Hallo allemaal, Ik kom ook weer eens even om de hoek kijken.... Ik geloof dat ik een hele hoop gemist heb. Lilsuz was ten huwelijk geloof ik he. Zoiets las ik vorige week even snel. Ik heb echt zo ontzettend weinig tijd. Ben zo druk met de bruiloft. Wel vorige week al stiekem op een site zitten kijken om ovulatietests te bestellen. En zodra ik thuiskom van Tanzania en de malariapillen op zijn, ga ik aan het foliumzuur. Dan ben ik toch al 3,5 week gewend om pillen te moeten slikken, dus ga ik maar meteen vrolijk verder, haha! Over vier weken zijn we gewoon daar. En voor die tijd moet mijn huwelijk tot in de puntjes geregeld zijn.... Oei, dat wordt nog wat. Moet echt nog wel wat dingen doen. Vooral details, hoor, dat wel. Maar al met al nog een hoop werk. Maar hoe is het allemaal met jullie????
Hoi Linda, Helemaal juist.. EINDELIJK!! hahahah 9-9-11 is de grote dag!! heb jij nog tips voor bedankjes.. aangezien je er ook helemaal in zit nu hahah..
O, dat is al snel joh!!!! Ehhh bedankjes.... Wij hebben daar ook ontzettend lang over nagedacht, maar uiteindelijk gaan we toch voor een foto, denk ik. Wel een foto in een leuk lijstje. Dus daarvoor moeten we degene die die foto's gaat afdrukken nog even lief aankijken, want dat is natuurlijk wel een rottig werkje om dat allemaal op tijd af te krijgen. Nog een ideetje: gepersonaliseerde M&M's. Dat zijn M&M's waar je jullie namen en trouwdatum op kunt laten zetten en je kunt dan zelf twee kleuren kiezen die de M&M's moeten hebben. Dit vond ik zelf wel een heel leuk idee. Maar hij heeft je wel op een romantische manier gevraagd he? Gaan jullie trouwens wel gewoon proberen zwanger te worden nu? Of wachten jullie tot na de bruiloft?
Hey Linda, Hij heeft het romantisch gedaan ja, boven op een bergje in frankrijk bij ondergaande zon... echt super lief!! Die M&Ms zijn wel een leuk idee dat hebben wij ook gekeken... maar hoeveel M&Ms moet je iemand dan geven? voor hoeveel personen haal je uit 1 kilo dat was voor ons een beetje de vraag... we willen namelijk niet AL te veel geld uitgeven eraan en max zo rond de 2 euro pp uitkomen..dan zijn we met 50 gasten voor 100 euri klaar... maar 1 zon zak is 70 euro ofzo..dus ja is da genoeg Ik zat ook te denken om een doosje te maken gewoon echt mini doosje en dan een muffin erin ofzo.. doosje kan ik zelf maken... maar ik weet t niet... foto is leuk maar voor ons niet te doen te plaatsen denk ik.. mm lastig zeg... wat voor ideeen zin er verder bij jullie nog voorbij gekomen voor bedankje? oww en we gaan wel gewoon verder voor een kleintje Nu kan ik niet meer wachten hoor hahah
Tja, wat er verder nog voorbij gekomen is..... Ja, de geƫikte dingetjes he: Kaarsje, een vaasje, trouwgom...... Zulke dingen. Maar is allemaal niet zo heel bijzonder he. Wat misschien ook wel grappig is en niet zo duur. Van die grote hartlollies halen bij Jamin ofzo en daar dan een leuk kaartje aan hangen met Bedankt dat je er was! bijvoorbeeld. Over die m&m's... je kunt ze kant en klaar bestellen en dan zit er 40 gram in een zakje. Dus dan zou je 25 zakjes uit 1 kilo halen. Moet je al 2 kilo hebben. En dat gaat in de papieren lopen, haha! Want dan komen er ook nog zakjes bij en kleine kaartjes om er aan te hangen... Ik zal nog eens nadenken... Als me nog iets te binnen schiet, hoor je het!
Eindelijk nieuws!! Revalidatie gaat 8 juli beginnen.. 3e intakegesprek is dan. Daarna nog een 4e en dan gaan ze me inroosteren. Zou betekenen dat ik over 3-4 maanden weer voor een kleintje mag gaan beginnen Ben dan nog even bezig met revalideren (in totaal een half jaar 3 maanden 3x per week of opname, 2 maanden 2x per week en 1 maand 1x per week) maar dan is het ergste voorbij.
hanna mom: Inderdaad ik geloof ook dat dit het beste is voor een kind maar er zijn zoveel koppels die uit elkaar gaan en het dan uiteindelijk toch alleen doen. Dan zie ik enkel verschil in het feit dat bewust alleenstaande moeders het vanaf de zwangerschap alleen doen. Ik kijk wel naar babyboom maar dan wel hier in Belgiƫ dus dat zijn andere verhalen denk ik dan. lilsuz: Ik was vorige zaterdag op het huwelijk van een vrienden van mij en daar kregen we als bedankje een duif bezet in pailletjes (ik wete niet of dat juist geschreven is / een perfect nederlands woord is). Met rond de nek een briefje. Super mooi maar ze hadden er echt heel veel werk aan gehad. Om onze plaats aan te duiden aan tafel hadden ze doosjes gemaakt (die kubusjes die ze ook voor doopsuiker gebruiken) met wat snoepjes in. Within: Super nieuws dat je eindelijk met de revalidatie zal kunnen beginnen!
Siske, thnx voor de tip... ik vind het echt super lastig een bedankje te bedenken... ben blij dat ik de kaarten nu geregeld heb.... morgen allemaal maken.. ppfff...
lilsuz: Graag gedaan! Veel succes dan met het maken van jullie kaarten! Die vriendin van mij en haar moeder doen niets liever dan knutselen enzo dus voor hen kwam dat allemaal heel erg goed uit. Ze had zelf voor iedereen ( ! ) een zelfgeschreven menukaartje gemaakt
Siske.. hahah ja ik ga de taart en cupcakes ook al maken en de bedankjes waarschijnlijk ook.. als ik eruit ben wat dat gaat worden ahhaha...
hahaha is goed... btw siske.. ik heb nog geboortekaartje als je wilt.. pb me je adres en dan kijk ik wanneer ik tijd heb ze te sturen.
Goedemorgen, Ben ik de eerste vandaag ahaha... Nu even met pyjama op de bank.. zo even klaarmaken en dan uitnodigingen maken... Wish me luck hahah... gelukkig zijn het er MAAR 25 om dat veel mensen op hetzelfde adres wonen of een koppel zijn
Succes met je kaarten maken! Die van ons zijn gisteren gedrukt en moeten nog gesneden worden. Dan kunnen we ze afmaken en op gaan sturen. Geloof dat wij er een stuk of 80 hebben.... Pfff, al die adressen.... Wordt al moe als ik er aan denk haha. Ik moet ze allemaal zelf schrijven, want vriendlief heeft een doktershandschrift.
Waarom print je ze niet?! ik heb een bestandje in exel gemaakt.. en daarna op labels gezet en geprint... Heb ik ook meteen de adressen digitaal.. ik vond dat wel handig
Ja, dat zou ook kunnen. Maar wij hebben op de enveloppen heel lichtjes een foto van ons laten drukken, dus dan is het mooier als daar geen etiket overheen zit. Anders had ik het misschien wel gedaan. Maar las trouwens ergens wel dat je ze eigenlijk officieel met de hand moet schrijven.