Hoi meiden, Ben in januari begonnen op mijn nieuwe werkplek en daardoor nog geen 'vriendschappelijke banden" zeg maar op mijn werk. Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en aan een collega die een tweeling heeft gevraagd of dat in de familie voorkwam. Ze vertelde toen heel open dat het via de mmm is gegaan waarop ik ook kon vertellen dat ik op de wachtlijst sta. Ze was heel enthousiast en vandaag kwam ze even polsen of ik al wat gehoord had. Zo lief! Een andere collega heeft ook ivf behandelingen gehad maar die heb ik nog niet daarover gesproken. Mijn baas weet het nog niet en het is nou ook weer niet iets om uitgebreid tijdens de lunch te bespreken. Toch is het fijn dat ik het straks in ieder geval met 1 collega kan delen. Dat wou ik even kwijt
Hoi Lente, Wat fijn dat je nu al steun krijgt en dat er iemand is die weet hoe je je voelt! Ik herken dat zelf van mijn werk en ik moet zeggen dat ik het ook als zeer prettig heb ervaren! Je bent er toch vaak en dan is het fijn dat je jezelf kan zijn en dat je je gevoel kan tonen! Succes meid! Liefs Loesie