De wachtende meidenclub

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door GewoonLinda, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilsuz

lilsuz Actief lid

5 mrt 2011
    267
    0
    0
    telefonisch adviseur ABN Amro
    Noord-Brabant
    Officieel gezien sturen je ouders m vanuit hun naam ;)

2. Within

Within Niet meer actief

Als jij geen lamme hand wil, maakt dat helemaal niet uit hoor :p

En vanuit de naam van de ouders is een gebruik wat alleen gedaan word als de ouders de bruiloft betalen of als de familie van adel is ;)

3. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Nou, alle enveloppen zijn geschreven hoor!
    Uiteindelijk viel het mee. Ben maar een uurtje bezig geweest.
    Wat worden je bedankjes Lil???

4. lilsuz

lilsuz Actief lid

5 mrt 2011
    267
    0
    0
    telefonisch adviseur ABN Amro
    Noord-Brabant
    hahaha jij bent meer opgeschoten dan ik merk ik.. geen idee nog voor de bedankjes.. Ik vind het leuk om zelf iets te maken.. ik had gezien dat je een leuk zakje kan maken van een envelop >
    Gift bags made from envelopes | How About Orange

Aangezien ik zo crea ben vind ik dat wel erg leuk en niet duur, leuk label erop. maar dan, wat gaat erin hahaha.

5. Within

Within Niet meer actief

*geen reclame*

Ooit gehoord van een snoepbuffet als bedankje? Ik ga er maandag 1 opzetten voor collega weddingplanners dus ben benieuwd..

6. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Nooit van gehoord! Klinkt leuk!
    Hoe gaat dat eruit zien?

7. Within

Within Niet meer actief

Die ik maandag op ga zetten is in de kleuren groen/wit en bestaat uit 3 vazen, 2 schalen en een stolp. Hij is voor 30 personen Zal er een foto van maken!

Word de eerste keer dat ik het mag doen, mijn website is nog maar net in de lucht :p

8. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Dames!

Ik meld me af hier! De wens voor een tweede is bij mij (voorlopig) even niet meer aanwezig. Ons huis is eindelijk verkocht dus we gaan in okt terug naar waar ik vandaan kom. Onze dochter is dan bijna 4 en gaat naar school en vind toch eigenlijk wel heerlijk wat ik er dan allemaal voor terug krijg. Plus dat we straks (tijdelijk) 3 minuten van het strand af wonen dus zal ik daar erg veel te vinden zijn. En dat zie ik niet zitten met (weer) een babytje. Wie weet als ons huis gebouwd is (over ruim 1,5 jaar) dat de kriebel er dan weer is maar nu even niet!

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne zwangerschap hebben straks en een heeeele lieve mooie baby op de wereld mogen zetten!

9. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Veel succes met alles 79mama79!!!!!

10. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hallo dames. Hier ooit ook wat meegeschreven en zoals jullie in mijn banner kunnen zien, ben ik zwanger :D. Succes met jullie wens meiden!

11. siske89

siske89 Niet meer actief

lilsuz: Super, ik zend je zodadelijk een privéberichttje! :)
    En wat een leuk ideetje voor die bedankjes!

within: Ben ook wel eens benieuwd!

79mama79: Veel succes verder!

hanna mom: Proficiat meid! Geniet er maar van ;) En hou ons af en toe nog eens op de hoogte hé ;)

12. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Hanna mom: gefeliciteerd!

13. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    @Hanna Mom: Gefeliciteerd! Voel je je goed?

14. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal! Ja voel me wel goed, niet misselijk, wel wat vermoeider, maar daar doe ik het voor hoor!
    Het is nog wel heel onwerkelijk... En ik voel me ook schuldig naar anderen toe die niet zo gemakkelijk zwanger worden (en zelfs naar jullie toe...).

Hoop zo dat er hier binnenkort meer roze meiden ronddwalen!

15. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik hoop het ook.... Gezellig om tegelijk zwanger te zijn......

Maar ik moet nog eventjes wachten.

16. Within

Within Niet meer actief

17. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    hallo dames

even een berichtje van mij.
    weinig online geweest.... na de miskraam wat minder in mijn vel gezeten.
    en we zijn druk bezig met een huis!!!!! morgen voorlopig koopcontract tekenen dus allemaal spannend!!!

wat lees ik hana mom joeghoe gefeliciteerd en geniet er maar lekkervan.

mama79 wat heerlijk dat jullie huis is verkocht! geniet heerlijk aan het strand met je kleine heel veel geluk.

bedankjes voor de bruiloft leuk leuk leuk,hier ook volop aan het kijken. ws worden het merci op een foto kaart,had er een voorbeeld van gezien en vond het wel leuk..
    maar goed alles kan nog veranderen hahaha

18. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Wat fijn dat er ook een clubje is voor meiden die de wens wel hebben maar nog even moeten wachten!
    vroeg heel droog aan een vriendin van me (ook lid hier) of het niet gek is dat ik me zou aanmelden voor deze site, terwijl ik nog wacht met zwanger worden, zij zei nee, en dat blijkt!

Wat een verschillende verhalen zijn er te lezen in de wachtende meidenclub! Ik begrijp hoe lastig het is..
    Ik heb al van jongs af aan een kinderwens, maar ik probeer (!!) te luisteren naar de (wijze) mensen om me heen dat ik nog even lekker moet genieten.. Ben 21 en net afgestudeerd en druk bezig met een huisje zien te krijgen.. Dusja verstandig zeker, maar ook heeeeel lastig als je al 8 jaar niets liever wilt dan een eigen kleintje!!

Hoop wat steun te vinden van de vrouwen op dit forum en ook veel van jullie te leren :)

Liefs, Yvanka

19. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Hoi Yvanka,
    Welkom! Ja, moeilijk is het om te wachten he!
    Heb je wel een vriend? En zo ja, wil hij ook al graag een kindje?

Hier meekletsen op het forum is in principe nooit verkeerd, maar het kan misschien wel zijn dat je verlangen alleen maar groter wordt. Maar dat merk je vanzelf.

Wat heb je gestudeerd en heb je al werk?

Groetjes

20. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Hee "GewoonLinda",

Bedankt :)
    Het is zeker moeilijk om te wachten. Ik heb al 4 en half jaar een vriend en hij is tussen de kinderen opgegroeid.. Hij wil niets liever dan een kleintje van ons tweetjes.. Ik kan me gelukkig de laatste tijd aardig inhouden (denken aan de minder roze kant van een kind helpt aardig...) en dan begint hij in ene te stuiteren om een kindje :p dat maakt het nog een tikkie lastiger!!!
    Ik zal erop letten of ik het me zelf niet lastiger maak, bedankt voor de tip!
    Ik heb Sociaal Pedagogische Hulpverlening gestudeerd en geniet nu lekker van de rust.. Heb dan wel nog een invalcontract ergens lopen en ik ga pas in september op vakantie dus ik heb alle tijd om een leuke baan te zoeken :)

Ben jij een 'wachtende' meid om een bijzondere reden?

Bedankt voor je leuke reactie :)

Liefs

Wat heb je gestudeerd en heb je al werk?

Groetjes

Deel Deze Pagina