De wachtweken... verschikkelijk!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lana1989, 5 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brendasmurf

6 jul 2016
    33
    0
    0
    Amaris thuiszorg
    Baarn
    Ok.... Ik heb vanmiddag weer een test gedaan van dio eigen merk, zag eerst niks en weg gelegd , kijk ik net nog eens en zie een heel licht streepje ! Morgen ochtend weer testen

2. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh spannend brendasmurf duim voor je dT hij donkerder wordt

3. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooooo spannend bredasmurf
    Ik ga morgenvroeg hard met je mee duimen hoor
    Knuffel nena

4. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit weer al een tijdje aan de granaatappel mmmmm heerlijk

5. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Brendasmurf spannend! Hopelijk zie je morgen meteen een streepje en ook duidelijker!

6. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Spannend brendasmurf. Ik heb nog geen tijd gehad om testen te kopen, dus ga denk ik maar op mijn officiële testdag trsten en dat is woensdag. Ik heb sinds vandaag overigens wel menstruatie krampen :(

7. Brendasmurf

6 jul 2016
    33
    0
    0
    Amaris thuiszorg
    Baarn
    Had ik ook hoor bij al me zwangerschapen. .

8. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het heel wisselvallig kwa bruinverlies zo niks meer en ineens weer aardig wat.. lijkt wel naar de utro meer te worden snap er niks van

9. Brendasmurf

6 jul 2016
    33
    0
    0
    Amaris thuiszorg
    Baarn
    Had ik ook hoort altijd zwangerschapen. .

10. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of iemand het al gezien heeft maar is zeker waard om te kijken heel mooi gedaan op YouTube the great sperm rece part 1 tot en met 6 echt interessant hahah Gr nena

11. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.824
    2.680
    113
    Mag ik ook even van me af typen hier?
    Ik zit in de tweede wachtweek na terugplaatsijg van twee mooie dag 5 blasto's op 7 juli. De allerlaatste poging, van de laatste twee cryos van onze 4e ICSI. Nog een paar dagen en dan weten we of een 2e kindje ons gegund is.

Ik word langzaam gek van het van alles voelen en toch ook niks voelen. Geen steekjes, geen zere borsten, niet misselijk en geen gevoel dat het 'raak' is deze keer. Maar heb wel sinds gisteren een mega droge mond en heel vieze smaak, dat heb ik nooit eerder gehad. Het enige symptoom dat me nu een héél klein beetje hoop geeft...

De vorige tp was op 7 juni, toen werd ik op 17 juni ongesteld. Morgen een spannende dag broekloeren dus!

12. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Sinds ik utro gebruik vind ik het testen echt spannend! Voorheen had ik altijd bruinverlies waardoor ik al wist dat het niet gelukt was en hoefde ik eigenlijk nooit te testen. Maar door de utro blijft het bruin weg en is de test idd de spannende ontknoping...en dat moment van definitief mislukt stel ik liever uit, blijf liever nog even in mijn bubbel ;)
    Ik vind de wachtdagen echt tergend langzaam gaan, pffff morgen pas 9 dpo. Verder voel ik lichamelijks helemaal niets, zoals iedere ronde! En emotioneel word ik heen en weer geslingerd tussen hoop en zeker weten dat het mislukt is. En dit kan per uur verschillen..echt vermoeiend! Wil er eigenlijk gewoon niet mee bezig zijn, maar dat is voor mij onmogelijk!
    Jij al iets van symptomen?

13. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oeh meis wat spannend! Ben benieuwd naar je test van morgen! Heb je wel een zwanger-gevoel?

14. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik ook, aan het sap :) Zo heb ik toch een beetje het idee dat ik iets extra's doe om het te bevorderen! Bovendien vind het ook gewoon lekker!

15. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Pfff wat moet dat vreselijk killkng zijn dat wachten...er hangt nogal veel van af! Hier de laatste ronde iui voordat we met ivf starten en dat legt al een druk op deze ronde, laat staan voor jou! Ik hoop van harte meis dat het jullie gegund is! Hierna, mocht het toch mislukt zijn, geen nieuwe poging meer? Maar weet je het is gewoon gelukt, dat moet...mijn duimen draaien voor je!

16. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dame nee alle symptomen zijn weg geen goed gevoel erover

17. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Hier helaas de menstruatie al echt doorgebroken...
    Maandag bellen dat het niet gelukt is..

Hoop dat jullie betere berichten krijgen!!! Dat geeft mij ook weer goede moed. Ik ga voor jullie duimen. Nu hopen dat we snel weer terecht kunnen voor een volgende poging.

18. Brendasmurf

6 jul 2016
    33
    0
    0
    Amaris thuiszorg
    Baarn
    En ?? Getest ?
    Bij mij nog steeds vaag ik wacht nu tot dinsdag dat is voor mij wd 11

19. Brendasmurf

6 jul 2016
    33
    0
    0
    Amaris thuiszorg
    Baarn
    Ben gister misselijk naar bed gegaan ,, Maarja kan ook de spanning zijn

20. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @pinda: wat ontzettend balen! Ben je door de utro heen ongesteld geworden?

@jessi: hier ook onwijs droge mond/keel blijf maar drinken. Hopelijk voor jou goed teken!

@dame82: ik drink het ook elke dag trouw haha

@hier: nog niet getest had niets in huis. M'n buik vertoond steeds meer krampen alsof jet ongesteld wil worden maar niet kan door die utro bollen :(

Deel Deze Pagina