De wachtende meidenclub

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door GewoonLinda, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Melody

Miss Melody Niet meer actief

Wat een rust hier...

Hier is de twijfel weer eens toegeslagen... weet niet wat ik met mezelf aan moet, heb de neiging om de afspraak weer af te bellen...

2. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Neee niet doen hoor. Niet toegeven aan de twijfel. Ga goed na waar die twijfel vandaan komt. Als je geen gegronde redenen kan vinden, dan is het "cold feet".
    Althans daar ga ik bij mezelf vanuit.

Slaap er nog een (paar) nachtje(s) over.

-x- CherryBelly

3. Miss Melody

Helaas weet ik wel waar de twijfels vanaf komen...
    Het heeft te maken met mn lichamelijke klachten, zal ik een zwangerschap en de opvoeding van een 2e kindje wel aankunnen nu? Zeker met een ondeugende peuter erbij... Maak ik mijn ziekte niet nog erger dan t al is, door minder medicatie te gaan slikken...?

Heel veeeeeeeel twijfels... zelfs na een nachtje slapen!
    Mijn gevoel zegt 100% ja, maar mijn verstand brengt helaas twijfel naar boven.

eigenlijk wil ik t weer zo graag, maar toch... iets houd me telkens tegen.

4. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Miss Melody. Dat is heel lastig zeg! Je wilt heel graag, maar met je weet niet of het verstandig is... Dan is het denk ik de afweging. Is het het sowieso waard? Of blijf je dan liever met 1 kindje?
    Erg lastig...

Ik heb nu aangegeven dat ik binnenkort met hubbie echt serieus om tafel wil over een 2de. Hij zei: Daar hebben we het toch net over gehad?
    Hmm. Geen goed begin, maar ik laat het nu wel even rusten. Over een maandje ofzo wil ik dan een keer rustig samen eten (oudste lekker vroeg op bed) en met hem overleggen. Pff, krijg er nu al de zenuwen van...

5. Miss Melody

@Hanna mom, ook spannend zeg... kan me voorstellen dat je er een beetje de bibbers van krijgt. Zeker als je eigenlijk gewoon geen NEE wil horen maar er gelijk voor wil gaan!

Voor mij is t ook moeilijk welke keuze te maken... ik wil heel graag, maar of ik er goed aan doe! Ik val telkens weer in twijfel en of ik t dan wel door moet zetten...
    Ik heb t er net nog ff met manlief over gehad en denk toch, zoals t er nu uitziet, dat ik de afspraak morgen ga afbellen...
    Ooit zal er hopelijk een 2e komen, als t ons gegeven is, maar ik denk dat ik t wel pas moet doen als ik er ook qua verstand, net als mn gevoel voor de volle 100% achtersta!

Ik heb mn mooie banner vanmorgen al verwijderd, nu morgen de knoop echt doorhakken en de afspraak annuleren...

Ik laat jullie nog wat weten als ik gebeld heb,

Liefs van een toch wel verdrietige ikke...

6. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Hallo meiden,
    Ik kom alleen even heel snel vertellen dat mijn laptop gecrasht is. Ik hoop hem vrijdag weer terug te hebben. Dus dan weten jullie waarom ik niet mee klets.....
    Tot gauw!
    X

7. Miss Melody

Ik heb net de afspraak afgezegd... ben nu wel erg verdrietig.

Wil nu ook even afstand van alles nemen en niet telkens geconfronteerd worden met het gene dat ik heel graag wil, maar waar mijn lichaam nog niet helemaal klaar voor is.
    De tijd zal het uitwijzen denk ik, eerst nog maar s een keertje met mn artsen om de tafel gaan zitten en kijken wat hun er van denken.
    Mn gedachten blijven namelijk wel heen en weer gaan, tussen gevoel (JA!) en verstand (nee...).
    Ik denk, dat als er wat meer duidelijkheid zal zijn, we dan misschien de stap durven te nemen.

Bij deze neem ik ook afscheid van jullie en hoop dat de tijd die jullie nog moeten wachten snel voorbij zal zijn!
    Misschien dat jullie me over een tijdje wel weer zien opduiken, maar voor nu is het denk ik t beste als ik even alles laat rusten.

Veel liefs voor jullie allemaal

8. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ohh Miss Melody,

Wat een moedige en moeilijke beslissing heb je genomen!
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je het nu erg moeilijk vind.
    Zal voor je blijven duimen dat je wens uit mag komen.
    Heel veel sterkte!
    En ook heel veel liefs voor jou.

