De wachtende meidenclub

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door GewoonLinda, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Hoi meiden,
    Mijn laptop is eindelijk weer terug, dus nu kan ik tenminste weer lekker vaak komen kijken hier.... Ook al heb ik het nu natuurlijk drukker met het zoeken van een trouwlocatie hahahaha.

Voor degene die het leuk vinden om te weten hoe mijn vriend me gevraagd heeft, hier even in het kort hoe het ging:

6.45uur: De wekker gaat, want hij moet gaan werken. Hij springt uit bed (iets wat meestal vrij moeizaam gaat, haha) en ook m'n zoontje wordt op dat moment wakker. Ze gaan samen naar beneden en mijn vriend zegt dat ik nog wel even kan blijven liggen. Dat laat ik me natuurlijk geen twee keer zeggen.

7.00uur: Ik lig al een tijdje te luisteren en het is muisstil beneden. Op een gegeven moment komt vriendlief naar boven en gaat douchen... Of eigenlijk, gaat hij niet douchen. Hij zet alleen de douche aan om de indruk te wekken dat hij aan het douchen is. Maar ik hoor hem weer terug naar beneden lopen en weer is het muisstil verder.
    Na een aantal minuten denk ik; Ik ga toch maar eens beneden kijken, misschien is er wel wat met die kleine ofzo.
    Dus ik loop de trap af, zet ie net een heel mooi stuk filmmuziek op, waar we allebei heel erg gek van zijn. Echt ons nummer. En onder aan de trap vraagt ie me.....
    Dat was het!!!

Ik was alleen eigenlijk te vroeg beneden. Het was de bedoeling dat ik door de muziek uit bed gelokt zou worden, haha.
    Maar goed, dat mocht de pret niet drukken. Het was heel lief en leuk.

@ Siske: bedankt voor de felicitaties....
    En ehh, gezellig dat je er weer bent!

@Hanna Mom: Hopelijk gaat je man snel net zo verlangen naar een baby als jij. En tot die tijd maar gezellig hier kletsen he...

@Cherrybelly en Vlinder: Wanneer is jullie vruchtbare periode precies???? Of is dat moeilijk te zeggen, omdat jullie de pil hebben geslikt?
    Ik slik geen pil, dus heb geen idee hoe dat werkt, maar heb weleens het één en ander gelezen over ontpillen. Dat lijkt me wel een frustrerend iets, omdat je niet weet hoelang zoiets gaat duren....

Nou, ik ga nog even snel wat locaties kijken op internet....
    O, nog een voordeel van trouwen... Ik heb nu weinig tijd over om aan een baby te denken. Dat komt pas na de bruiloft en dan mogen we meteen gelijk gaan proberen. JOEHOE!!!!!!

xxxx

2. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Wauw super romantisch GewoonLinda!!!
    Hebben jullie al een datum? (of heb ik daarover heen gelezen?)
    Is wel erg leuk hoor al die voorbereidingen enzo! Wij gaan in november trouwen, joepie!

3. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    We hebben nog geen datum. We willen graag eind augustus trouwen, maar dan moet er dus nog wel een trouwlocatie vrij zijn. Dus dat is even afwachten....
    Heb jij je jurk al?
    Ik ga dinsdag jurken passen.
    X

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat romantisch, GewoonLinda! En een ideale afleider van het zwanger worden, super :D Daarna dan meteen proberen zwanger te raken, zo romantisch.

Hanna mom, idd knap dat je er zo rustig onder kunt blijven. Ik zou de hele tijd gaan mekkeren (hey dat deed ik ook ;))

Cherrybelly, nu gaan jullie voor het 'échie' woehoe!

GewoonLinda, ik ben niet aan de pil, wij gebruiken condooms, dus gelukkig hoef ik niet te ontpillen. Ik heb goede hoop dat het snel raak is, dat was het de vorige keren ook. Al zitten we wel met een ziekenboeg hier en da's niet bevorderlijke voor het baby-maken proces... ;)

5. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Nee, dat schiet inderdaad niet op. Snel beter worden allemaal, dan kunnen jullie flink aan de slag haha.
    x

6. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @iedereen. Ja ik vind het zelf ook wel knap dat ik niet zeur haha. En mijn gevoel is er nu ook beter in. Ik sta niet telkens met tranen in mijn ogen ofzo, heb echt het gevoel, het komt wel goed.
    Maar om mezelf te helpen en toch ook niet teveel met mei bezig te zijn, heb ik besloten niet meer in dit topic mee te schrijven. Ik vind het erg leuk om al jullie belevenissen te lezen! Maar elke keer denk ik: Oh ja, ik wil graag een kindje en ik moet wachten...!
    En ik wil dat een beetje loslaten. Dus, ik wens jullie alle goeds en kom jullie misschien nog wel in andere topics tegen.

