De wachtende meidenclub

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door GewoonLinda, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siske89

siske89 Niet meer actief

Dank je! Ja het is al een hele tijd. Wanneer ik naar huis mag weet ik nog niet. Ik ben binnengekomen omdat ik een depressie naderde en ik wou ingrijpen voor het in een depressie eindigde. Maar ook een stuk om opnieuw mijn rug te laten onderzoeken.

2. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    En, al lekker thuis? Hoop het voor je! En anders dat je iig met de feestdagen thuis bent.

Hier weinig bijzonders te melden. Kwam kijken of er al andere meiden hadden gereageerd inmiddels.....

3. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Wow het is echt heel erg lang geleden dat ik hier heb gereageerd. Zie ook dat dit topic weer heropend is.

Wilde even komen kijken hoe het met jullie is.
    Ik heb een tijdje hier mee gekletst omdat wij naar Zuid Afrika gingen en wij daarom nog even wilden wachten met het stoppen met de pil. Ik februari 2011 eindelijk gestopt ;)
    En in augustus 2011 zwanger geraakt.

Hoop dat een heleboel meiden inmiddels van dit wachtbankje af zijn en misschien zelfs zwanger zijn ;)

-x-

4. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Ik zit er voorlopig nog wel even op hoor. Nog zeker een jaar! En dan is het nog de vraag of ik nog wel wil. Heb te vaak twijfel momenten, maar dan is het juist wel goed dat het nog zo lang gaat duren ;)

Gaat de zwangerschap goed CherryBelly?

5. siske89

siske89 Niet meer actief

Ivm mijn kinderwens: mijn nieuwe vriend had nog nooit nagedacht over het feit dat hij ooit papa zou worden. 2 weken geleden zei hij dat hij wel kindjes wil met mij en het liefst nog zwanger zijn tegen het eind van 2012.

79mama79: Ik ben nog niet thuis maar mag wel van zaterdag op zondag thuis overnachten. Op 6 januari mag ik officieel naar huis.

cherrybelly: Jippie! Proficiat met je zwangerschap! Blij om dat nieuws van je te mogen vernemen :)

6. siske89

siske89 Niet meer actief

Ik ben dus beginnen aftellen... :)
    Maar hier is super weinig tot geen activiteit zelfs :(

7. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Ben ik weer!

Erg rustig hier ja, jammer!

8. siske89

siske89 Niet meer actief

79mama79: Hoe gaat het nog met jou?

9. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Hier alles goed hoor! Dochter zit nu vanaf begin januari op school, had verwacht dat ik nu wat meer tijd voor mezelf zou hebben, maar het is nog best wel druk haha. Ik werk iedere ochtend en de middagen zijn zo voorbij ;)

Hoe is het met jou? (en de rest hier als die er is ;) )

10. siske89

siske89 Niet meer actief

Hehe ja dat heb je dan wel. Dan wil je in die momenten zo veel doen dat je opnieuw geen tijd meer hebt voor rust :)
    Met mij alles goed hoor. Volgens mij zijn wij hier de enige 2 die over zijn vrees ik...

11. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Haha ja idd, een heel topic voor ons, nou nou....

Zie nu je onderschrift dat jullie eind 2012 gaan beginnen. Wij hebben nu 1 nov als datum.

12. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Mag ik ook meedoen?

Wij willen ook graag een 2de maar wachten nog even omdat Lisa nog maar 2 maanden is. We hebben afgesproken dat we het weer gaan proberen als Lisa 5 maanden is. Dit doen we ook omdat we voor Lisa 3 jaar bezig zijn geweest en we ze eigenlijk het liefst dicht op elkaar willen hebben.

13. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Hallo, het is erg rustig hier, dus je bent zeker welkom! Dan ben jij de eerste die "aan de beurt" is ;) Hebben jullie hulp gehad om zwanger te worden of is het wel natuurlijk gelukt? Wij zijn ook 1,5 jaar bezig geweest voor het lukte, hoop dat het deze keer sneller gaat gebeuren, wat een stress was dat zeg!

14. siske89

siske89 Niet meer actief

Hier ben ik ook nog eens :)
    We hebben mijn verjaardag hier goed gevierd, ik heb een prachtige ring gekregen van mijn vriend :)

79mama79: Ja maar ik vrees dat het niets zal worden, financieel zal het nogal moeilijk worden om nog in 2012 zwanger te worden vrezen we. We zien wel...

jessi: Welkom! :) Nog efkes wachten dus. Ik hoop dat het nu geen 3 jaar duurd voor jullie!

Deel Deze Pagina