De wachtweken... verschikkelijk!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lana1989, 5 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.824
    2.680
    113
    @Brendasmurf nee niet getest, ik heb niet eens testen in huis zag ik net. Ik wacht vaak tot ik ongesteld word, stom he?

Wel het gevoel alsof ik vandaag ongesteld ga worden. Nog wel een kurkdroge mond. Heb niet zoveel hoop :(

2. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Jessi gebruik jij geen utrogestan? Of wordt je daar doorheen vaak ongrsteld?

3. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.824
    2.680
    113
    Nee ik heb een cryo tp in eigen cyclus, dus ik gebruik helemaal niks. Geen pregnyl en geen utro.

4. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb die krampen ook help85 zo niet leuk:( hopelijk hebben de andere.wel een goed gevoel

5. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Balen Pinda :(

Ik heb trouwens die filmpjes gekeken op YouTube waar nena het over had. Als je die hebt gezien lijkt het al helemaal een wonder dat er vrouwen op de 'normale' manier zwanger raken haha. Maar het is wel heel mooi gemaakt en leuk uitgelegd.

6. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    @help... Ja je kan wel door de utro bollen heen ongesteld raken. Bij mij ook gebeurd.

7. Rian86

Rian86 Lid

8 apr 2016
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei geen leuke berichten gemist zie ik..
    vrijdag hele dag weg geweest en gister was ik weggelokt voor m'n surpriseparty ,bijna jarig, en ik stond daar te janken als een klein kind.. de meesten weten wel waarom gelukkig. was ook helemaal van slag.. maar goed 2 dagen waren gelukkig zo om en ben er totaal niet mee bezig geweest.. Ook wel lekker

8. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk rian .. ff gedachten ergens anders op doe je goed

9. Meerte

Meerte Lid

27 nov 2014
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi meiden. Vinden jullie het goed als ik hier ook het een en ander van me af schrijf?
    Ik vind die wachtweken zo zwaar! Maar daar weten jullie alles van...
    Ik heb afgelopen dinsdag een tp gehad van een cryo. Gewoon in m'n eigen cyclus, zonder enige medicatie.
    Mijn NOD is 21 juli... Ik zit nu op pas op wd 5. Van m'n arts mag ik op wd 12 testen. Dat zou dan de 24e pas zijn!
    Op wat gerommel in m'n buik na voel ik verder helemaal niks. De onzekerheid lijkt eeuwig te duren. Hoe gaan jullie hier mee om?

10. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    NOD overzicht
    12-7 : Jodeja
    18-7 : Piindaa
    19-7 : women
    19-7 : brendasmurf
    20-7 : Help85
    21-7 : Rian86
    22-7 : Dame85
    27-7 : Sophia89
    05-8 : Lana1989
    15-8 : Lacey

♥ ♥ Zwanger ♥ ♥
    Adrianna
    Caru

11. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wat balen Pinda! Niet leuk :(
    We zitten nog niet echt op een gelukswachtbankje hier....wie gaat daar eens even verandering in brengen?!

Help en Woman jullie voelen gewoon iets dat op een zwangerschap kan duiden en worden er alleen maar onzeker van! Ik wil zo graag iets voelen, maar voel helemaal niets (maar waarschijnlijk als ik iets voel word ik er ook onzeker van ;)) Helemaal geen symptomen maakt mij weer onzeker...als in mijn buik nieuw leven aan het groeien is dan moet ik daar toch iets van voelen?

Meerte welkom! Ik heb helaas geen gouden tip om er mee om te gaan! De wachtweken lijken steeds langer te duren en ik zijn reuze spannend! Ik probeer me zo min mogelijk te verzetten tegen het ermee bezig zijn, want dat kost veel energie en lukt toch niet! Ik zoek zoveel mogelijk afleiding, maar ook dan kan ik het niet loslaten! Moeilijk he!

12. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @Dame82: ik heb tot denk ik wachtdag 9 (12 dpo) ook niets gevoeld hoor. Sinds dit weekend pas flinke krampen, daarom denk ik dat de menstruatie door wilt komen, want ben nu 15dpo. Begin sinds vanmorgen ook veel afscheiding te verliezen, gelukkig tot nu toe alleen nog maar wit ;)

13. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oeh Help eerlijk gezegd vind ik het wel positief klinken allemaal! Maar 15 dpo dan kun je wel een testje wagen toch?! Spannend meid!
    Nou nog hoop voor mij op symptomen...vandaag 10dpo! Gebruik jij tr ook utro? Ik zie door de utro heen amper afscheiding, behalve als het bruin is dat spot ik meteen! Nu gelukkig nog geen bruin tussendoor gezien, dat is het enige dat me positief stemt, maar eigenlijk ook niets wil zeggen! Want het is net de functie van utro he ;)

14. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    haha ja als ik vrijdag niet met een ovulaties test negatief getest had, dan vond ik het nu ook wel positief klinken ;) Maar goed we moeten nog 1,5 dag geduld hebben. Mijn man wilt niet eerder dan de testdatum testen, dus echt pas 17 dpo , pfff

Ik gebruik idd utro. Ik merk nu dat er meer afscheiding komt, normaal verlies ik bijna niets met utro en sinds gister wel. Voor jou schiet de test datum ook op!!

15. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier is helaas de menstruatie door gebroken:(

kl*tezooi..

16. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ow nee.... :( ook door de utro heen? Hoeveel dpo was je vandaag?
    Wat een kl*/%^$te zooi zeg!! Sterkte meis :(

17. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja door utro morgen mocht ik testen..
    zaterdag was het 2 weken geleden van punctie

18. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Och vind het echt heel naar voor je, je had zelf natuurlijk al wel een beetje zo'n gevoel omdat je al wat bruin slijm had verloren maar toch een klap als het zo ver is. Je loopt 1 dag voor op mij dus, ik ben ook als de dood :(. Nogmaals sterkte meis!

19. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja klopt had al zn gevoel.. helaas werkelijkheid!
    net uitslag door gebeld 18 aug evaluatie gesprek om te kijken hoe verder.. en anders de laatste icsi poging:(

20. Meerte

Meerte Lid

27 nov 2014
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    @dame82:
    Thanks voor je reactie. Ja zoveel mogelijk afleiding. Dat is misschien wel het beste. Ik zou eigenlijk morgen starten met de vierdaagse van Nijmegen. Dat had een goede afleiding geweest. Die heb ik helaas af moeten zeggen ivm de tp. Nu ben ik dus heel de week vrij. Normaalgesproken zou ik hier onwijs blij mee zijn maar nu zou de afleiding van werken erg welkom zijn!

Deel Deze Pagina