Jeetje GewoonLinda, wat een gedoe!!! Heel veel sterkte! Hoop dat alles gauw beter gaat! Update: hier eindelijk ontrekkingsbloeding begonnen. Mag eindelijk gaan aftellen tot mijn eerste natuurlijke cyclus. ff een leuke banner zoeken. Oh en we hebben besloten er toch meteen voor te gaan hihihi wie weet is het in een keer raak, maar daar gaan we toch niet van uit. En mn mannetje ziet de condooms niet echt zitten hahahaha Dus ja...keuze gemaakt. -x-CherryBelly
He jakkes GewoonLinda, dat is schrikken! Hoe voel je je nu? heb je erg veel pijn? Naar hoor, ik hoop dat je snel opknapt. Welkom hier 79mama79! Leuk dat jullie gaan verhuizen en dat jullie dan zwanger willen raken. Jaydee, ben benieuwd wat voor jurk het gaat worden. En wat spannend, CherryBelly! Jullie hebben gelijk hoor, gewoon meteen aan de slag Mijn ei komt morgen ole ole We hebben al heel goed ons best gedaan
He meiden, Hier ben ik ook weer eens. Buikpijn is steeds een beetje minder geworden en ik hoop dat het morgen over is. Helaas wel onduidelijk wat het nou geweest is. Aan de ene kant, denk ik dat het een eisprong geweest is, maar aan de andere kant was het daar wel veel te heftig voor en dan zou die onstekingswaarde in mijn bloed toch ook niet veel te hoog moeten zijn. Maar goed, ik moet sowieso donderdag terug voor controle en als het nou vaker voor gaat komen, zal het misschien toch een eisprong zijn (ei ter grootte van dat van een struisvogel dan hahaha). Dus ik maak me er ook maar niet te druk om. @Cherrybelly: Ik ben benieuwd. Hopelijk is het snel raak. Wij doen het nu nog wel gewoon met condooms. Ik vind het ook niet alles hoor. Het is soms zo'n spelbreker, maar ja. Ik wil echt geen hormonen in mijn lijf. Als ik er straks een tweede bij heb, ga ik denk ik voor een spiraaltje. @ Vlinder: Nou, goed je best blijven doen dan he!!!!! Haha, wie weet gaat dan wel heel snel lukken!!! X
Hopelijk is je buikpijn nu wat minder, GewoonLinda. Toch apart van die ontstekingswaardes idd, gaan ze het niet verder onderzoeken? Ik heb ooit eens door een grote cyste een verdraaide eierstok gehad. Was helemaal om z'n as gedraaid. Dat deed vreselijk veel pijn en ze dachten toen dat ik een baarmoederontsteking had. Maar later bleek dus dat de pijn dus door de cyste en de verdraaiing veroorzaakt was. Ik heb nog vaak cystes, voel ze, maar gelukkig geen verdraaiing meer. Misschien was het bij jou ook zoiets? Want die cystes kunnen heel groot worden. Wij hebben nog heel goed ons best gedaan en mijn ei is nu zeker weten voorbij gekomen. Dus we gaan visualiseren dat die zich nu aan het delen is in mijn eileider Ik zit nu al steeds te kijken wanneer ik kan gaan testen. Misschien dat ik 9 dpo al ga proberen Ben zoooo ongeduldig!
Eindelijk wat rust vandaag. Druk weekend gehad met verjaardag vieren enzo en gisteren dan maar naar de bioscoop geweest @79mama79: Welkom hier! En ik moet best ook nog een tijdje wachten, want bij mij is er zelfs nog helemaal geen datum om voor een zwangerschap te gaan. Maar wel een grote kinderwens. Voor de meiden die er aan begonnen zijn: veel succes!
@siske89 Je weet ook nog niet wanneer je er ongeveer voor wilt gaan? Ik krijg steeds meer moeite om mn mond te houden en ik denk dat als mn moeder 1 verkeerde vraag aan me stelt ze het meteen door heeft hahaha. Dus als ze het vragen ga ik het gewoon zeggen Duurdt toch nog zooooo lang!
Enne Vlinder, spannend hoor! Al enig idee welke dag je wilt testen? Want dan kom ik even spieken hier
@79mama79: Gezien ik nog steeds vrijgezel ben en fysieke problemen heb (mijn rug) kan ik er nog geen datum op zetten. Ik heb altijd gezegd voor mijn 25ste. Ben er sinds gisteren 22 dus ja nog effe tijd...