-x- CherryBelly

9. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    @Miss Melody, ach wat vervelend allemaal zeg!! Zo naar als je iets zo graag wilt maar het is nog niet zo handig om te doen. Vind het daarom wel erg knap hoor dat je wacht en doet wat je verstand je zegt!
    Ik duim voor je dat je wens alsnog mag uitkomen als de tijd daar rijp voor is!

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Jeetje MissMelody, wat een rotbeslissing die je hebt moeten nemen :( Ik hoop dat je artsen goed mee jullie mee denken, zodat het jullie toch nog gegund is. Ik snap heel goed dat je afstand wil nemen, dat heb ik de laatste dagen ook geprobeerd. Hopelijk zien we je toch snel terug!

Hanna Mom, ik hoop dat je man snel met je wil praten over een zwangerschap. Het is zo moeilijk als je man er niet achter staat. Zoiets moet je echt samen 100% willen he... Dan kun je er, als het zover is, samen meer van genieten denk ik.

Ik heb nogal onverwacht nieuws geloof ik ;) Na heel veel praten met vriendlief en heeeel veel nadenken (vriendlief moet altijd alles wikken en wegen ;)) hebben we er besloten vanaf deze maand voor te gaan! Het is een lang verhaal, maar het komt erop neer dat een paar maanden langer wachten eigenlijk meer verdriet teweegbrengt dan nodig is. Ik wil er echt graag 'vanaf' zijn, oneerbiedig gezegd. En toen BF dat dus zei, begon ik opeens heel erg te twijfelen, schrok me rot! :$ Ik ben toch best angstig dat het allemaal weer moeilijk gaat verlopen of slecht af gaat lopen... Maar ik ga proberen er toch van te genieten, dat ben ik mezelf en mijn gezin toch wel verplicht vind ik. Ik ben gister ongesteld geworden, dus volgende week gaan we er al voor. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! :D

11. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Waahhhhhh Vlinder, dan lopen we bijna gelijk...jij bent nog zelfs iets eerder dan ik ;) hihihihi

Maandag is mn eerste pilvrije dag (op valentijnsdag toevallig, hoe romantisch)
    Hopen dat mn ontrekkingsbloeding snel komt, dan gaan we er ook voor.

Ben die pillen nu wel zat, vergeet ze ook bijna elke avond om in te nemen.
    Mn man zei al dat wat hem betreft ik ze nu al in de prullenbak mag gooien, maar ik wil netjes mn strip afmaken ;)

Komt allemaal goed vlinder, hier heb ik ook af en toe mn twijfels :s maar denk dat het erbij hoort (heb ook wat gezondheidsprobleempjes waar ik n beetje bang voor ben).

Liefs,
    -CherryBelly-

12. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Succes Vlinder en Cherrybelly!! We hopen hier natuurlijk snel positief nieuws te lezen :D Toi, toi, toi ;)

13. Vlinder84

Ja spannend CherryBelly! :D Ik begin nu toch steeds meer te stuiteren, vind het steeds meer leuk spannend worden! Ipv van eng-spannend, wat er ook bij hoort natuurlijk.

En bedankt Jaydee :) mijn ei zal vermoedelijk volgend weekend zijn dus fingers crossed.

14. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Zo zo, wat een ontwikkelingen allemaal hier haha...
    Leuk voor jullie dat jullie tegelijk gaan beginnen met zwanger worden meiden.... Ik hoop voor jullie dat het snel raak zal zijn.

Hier ook groot nieuws. M'n vriend heeft me ten huwelijk gevraagd. We willen gaan proberen om in augustus nog te trouwen..... Zo spannend!!!
    Nu maar hopen dat dat gaat lukken, want het is vrij kort dag, maar ik denk dat het wel goed komt.
    Nou, nu zijn jullie weer een beetje bij. Ik ben er weer vandoor, want ik heb nog steeds mijn eigen laptop niet terug en ben nu op de pc van mijn verloofde (hahaha) bezig.
    Tot later!!!