Doei allemaal!

7. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    @Hanna Mom: Misschien zijn we ooit nog weleens tegelijk zwanger...
    Zie je nog wel ergens op het forum!
    Succes met het niet zeuren he haha...
    X

8. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Heel goed te begrijpen Hanna Mom!
    Hou je sterk en succes met alles!

Zie je vast wel weer bij een andere topic.

-x-

9. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @GewoonLinda: ik weet nog niet echt wanneer mn vruchtbare periode is. We hebben afgesproken mn natuurlijke cyclus af te wachten (dus officieel nog 1 maandje wachten, als alles meezit tenminste hihihi) Daarna hoop ik een beter overzicht te krijgen van mn vruchtbare periode. Heb al wel ovu testjes in huis en zelf zw testen;)

@Vlinder: jaaaa we gaan ervoor :d hoop voor ons beide snel positieven testen!!!

10. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    O wat spannend he! Hopelijk is je cyclus weer snel normaal.
    x

11. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik snap helemaal dat je even afstand neemt, Hanna mom. Hopelijk zien we je heel gauw weer terug!

CherryBelly, gaan jullie wel alvast proberen deze maand of wil je eerst je natuurlijke cyclus afwachten?

Ik geloof dat mijn vruchtbare dagen eraan komen en ik voel me sinds vandaag weer goed. Wel nog erg moe en wat misselijk, maar niet meer lamlendig met een algehele malaise ;) Maar ik word nu nog gekker van mezelf dan ik al werd ;) Ik kijk honderd keer per dag hoeveel dagen nog tot de innesteling (alsof het dan sneller gaat), tot ik kan testen (weet ik nog niet eens omdat ik nog niet weet wanneer mijn eisprong is) en wanneer ik dan uitgerekend zou zijn :)

12. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Kon het niet laten even te spieken ;).

Bedankt allemaal! En ik houd jullie wel wat in de gaten hoor! Haha. Tot snel hopelijk :D.

13. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    @GewoonLinda, ik heb nog geen jurk. Ga in april/mei op pad! Dan is de nieuwe najaarscollectie beschikbaar dus ben benieuwd. Erg veel zin in hihi. Weet jij al wel wat je zoekt? Ik heb namelijk nog totaal geen idee!

14. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @ GewoonLinda: ik hoop inderdaad ook dat mn cyclus meteen weer goed op gang komt ;) kan niet wachten om te zien of dat ook echt zo is :D

@Vlinder: nou we zitten echt nog heel erg te twijfelen. De ene dag denk ik "ach we zien wel hoe mn cyclus wordt en we gaan er gewoon meteen voor". Maar de volgende dag heb ik zoiets van "het is toch misschien fijn om even te wachten, dat maakt het ook makkelijker bij het berekenen hoe lang je al zwanger bent ;)"
    Dus tja...pfff....weet t gewooon niet :s
    Wat zouden jullie doen?

-x-

15. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Dag dames!

Nog een plekje over hier voor mij ;)

Bij ons gaat het nog wel erg lang duren hoor! Geloof dat de meeste hier er toch nog dit jaar voor gaan? (heb niet alles gelezen hoor)
    Ik wil nog een beetje "anoniem" blijven en ga dus hier nog niet alles tot in detail vertellen, maar dat komt nog wel.....
    Het account waar ik nu mee schijf had ik een tijdje geleden aangemaakt om eea te vragen, en komt nu erg goed van pas!
    Mijn andere zal ik ws laten verwijderen. Nieuwe start dus!
    Ik zit hier inmiddels al heel wat jaartjes! Vanaf half 2007 al.
    Sinds kort weten we dat we voor een tweede gaan. Maar dit kan helaas pas half 2012 oa door ruimte gebrek. En nog meer dingen maar die vertel ik later wel eens :)

(was nog niet klaar maar bericht werd al geplaatst!)

Ik was al een beetje aan het rondzoeken waar ik mn verhaal kwijt kon, maar kon verder niks vinden. Ging allemaal over 2011.
    Maar gelukkig is dit topic er! Kan ik eindelijk mn verhaal kwijt hihi

16. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Welkom 79mama79!
    Heerlijk he, om zo anoniem je verhaal kwijt te kunnen.
    Mijn man en ik hebben besloten niemand in de omgeving te vertellen dat we bezig zijn voor een kindje. Dan biedt zo een forum wel uitkomst.

