Vorige week heb ik de TP gehad. Wanneer dachten jullie: " Ik ben zwanger" Ik heb eigenlijk helemaal geen klachten. Alleen een iets opgezetten buik. Soms wat krampjes en ik heb het idee dat mijn tepels gevoelig zijn. Ik moet nog tot vrijdag wachten totdat ik kan testen......
Nou meis helaas blijft dat lang een mysterie vaak tot aan de test hihihi. Ik heb dinsdag mijn tp gehad , en zoek eigenlijk telkens naar dezelfde symptomen helaas...
Ik pas op de dag van de test, omdat ik 2 strepen zag. Ik had namelijk 2 dagen ervoor bloedverlies gehad en dacht dat het "game over" was. maar nee.....het tegendeel werd bewezen door de test. Ik denk dat ik altijd wel dacht ( stiekem hoopte) dat het raak was, maar is dat niet wat je wilt denken? Het is en blijft een spannende en moeilijke tijd dat wachten. Succes met alles, ik duim voor een positieve afloop.
Net als Confidence: op het moment dat ik de test zag! Tot ong 10 dagen na tp was alles utrogestan bij mij. Dat ging dus na 10 a 11 dagen weg en 2 dagen later kwamen de 'echte' symptomen (1 a 2 dagen voor nod): duizelingen en gevoelige tepels, maar ik had geen idee of dat met zwanger te maken had want ik heb dat vaker ivm een hele lage bloedruk. Succes met wachten, het is een spannende tijd
Ook hier tot ik de test zag....en toen nog geloofde ik het nauwelijks. Ik gebruikte utrogestan en dacht dat alle kwaaltjes daarvan kwamen. Wat ik wel had en bij de andere keren niet, was een opgeblazen gevoel. Ik moest s avonds echt de knopen van de rok of broek open doen, want dat zat echt niet fijn! Succes met wachten! Smak
Ik krijg weer hoop! Bedankt meiden. Ik heb na de punctie een week last gehad van mijn buik. Heel erg kramp en een baarmoeder die de hele dag door gevoelig was. Nu is het nog een spannede week tot vrijdag want dan mag ik testen. Wij hopen zo dat het raak is. Gister een brief gekregen van het ziekenhuis dat ze helaas niets konden invriezen. Tot dinsdag moet ik ook utrogestan inbrengen, 3 keer per dag. Misschien gek wat ik ga schrijven maar ik heb het idee dat het pot dicht zit beneden.... Hebben jullie dit ook (gehad)?
Ja! Ik was zwanger toen ik de utrogestan niet meer goed naar binnen kreeg. Wacht dus vol verwachting weer op hetzelfde hahaha
Oh echt waar. Ik krijg het nog wel naar binnen maar het voelt anders dan toen ik begon. Het is onze eerste IVF en dus eerste TP en ik laat het allemaal maar over me heen komen. Wanneer mag jij testen?
Nod 26-3 en bloedtest de 30/31e , ik zal waarschijnlijk de 30e gaan krijg geen vrij de 31e. Vorige keer was ook mijn eerste tp, maar dit is weer heel anders
Ik mag thuis of in het ziekenhuis een zwangerschapstest doen. We gaan gewoon thuis testen. Wij krijgen een bloedtest als de menstruatie niet komt en we ook geen positieve test hebben maar daar gaan we maar niet vanuit. Mijn menstruatie kwam in februari op de 23e dus vandaar mag ik op de 26 testen.