Dank je wel En ja heb nog wel 3 jaartjes maar de kinderwens is echt super groot dus ik hoop stiekem op vroeger hoor
Hoi meiden, Hier ben ik weer even... Ik heb het zo megadruk!!! Heb gisteren een trouwjurk uitgekozen. Hij is echt gaaf. Ben zo benieuwd wat m'n vriend er van gaat vinden. Maar hij stelt bewust geen vragen, omdat hij bang is dat ik anders mijn mond voorbij praat, haha. Maar goed ook hoor! Hebben jullie trouwens nog leuke tips voor bedankjes voor na de bruiloft? Ik vind het allemaal zo afgezaagd. Buikpijn was maandag bijna helemaal over, werd ik ineens ongesteld..... Ik snap er helemaal niets meer van. Ik had dat pas dit weekend verwacht, dus het kwam wel wat eerder. Maar sowieso is die buikpijn van vorige week dan geen eisprong geweest. Dat is wel zeker. Ik heb nog gedacht dat het inderdaad mijn eierstok of baarmoeder kon zijn. Maar ja, ze hebben wel röntgen en echo gemaakt, dus dan zouden ze dat wel gezien moeten hebben toch? Enneh, wanneer is de testdag???? XXX
Wat gaaf GewoonLinda, ben ook heel benieuwd naar de jurk! En wat gek dat je ongesteld bent geworden, wat was die pijn dan he? Zo raar... Hopelijk was het eenmalig. Siske, gefeliciteerd met je verjaardag meid! En ik hoop ook dat je kinderwens al vroeger vervuld wordt 79mama79 haha ja vragende moeders daar kan ik ook niet tegen. Mijn mama weet dat we bezig zijn en zit steeds heel samenzweerderig te lachen en bij elk dingetje dat ik heb zegt ze: ooeeeeh misschien ben je wel zwanger! Mahaaam sssstil nou! Zie, het is voor mij onmogelijk niet nu al gek te worden ha Ik voel al van alles en bij mijn zoontje heb ik het toen heel goed bijgehouden en mijn klachten nu zijn precies hetzelfde Ik kan eigenlijk 5 maart pas testen, want 6 maart is mijn NOD. En toch ga ik woensdag al testen denk ik Ik zou het liefst nu al testen, maar da's echt nutteloos Ik wil een buikluik, dan kan ik even spieken
Een buikluik!!!! Hahaha, ja dat zou makkelijk zijn soms ja. In allebei onze gevallen. Maar eh, wel spannend dat je ook echt al symptomen voelt he. Ik hoop het voor je joh, zou echt leuk zijn!!! X
@Linda: wat leukkkk meid, dat je een trouwjurk hebt gevonden!!! Moet meteen weer aan mn eigen huwelijk denken hihihi. Spannend he... Laten we hopen dat je buikpijn eenmalig was en echt niet meer terug komt!!! Ikzelf had bedankjes uit India meegenomen, toen ik daar op vakantie was. Anders moet je ff googlen op bedankjes. Kom je onwijs leuke dingen tegen. Had iets gezien over een wegwerpcamera waarmee mensen zelf foto's konden maken van die avond als herinnering. Online hebben ze genoeg keuze en ook aparte dingetjes @vlinder: meis wat spannend!!!!!! dezelfde klachten als bij je zoontje.... klinkt in ieder geval positief nu hopen dat je snel een positieve test in handen hebt Ben zelf ook van plan alle klachtjes rond nod een beetje bij te houden. Mocht t raak zijn, dan is zo een dagboek handig voor eventueel een volgend kindje Zal kijken of ik een buikluik kan uitvinden hahaha. Zou inderdaad handig zijn zeg! -x- CherryBelly
Ja, wel al getest maar negatief. Kon ook niet anders want mijn nod is pas op 6 maart Voel me wel zwanger en ben zo moe! Heb vannacht 14 uur geslapen en viel vanavond om 9 uur al bijna om, maar zoonlief wil niet slapen Slim CherryBelly, om alles alvast bij te gaan houden. Dat deed ik ook en ben nu toch nog onzeker, maar ja nog max. een weekje wachten. Merk jij al wat van je ei ofzo? Hoe gaat het met wachten meiden? Moeilijk he? Knuffel voor jullie allemaal!
Oh 6 maart pas! Dan ben je wel vroeg ja haha. Tja geduld ook al is het moeilijk! Vind het ook moeilijk hoor, wil nu al van alles kopen, maar doe het niet! Op 2 geweldige pakjes van Noppies en de Hema na dan Zal je zien dat ze er dan niet meer zijn!
Ja die onzekerheid zal je altijd toch wel houden denk ik. De symptomen kunnen namelijk per zwangerschap verschillen (althans dat heb ik wel eens gehoord). En met dat in je achterhoofd zal het toch altijd spannend blijven. Hier merk ik nog niet veel van mn ei. Ik heb mn banner op de meest gunstige cyclus ingesteld (dus 28 dagen, waarin na 14 dagen een ei). Maar door het ontpillen kan het natuurlijk ook zijn dat mn cyclus ontregeld is. Heb nu sinds een half uurtje wel een beetje ongi-achtige krampjes in mn onderbuik. Denk dat het mn ei nog niet is, want ga er eigenlijk niet van uit dattie zo vroeg is. Dus denk dat het met ontpillen te maken heeft. -x-