@ mamasince thnx!!! Lekker uit kunnen slapen?? Ja die maak ik zelf zijn van oreo koekje gemalen.. Wel veel werk maar niet moeilijk om te maken hoor!! Kan je t recept wel sturen als ik thuis ben ( nu via iphone)
hahaha het is echt niet moeilijk hoor!! oreo koekjes malen.. mengen met mascarpone en dan wat op laten stijven... bolletjes draaien.. door de choco heenhalen en klaar!! maar ik zal het onthouden.. mochten we ooit afspreken dan zal ik ze maken
dat is idd dichtbij lilsuz ik pb je mijn woonplaats wel want wil hier nog anoniem blijven pff ik zit de klok vooruit te duwen naar morgen. vandaag wederom hetzelfde als de afgelopen dagen. pff ik weet het niet meer.... bijna morgen
goeiemorgen dames, het laatste beetje hoop wat ik had is net verdwenen. vanmorgen wat helder rood bloedverlies met kleine vliesje moet toch voor de echo vanmiddag om te kijken hoe het er voor staat. misschien waren het er wel 2 zegt vk,maar dat denk ik niet denk dat de miskraam door gaat zetten.... verder nog geen buikpijn en na die paar vliesjes is het wel gestopt dus vanmiddag definitief te horen krijgen dat het een miskraam is....
Och lieve mamasince... Hoe laat heb je de echo? Ik blijf met je mee hopen hoor!!! Jakkes, wat vreselijk... Ik bid je lieve mamasince...
@ mamasince... hoe was t? ik hoop dat je eindelijk meer duidelijkheid hebt...wat het antwoord ook zijn mogen, zo een onwetendheid is verschrikkelijk!!
hallo dames, helaas is onze droom in duigen gevallen,ons ukkie is helaas niet gegroeid. moet nu wachten op een miskraam,het is niet anders en ik zal me er bij neer moeten leggen! hoe makkelijk of moeilijk het ook is. ik hoop dat het op de natuurlijke weg eruit komt en dat ik geen curretage hoeft te ondergaan. volgende week weer naar de gyn. en dan gaan ze kijken of het schoon is. zo niet krijg ik eerst tabletten omdat ik geen curretage wil als het niet noodzakelijk is.(dit gezien mijn verleden met cystes e.d) ik laat nog een berichtje achter hoe het met me gaat. lieve dames heel erg bedankt voor jullie lieve medeleven. jullie zijn kanjers!!
He bah, wat een rotnieuws. Ik kwam even heel snel kijken hier, maar hier worden we niet vrolijk van Mamasince2010. Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven. Lijkt me heel moeilijk!
hallo dames, pff voel me echt down gisteren besefte ik ineens................ geen dikke buik,..................geen getrappel.....................geen ukkie..............geen 2 bruidskindjes pfff ik hoop dat het allemaal op gang wil komen want dat wil nu nog niet echt Maar nu even wat leuker bericht ik ga zo even proberen om de foto van mijn trouwjurk hier op te zetten....
krijg het nog niet voor elkaar haha ik doe mijn best,maar kan natuurlijk niet permiteren dat manlief de foto tegen gaat komen in de prullenbak van de computer................. nog even goed uit pluizen en dan komt ie