De wachtweken... verschikkelijk!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lana1989, 5 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    lacey ik zie ook echt een streepje.. heb je vanmiddag nog getest?

2. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben ook heel benieuwd? Heb je al opnieuw getest! We gaan hard voor je duimen!!

3. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Helaas was die andere toch vals positief waar ik al bang voor was :(
    Ik hoop heel hard dat ik alsnog zwanger ben en dat het vrijdag aan mn bloed wel te zien is. Late innesteling zou kunnen. Moet toch proberen positief te blijven he.

Bijgevoegde bestanden:

4. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah klote.. goed dat je positief blijft..want je weet het nooit he! Bij sommige inderdaad is er een latere innesteling. Duim hard met je mee

5. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nu van bruin naar wat licht rood bloed... positiviteit valt even een beetje weg

6. Rian86

Rian86 Lid

8 apr 2016
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blijf hoop houden lacey.

Kan ook innestelingsbloed zijn women..

7. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ik voel me nu ook best wel down :(
    Probeer wel positief te blijven, maar dat is toch vaak wel lastig.
    Wij hebben bijna altijd pech, dus zou wat zijn als de eerste IUI geslaagd zou zijn. Ik hoop nog steeds wel op een wonder!

8. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook .. maar soms is dat wel moeilijk.. maar nog even volhouden en dan weten we het definitief!

9. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Lacey nog een test gedaan? Of wacht je tot morgen af?

Zo hier ook mijn ochtendje weer gehad, wat een drama queen. Ik werd helemaal sip en chagrijnig wakker omdat ik totaal geen symptomen heb dus ik zei al tegen mijn man 'denk niet dat het is gelukt' (zit pas wachtdag 8 maar goed). Dus mijn man mij kalmeren etc. Kom ik beneden was de vaatwasser niet gedraaid, ik sloeg dat ding dicht en barstte gelijk in tranen uit... pfff heerlijke start van de dag!

10. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oeh geloof dat ik me hier wel wil aansluiten als mag?! 6 dpo nu op het wachtbankje van onze laatste iui. Als deze mislukt is gaan we starten met IVF!
    Ik las bovenstaande reactie van help85 en dat is direct zo herkanbaar...maak mezelf helemaal gek op het wachtbankje! Word heen en weer geslingerd in emoties:van vertrouwen tot zeker weten dat het mislukt is, en dit kan zomaar per uur verschillen! Pffff en dat op pas 6 dpo :$ Hoop dat hier meeschrijven wat kan zorgen voor ventilatie ;) volgens mij zijn veel van jullie wel al in de laatste wachtdagen? Help85 wij gaan redelijk gelijk op.

11. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Tuurlijk mag je je aansluiten dame82!

We gaan wel redelijk gelijk op idd. Ik heb alleen een ICSI terugplaatsing gehad, dus mijn embryo was al 3 dagen oud toen die werd terug geplaatst dus stiekem ben ik al 11 dpo. Maar ze houden voor testen de dag van terugplaatsing aan dus dan 8dpo :)

Spannende week volgende week!

12. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames Ik ben nena
    Ik hoop dat ik met jullie kan mee schrijven
    Ik doe ook iui in eigen cyclus ik gebruik dus geen hormonen
    Ik ben wel al 3 keer zwanger geweest maar helaas miskraam geworden nu heb ik morgenvroeg iui weer kan niet wachten dat ik weer op het wachtbankje zit en ja ik kan de frustratie zo goed voor stellen om mij heen is iedereen zwanger of zijn net bevallen ik hoop dat ik het nog een keer mag mee maken maar ben zo bang gewoon dat het niet gaat lukken maar ik was dit groepje effe aan het doorlezen
    En vind het een leuk groepje dus ga voor jullie ook allemaal duimen meiden groetjes knuffel nena

13. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom nena.. je hebt al aardig wat mee gemaakt.. hopelijk gaat het deze keer goed..duim met je mee;)

14. Brendasmurf

6 jul 2016
    33
    0
    0
    Amaris thuiszorg
    Baarn
    #194 Brendasmurf, 14 jul 2016
    Laatst bewerkt: 14 jul 2016
    Wachtdag 6 voor mij ppppfff , slopend😈

15. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    erg he brendasmurf.. hier wachtdag 9..

16. Brendasmurf

6 jul 2016
    33
    0
    0
    Amaris thuiszorg
    Baarn
    Wanneer ga jij testen ? Ik op dAG 10... Misschien op dag 9 dan zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden

17. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Idd erg. Hier vandaag wachtdag 8 / 11 dpo en erg emotioneel vandaag om wat geen idee Pfff wachten duurt lang. Ik ga zondag testen (als ik durf)

18. Rian86

Rian86 Lid

8 apr 2016
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom dames,
    ik zit op 7 dpo. Ik hoop dat ik het nog een week vol hou, ik moet wel testen op een bijzondere datum voor ons dus ik hoop dat ie nog bijzonderder wordt!

Voel rechts onderin nog wel af en toe. Borsten zijn niet meer pijnlijk maar nog wel groter.. Ik vind het wachten ook tegenvallen moet ik zeggen.. Ik ging erin met de instelling wat is nou 2 weken.. maar daar ben ik wel op teruggekomen :(

19. Rian86

Rian86 Lid

8 apr 2016
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is de laatste status Lacey en Women?

20. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Vanochtend weer een negatieve test. Morgen bloeden laten prikken, maar heb er niet zo'n zin in aangezien ik toch wel weet wat de uitslag is :(

Deel Deze Pagina