15. Vlinder84

Waaah GewoonLinda, gefeliciteerd! Gaat het een grote bruiloft worden met alles erop en eraan of lukt dat niet op zo'n kort tijdbestek? Alhoewel, je hebt nog best genoeg tijd voor een droomhuwelijk! Wij gaan waarschijnlijk deze lente nog trouwen en dan alleen even snel voor de wet. Omdat ik niet weer hetzelfde gemekker mee wil maken als met de erkenning van onze zoon. Mijn vriend komt namelijk uit Zuid-Afrika en de vorige keer waren er allerlei problemen met zijn geboorteakte en akte van ongehuwdheid waardoor onze zoon pas een jaar na zijn geboorte erkent kon worden :x Dat willen we dit keer dus goed geregeld hebben. En dan komt ons grote sprookjeshuwelijk over een paar jaar wel :D

16. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Yayyyyy GewoonLinda, gefeliciteerd met jullie verloving!!!
    Super zeg, geniet vooral van de planning van jullie droomhuwelijk!
    Dat heb ik ook gedaan, bewust alles meegemaakt zodat ik mooie herinneringen eraan heb over gehouden.
    Veel vriendinnen van mij zeiden altijd dat zo een dag in een roes voorbij gaat en dat wilde ik niet laten gebeuren. Heb alles zeer bewust meegemaakt en heb de tijd van mij leven gehad ;)

Ohh en ben eigenlijk best een beetje nieuwsgierig hoe je vriend (nu verloofde hihihi) je ten huwelijk heeft gevraagd ;) of is dat prive en bemoei ik me weer teveel hahahahaha
    daar ben ik goed in namelijk :)

-x- CherryBelly

17. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Dank je wel jaydee!!
    Ik hoop dat het ontpillen bij mij niet al te lang gaat duren :)

Ben denk ik ook wel iemand die "testverslaafd" zal raken hahaha.
    Een en al ongeduld hier... ook nu met de pil
    nog maar eentje....pfffff

18. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wat een nieuws allemaal zeg! Cherrybelly die er voor mag gaan en ook Vlinder die nu toch eerder mag hihi.
    @Linda, jij ook megagefeliciteerd! Wij zijn nu bijna 3 jaar geleden getrouwd en het was echt een geweldige dag. Doe alles zoals jij het wilt hoor. Bij ons begon iedereen zich ermee te bemoeien, maar we hebben echt ons eigen ding gedaan en het was heerlijk...

Een beetje met mijn man gepraat en mijn verlangen kunnen duidelijk maken. Vanaf nu houdt ik mijn mond erover en heb hem verteld dat ik graag vanaf mei ervoor zou willen gaan. Ik laat het nu aan hem en wil er echt niks over zeggen. Helemaal niks... Hij maakt soms wel een opmerking en dan reageer ik er op, zelfs dat wil ik niet haha. Dat werkt namelijk niet bij hem en ik wil dat hij het ook zelf wil...

Nou ja, geduld en volharding dus ;).

19. siske89

siske89 Niet meer actief

Hier ook even een welgemeende sorry want ik heb jullie wat verwaarloosd de laatste weken. Want ik heb het nogal druk met de plannen voor de verbouwingen en dan nog eesn het organiseren voor mijn verjaardagsfeestje :D

@gewoonlinda: Ja dat is sowieso wennen om naar school te gaan. Maar dat komt wel ;)
    En wat een fantastisch nieuws! Proficiat! En nu uitkijken naar de grote dag... ;)

@hanna mom: Nee ik heb nog geen kinderen. En het zien dat meer en meer van mijn ex-klasgenoten zwanger raken / bevallen doet er niet zo'n goed aan.

@vlinder: Ja ik vind het (momenteel) enkel een voordeel om jong mama te worden. Heb het altijd leuker gevonden bij vrienden van me thuis die jonge ouders hadden. Misschien heeft dat er ook wel mee te maken.
    En wat fijn dat je zoontje het zo goed doet in de psz! :D
    Oja veel succes bij het klussen! ;)

@cherrybelly: Ik zie in je banner staan '0 dagen tot wij gaan stoppen met de pil!' Ooooh wat spannend zeg! Veel succes!

@miss melody: (ook al is je account niet meer actief) Toch wil ik je veel sterkte wensen!

20. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @ Hanna Mom: jaa wij hier vinden het ook erg spannend. Ben foliumzuur en visolie aan t slikken, voor het geval het snel raak is ;) Wat goed van je dat je je mening duidelijk hebt genaakt aan je man! En wat sterk dat je niet reageert op zijn opmerkingen. Lijkt mij erg moeilijk om te doen!

@Siske: Dank je wel! vanmorgen stond er ineens "nog 11 maanden" op mijn banner!! Hahaha, denk dat hij weer opnieuw begon met tellen dus heb m maar verwijderd ;) vind t erg spannend om te gaan beginnen nu!

Iedereen een leuke valentijnsdag gehad? Of doen jullie daar niet zoveel aan? ;)

-x- CherryBelly

Deel Deze Pagina