gisteren heb ik mijn miskraam gehad. onderstaand verhaal heb ik gisteren snel gepost onder het stukje miskraam. Het begon gisterenavond al. Heb 4 uur lang weeen gehad! pfff deze pijn had ik bij de bevalling van mijn dochter nog niet. Ik wist gewoon niet wat ik met mezelf aan moest. Tegen half 11 zakte de pijn,maar verloor weinig stolsels en bloed dus snapte het eigenlijk niet zo goed. toch in slaap gevallen,vanmorgen werd ik wakker met weer hetzelfde gevoel : weeen... toen dacht ik nee niet weer zo heel de dag. vk gebeld en die gaf aan dat het wel mogelijk was dat het langer zou duren. Toch maar naar mijn schoonouders gegaan omdat het wat rustiger werd.... moest ik ineens heel erg plassen en ja hoor notabene daar op de wc. voelde ik echt iets uit me "ploppen" hubbie heeft het uit de wc gehaald...... En grote pingpongbal....... heb het in een bakje water gedaan om het aan de vk te laten zien. vanavond is de vk komen kijken,en gelukkig is alles helemaal compleet eraf gekomen... Ze gaf ook aan de het niet veel voorkomt dat in dit vroege stadium van de zwangerschap het vruchtje er zo mooi af komt... maar pfff heftig hoor,een miskraam en dan ook nog een miskraam op moederdag.... Morgen ga ik een mooie plant kopen en dan gaan we ukkie daar een mooi plaatjes ingeven...voor vandaag zijn mijn tranen op,maar wilde wel graag mijn verhaal even aan jullie kwijt sorry dat het zolang is geworden.... liefs een lege en verdrietige mama __________________
Ik lees nog steeds mee hoor! Reageren lukt niet altijd. Maar ben er dus wel Valt me op dat de meeste (actieve kletsers) uit Brabant komen! (me to )
@mamasince. Wauw, wat een verhaal. Wel hele bijzonder dat het vruchtje, het kindje er zo is uitgekomen. Kun je het een echt afscheid geven. Ik wens je veel sterkte bij het verwerken hiervan... @79mama. Same here. Hoop dat we binnenkort meer duidelijkheid over de toekomst krijgen en dus kunnen beginnen voor een 2de kindje... Ondertussen nog geduld hebben.
even een paar dagen wat minder hier geweest,voel me zo leeg en raar dat ik even aan mezelf moet denken maar ik mag wel weer gezellig ,mee kletsen met jullie nu gaan we duimen dat we onderhand eens een keer geluk hebben met een huis pfff zitten al jaren op een flat en door omstandigheden elke keer geen huis kunnen kopen.nu heeft mijn schatje weer werk en we hebben ook nog eens eeen leuk huis gezien. nu nog wachten of hij door zijn proeftijd heen komt en dan kunnen we weer verder kijken
79mama nou nee nog niet was 19apr ongi en mn nod heb ik gegokt op 21mei voor een 32 dg dus ff afw88 aangezien dit mn eerste ongi na t pilongi. Was ook niet echt een ronde.. Meer voorronde. We gaan na volgende ongi waarschijnlijk echt aan de slag
spannend hoor lilsuz ik duim voor jullie dat het meteen raak is!!! volgende week ga ik weer halve dagen proberen te werken na 8 weken thuis pff zal wel weer even wennen zijn. moest natuurlijk wel al vroeg uit bed met de kleine maar kon wel altijd op mijn gemakkie doen omdat manlief haar weg bracht naar het kdv. dus zal wel weer wennen zijn,maar heb wel zin om weer iets om handen te hebben..
Hoi meiden, Ik kom ook weer eens even kijken hier. Heb een nieuwe laptop, dus kan weer lekker mee komen kletsen gelukkig. @Mamasince2010: Wat een heftig verhaal joh! Zal wel een emotionele gebeurtenis geweest zijn. Lijkt me heel moeilijk. Mooi dat jullie er nu op deze manier afscheid van kunnen nemen. Hopelijk helpt dat met het verwerken. @Lilsuz: Spannend joh! Ben benieuwd. Hoop dat het snel raak is. Hier gaat verder alles zijn gangetje. We hebben we het heel erg druk met de voorbereidingen voor onze trouwdag. Dat helpt me wel om aan andere dingen te denken dan aan een lief klein babietje. Maar gisteren waren we ook nog even op de woonboulevard. Kwamen we langs de Prenatal. Ik moet me echt inhouden om daar naar binnen te gaan, haha... Heb zo'n zin om weer zwanger te worden! Maar goed, nog eventjes geduld..... Nou, ik ga eens even een lekker ontbijtje klaarmaken voor m'n aanstaande haha! O, ik kom trouwens ook uit brabant.... Toevallig he!
Ik heb echt een rotperiode nu. Vrijdag een goeie vriendin van me begraven. En dat valt me enorm zwaar. Vandaar dat ik hier ook een tijdje niet ben geweest. @mamasince2010: Oh nee, ik vind het echt super rot voor jullie. Veel sterkte! *knuffel*
wel gezellig zo bijna allemaal uit brabant hier gaat het met ups en downs, het is niet alleen de miskraam maar nog meer dingen die afgelopen jaar zijn gebeurd die ik elke keer maar weg stopte en de miskraam is denk ik de druppel geweest... maar komt goed,probeer me nu weer te focussen op de bruiloft volgend jaar...
@siske89. Jeetje, gecondoleerd zeg! @mamasince. Ja, nu de bruiloft eerst maar weer. Wel gek denk ik... Of niet?
Hoi meiden, Ik kom eens even ons topic uppen, anders kunnen we hem straks niet terug vinden haha. Ik zie net aan mijn eigen banner dat ik nog maar 3,5 maand hoef te wachten, voordat we gaan proberen..... Gaat eigenlijk ook snel die tijd. Hoe is het verder met jullie? X
Ik kom ook weer eens koekeloeren Tijd gaat ontzettend langzaam hier.. heb nog steeds niet gehoord wanneer het programma voor mijn revalidatie verder gaat maar zit ondertussen wel volledig in de ziektewet.. Had er eerst vrede mee dat ik voorlopig even niet zwanger kon raken maar het word nu toch wel moeilijker