Hey meiden Ik heb hier meegeschreven een hele tijd geleden! Ik kan inmiddels vertellen dat ik nu in ronde 1 zit na de stop! Wel spannend weer!
Hier moet ik nog steeds geduld hebben, nog geen zekerheid over de toekomst en we zijn er samen ook nog niet helemaal over uit. Lastig hoor. Maar ondertussen geniet ik heerlijk van mijn dochtertje. Ik mag niet klagen .
En hier is alles nog steeds hetzelfde Wachten wachten wachten hahaha Vandaag genieten van het (waarschijnlijk TE) warme weer. Zit nu in de zon maar is al erg pittig hoor!
hey dames, 2 weekjes weggeweest maar wat is het rustig hier zeg... ik ben ongi geworden op 18mei.. dus nu komende week vruchtbaar waarschijnlijk en nu gaan we echt voor de klus!! spannenndd!! ben trouwens boven op een mooie berg/heuvel bij zonsondergang ten huwelijk gevraagd!! yyaayy!! nu kijken of we alles zo kunnen regelen dat we idd nog deze zomer (sept ofzo) kunnen trouwen
hallo dames het is inderdaad erg rustig hier gisteren spiraal laten plaatsen,maar als de pijn aanhoud die ik nu heb is hij er volgende week toch echt weer uit mijn hemel wat een pijn en wat is het vies tegen gevallen. maar goed morgen moet ik weer even terug naar de huisarts hoe is het verder allemaal met jullie? liefs
Rustig rustig hier haha. Het gaat wel goed hier, nog steeds wachten helaas, hoewel manlief wel makkelijker het condoom vergeet, dus wie weet . Pinksterweekend! Zin in, lekker even weg. Gaan jullie nog wat doen?
Bij mij word het waarschijnlijk ook weer wachten.. vandaag lichte bloeding gehad... denk dak daar nu weer eerst 2 dagen heb en dan ergens volgende week echt ongi word (was vorige keer ook zo :S beetje wazig) maar volgende ronde kunnen we nie want dan is vriendlief op vakantie.. dus die missen we...
Jullie zijn hier ook al zo rustig! Want net zoals in de 2 andere toppics waar ik meevolg is er bijna niets bijgekomen Hier ben ik terug thuis nar mijn 10-daagse reisje naar Salou! Super! Enkel wat tegenvallend weer de eerste dagen. Maar ik ben er weer helemaal klaar voor. We zijn ook naar het stadion van barça geweest en kon het niet laten om een schattig slabbetje van barça mee te doen
dat kan ik snappen dat je een slab mee neemt.... kei leuk joh! wij zijn vandaag naar een huis gaan kijken en ben verliefd!!!!!!
@Siske. Ja hoor, hier nog een wachtende meid, maar ben het wachten zat en dus ook een beetje om hier te schrijven . Jullie zijn hardstikke leuk! Maar het wordt wat deprimerend om te schrijven, ik zit nog steeds te wachten... Heb je dat zelf ook niet? @mamasince. Dus eerst nog verhuizen voordat jullie gaan trouwen? Is het in de buurt of echt een eind weg?
Hier nog steeds aan het wachten.. op zowel het zwanger mogen worden als de revalidatie waarvoor ik moet wachten!! In maart heb ik 2 gesprekken gehad voor revalidatie en daarna er niks meer van gehoord.. bellen helpt niet, "Ze zijn er mee bezig" en ik moet maar afwachten.. ondertussen plan je gewoon je activiteiten maar wat als.. Maar het begint wel steeds meer te kriebelen. Ik wil gewoon weer met die pil stoppen en een kleintje met mijn man!
hannah mom: Ja ik ken dat gevoel zeker. Gisteren nog op babybezoek geweest en veel vriendinnen van me die zwanger zijn en ik blijf hier maar zitten. Nu hebben jullie denk ik wel allemaal een periode tegen wanneer jullie 'mogen' zwanger worden. Ik heb daar nog absoluut geen zicht op. Maar zou het jammer vinden om dan het contact te verliezen met jullie als dit toppic zou 'uitsterven'. within: Ja snap ik meid. Is ook niet fijn als je geen nieuws krijgt hé. Mijn situatie is anders maar ergens wel gelijk gezien ik ook geen periode heb om naar uit te kijken om zwanger te mogen worden.
Wachten, wachten, wachten is verschrikkelijk... @within. Je moet echt persé nu nog wachten? Bllggg. @siske. Nou, hier natuurlijk ook niet helemaal, omdat manlief niet eens weet of hij uberhaubt wel een 2de wil... Natuurlijk is de kans er altijd (niks is 100% veilig), maar goed. Ik snap dat het voor jou nog erger is... Eerst maar een goede man vinden (of anders alleen?).
Jup.. het is niet aan te raden om zwanger aan de revalidatie te beginnen omdat dat beperkingen geeft aan het programma, de revalidatie zelf al heel zwaar is en omdat ik eventueel medicijnen krijg die niet met een zwangerschap samen kunnen.
hanna mom: Ja, ik zit heel zeker met het idee om alleenstaande mama te worden moest mijn rug beteren en ik nog niemand leer kennen. Enkel krijg ik altijd zoveel negatieve reacties daarop als ik over dat idee vertel
@Siske. Ik ben er zelf persoonlijk ook niet zo'n voorstander van omdat ik denk dat het goed is voor een kind om een vader en een moeder te hebben, maar je ziet het wel vaker. Kijk je babyboom ook? Hier waren in beide seizoenen vrouwen die dit bewust zelfstandig deden...