Drie maal scheepsrecht? Zoek-ICSI van Miepie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Miepie80, 9 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Nou, na een jaar toch maar weer een eigen topic... Na een pauze van 3 maanden (ivm onderzoeken) na de 2e miskraam gaan we volgende week weer verder!

Even kort ons verhaal: in feb'09 de eerste zoek-ICSI gehad; 7 bevruchtingen, 1 teruggeplaatst en 5 ingevroren. Van die 1e TP gelijk zwanger, maar helaas bleek bij de 2e echo dat het niet goed zat, met 10 weken een curettage gehad. Toen in juli weer begonnen met progynova voor de cryoTP. Eind juli TP van 2 cryootjes, en 1 augustus weer positief getest. Dit keer al vanaf de eerste echo onzeker (liep bijna een week achter, 2e echo toch gegroeid, 3e echo game-over) en uiteindelijk, na een onvolledige miskraam, weer een curettage met 11 weken.
    Afgelopen maanden ben ik helemaal onderzocht op alle mogelijke afwijkingen die de miskramen konden veroorzaken, vandaag de laatste uitslagen; ze hebben niks kunnen vinden, dus gewoon 2x dikke pech gehad :(.

En nu dus weer verder... We hebben nog 2 cryootjes in de vriezer, dus het is vooral spannend of die goed gaan ontdooien over een kleine 4 weken...

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Meis, wat een pech inderdaad. Ik ga alvast hopen en duimen dat de cryo's goed mogen ontdooien en dat 3 x scheepsrecht is. Dat zou super zijn! Op een vruchtbaar 2010!!

Liefs Zora

3. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meis,

Heel veel succes en ik ga voor je duimen hoor!!!

Liefs Maaike

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik ga voor je duimen meis!
    Dat 2010 maar heel mooi mag beginnen.

Liefs Dreamer

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Miepie,

Wat een spannende periode kmt er nu weer aan zeg voor jullie!! Gelukkig was dus alles goed met je. Maar wat naar dan toch om zóveel pech te hebben. 3 maal is scheepsrecht....ik hoop het echt van ganser harte voor jullie!! Mijn duimen draaien hier in elk geval volop!!

Héél veel succes en een dikke knuffel, Majo.

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Wel een raar idee hoor, om over een week weer aan de medicijnen te gaan... begon er net aan te wennen er even niet zo mee bezig te zijn ;).

Majo, wat gaaf, eindelijk gelukt! Gefeliciteerd!!

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Dreamer, hoe is het met jou? Wat moeten jullie enorm lang wachten op een volgende stap zeg... ik hoop voor jullie dat als het eenmaal maart is alles ook snel gaat en jij kerst 2010 zwanger viert!

Van de week in het ziekenhuis uitgegaan van dat ik dinsdag ongesteld zou worden, en dat we dan 1 dagje moeten rekken met progynova voor de TP, omdat het lab van 31dec-3jan dicht is... en nou lijkt het erop dat ik niet dinsdag, maar vandaag al ongesteld ga worden (gisteren al wat roze + erge krampen). Nou maar hopen dat het idd vandaag wordt dan, dan kan de TP nog op de 30e. Geen idee of het anders zo lang gerekt kan worden dat ik alsnog pas 4 jan de TP heb. Spannend....

Deel Deze Pagina