Hier even een update:

Nog steeds geen ontrekkingsbloeding te bekennen:( wel wat vage krampjes en 100 keer naar de wc rennen om te plassen, maar geen bloeding.
    Heb de afgelopen 2 strips van mn pil achter elkaar ingenomen zonder stop, dus daar zal t dan wel aan liggen :s
    Vervelend! Net nu ik gestopt ben met de pil hahaha!

We zijn er nog steeds niet uit of we echt mn eerste natuurlijke menstruatie gaan afwachten (dus klussen met condoom) of dat we er meteen voor gaan. Want het hoeft natuurlijk niet in 1 keer raak te zijn ;)

Wat is jullie idee hierover?

-x- CherryBelly

17. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    @cherrybelly Wij hebben de eerste keer wel eerst een paar maanden met condoom gedaan om te ontpillen. Slikte toen al meer als 10 jaar de pil dus wilde eerst "schoon"zijn zal maar zeggen.

Nu gebruik ik niks (condoom) Dus als we er volgend jaar voor gaan, kunnen we wel meteen voor het echie ;)

18. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Wij vertellen het ook nog niemand hoor! Daarom dus ook anoniem nu hier. Ook hier heb ik inmiddels wat bekenden ;)

19. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Hoi hoi allemaal,
    Ik ben er eindelijk weer!!!

@79mama79: Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen!
    Vind jij het moeilijk om te moeten wachten????

@Jaydee: Ik weet wel wat ik wil. Ik wil graag een strapless jurk met een strak lijfje en wijde rok. Ik denk in een ivoor of champagnekleur. Maar ja, ze zeggen dat het vaak gebeurt dat je iets in je hoofd hebt en uiteindelijk toch voor iets heel anders kiest. Dus we zullen maar zien....

Jeetje mina zeg, wat een dagen heb ik achter de rug.
    Ik werd in de nacht van woensdag op donderdag wakker om te plassen en ik had allemaal last van buikpijn. Ook de andere ochtend nog. Ik dacht dat ik een eisprong had, dus gaf er weinig aandacht aan, op een pijnstillertje na. Maar toen werd het niet minder, alleen maar erger. Echt pijnlijk. Uiteindelijk de dokter maar gebeld. Die namen niet op. Waren vergeten de telefoon door te schakelijk tijdens pauzetijd...grrrrrrrr
    Mijn vader maar naar de dokter toe gereden en even dat mens achter de balie op d'r kop gegeven. En toen mocht ik meteen komen, dus is hij me op komen halen.
    De dokter dacht dat ik een blinde darmontsteking had. Dus mocht meteen doorrijden naar de spoedeisende hulp. Nou, daar 3 uur gezeten. Allerlei onderzoeken gedaan, maar konden dat uiteindelijk niet bevestigen. Wel waren de ontstekingswaarden in mijn bloed veel te hoog, dus er was wel wat mis. Dus de andere ochtend maar terugkomen. Nou, wij vanmorgen maar weer terug dus. En weer bloed geprikt. De ontstekingswaarden in m'n bloed waren gedaald, maar een andere waarde was weer verhoogd. Al met al wisten ze volgens mij niet zo goed wat ze er mee aan moesten en ben ik weer gewoon weer naar huis gestuurd. De buikpijn is wel wat gezakt, maar is helemaal nog niet weg.
    Dus mocht ik ineens niet meer online zijn hier, weten jullie dat ik toch in het ziekenhuis lig. Maar goed, we hopen maar dat het mee valt. En dat de buikpijn toch helemaal weg gaat.
    Nou, jullie zijn weer op de hoogte.

Ik spreek jullie later weer!!!!

20. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    @GewoonLinda
    Jeetje zeg, ben je klaar mee! Ik hoop dat het snel beter gaat of dat ze iig weten wat het is! Zou ook niet weten wat het is.... Maar ja ben ook geen dokter he ;)

Ik vind het aan de ene kant moeilijk om te wachten ja, maar aan de andere kant het kan nu gewoon niet! We gaan verhuizen en in dit huis is geen plek. Naja kunnen we wel maken maar ik wil het niet hier. Dus pas als we verhuisd zijn kan het echt! In die tussentijd vermaak ik me wel met kijken naar leuke dingen haha

Deel Deze Pagina