Ik test gewoon dinsdag hier nog steeds bruinverlies met wat slijm lijkt wel.. dus weet niet wat ik moet verwachten... ik kijk of de menstruatie doorbreekt en anders dinsdag testje.. durf ook niet meer haha
Ja klopt, maar heb er geen goed gevoel over. Wij gaan zondag testen omdat we dan samen zijn. Dan ben ik op wachtdag 11 en 14dpo. Officiƫle testdag uit ziekenhuis is woensdag (wachtdag 14 en 17dpo).
Goede morgen dames, en we zijn weer een dagje verder allemaal! 7 dpo...de dag dat ik mezelf opgelegd heb symptomen te voelen...haha pure waanzin,ik weet het! En natuurlijk voel ik weer helemaal niets, zoals elke ronde! Jullie al last van kwaaltjes? Help wat fijn die paar bonusdagen...heb je dan niet de neiging om eerder te testen? Ik hoop dat je gevoel er helemaal naast zit en er gewoon een dikke vette streep op de test verschijnt! Woman dat verrekte bruinverlies...ik had hier ook iedere maand veel last van, uitieindelijk mag ik nu utro gebruiken binnen een iui-cyclus! Heb je hier iedere maand last van? Er zijn ook genoeg vrouwen die het 'goede' innestelbruinverlies hebben..hoop dat bij jou ook zo is! En de andere (kan de namen even niet terugkijken) dames wanneer gaan jullie testen? Ik zag dat we met een aantal nu rond 6,7,8 dpo zitten!
Goedemorgen dames! Woww wat leuk dat er zoveel dames zichzelf hebben aangesloten welkom allemaal! ik kan het bijna niet meer bijhouden haha Spannende dagen voor veel mensen lees ik .. voor mij niet mijn NOD is 5aug. pas dus wij moeten nog even aan de slag Maar ik lees zeker graag met jullie mee de aangekomende dagen Liefs Lana
NOD overzicht 12-7 : Jodeja 17-7 : Lacey (15e bloedtest) 18-7 : Piindaa 19-7 : women 19-7 : brendasmurf 20-7 : Help85 21-7 : Rian86 22-7 : Dame85 27-7 : Sophia89 Nog in te vullen Nena0162 ♥ ♥ Zwanger ♥ ♥ Adrianna Caru Helaas op rood 8-7 : Lana1989
Even lijstje weer opgezocht en aangevuld. Iemand iets van Jojeda gehoord? En lacey succes vandaag, hoor je vandaag ook de uitslag?
dame 82 dit is onze 1e terugplaatsing.. en tijdens de menstruatie heb ik het heel af en toe is gehad.. dus weet niet wat ik moet denken zit nu op dag 10 het liefst ga ik testen dan weet ik meer maar is te vroeg denk ik
He Help85 Ik heb mezelf weer in jou NOD overzicht gezet NOD overzicht 12-7 : Jodeja 17-7 : Lacey (15e bloedtest) 18-7 : Piindaa 19-7 : women 19-7 : brendasmurf 20-7 : Help85 21-7 : Rian86 22-7 : Dame85 27-7 : Sophia89 05-8 : Lana1989 Nog in te vullen Nena0162 ♥ ♥ Zwanger ♥ ♥ Adrianna Caru
ohja sorry had even op je nieuwe NOD heen gelezen. Ziet er idd leuker uit dan 'helaas op rood' Women wanneer wil je gaan testen? Ik zondag.... als ik durf... bang voor het bekende antwoord
ik zag het niet zo meer zitten dus zei we wachte wel tot dinsdag, maar het liefst test ik nu alleen om te weten of alles uit mijn lichaam is maar dat zou wel nu 15dagen naar decapeptyl en morgen 2 weken naar punctie
Ja dan kan je wel testen hoor. Je bedoelt zeker 15 dgn na pregnyl? Als je nu 14 dgn na punctie zit kan je zeker wel positief testen hoor. Als ik zondag test ben ik ook precies 14 dgn na punctie
ja naar pregnyl idd haha maar als ik nu negatief test denk ik laat dinsdag ook maar zitten haha ooh ellende zeg
Ook ik heb er helaas geen goed gevoel bij... Heb ook nergens last van en zoals help85 gister ook erg emotioneel. Niks wil en niks lukt. En kan zomaar in tranen uit barsten. Ook al gedroomd dat we bij de arts zitten dat het niet gelukt is. Wordt er allemaal niet positiever op. Baal enorm! Wij moeten alleen het weekend nog afwachten.. Maandag kunnen we testen en ik kijk er als een berg tegenop! Sorry voor het "zeur" momentje...
Hier moet ook af en toe even gezeurd worden pinda.. even je gedachten opschrijven.. Aangezien we allemaal zo'n moment hebben of krijgen, moet dit kunnen en dan beuren we die gene op.. Never give up!