De wachtweken... verschikkelijk!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lana1989, 5 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rian86

Rian86 Lid

8 apr 2016
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah wat klote dame..
    Nja het lichaam faalt bij ons allemaal, want we moeten er een hoop moeite voor doen om zwanger te raken.. We moeten heel wat grenzen verleggen.

Ik hoop zo dat het d.m.v. ivf wel gaat lukken! Hopelijk is 1 punctie genoeg. Never give up!

2. Rian86

Rian86 Lid

8 apr 2016
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trieste mededeling hier.. Ik ben niet ongesteld geworden, maar ben ook niet zwanger. vanmorgen test gedaan :(:( Geen idee wat er aan de hand is dus

3. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Dat is raar.... Overmorgen misschien weer testen als je nog niet ongesteld geworden bent?

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ah Rian dat is ook naar :( Je krijgt toch ook hoop als je overtijd bent. Je moet me even helpen maar wat aan medicatie heb je gebruikt? Want bij pregnyl/ovitrelle moet je ei wel gesprongen zijn toch?!

5. Rian86

Rian86 Lid

8 apr 2016
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ovitrelle gebruikt. Kan ook nergens vinden of je dan 100% zeker een eisprong heb gehad. De arts wilde geen bloed laten testen (zoals bij clomid) omdat uit het verleden is gebleken dat er altijd een eisprong is geweest bij anderen en het daarom onzin vindt (ik vind van niet, maar goed). Ik moest eigenlijk donderdag testen dus ben al 3 dagen later en ja dan heb je wel hoop.. Heb ook slecht geslapen want was wel zenuwachtig.

Kan het zijn dat het er een cyste is ontstaan? Durf eigenlijk ook niet te googlen want je leest vaak tegenstrijdigheden. Morgen iig zh bellen.

pff ik weet t niet meer..

6. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Zou dan idd morgen even bellen met het ziekenhuis, misschien zit je minder ver dan je denkt. Kan dat?

7. Rian86

Rian86 Lid

8 apr 2016
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik heb 5/7 ovitrelle gedaan en moesten dan 6/7 klussen

8. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Rian, dat kan inderdaad...een persisterende follikel noemen ze dat en helaas geeft in sommige gevallen ovitrelle of Pregnyl geen garantie dan.
    Helaas gaan veel ziekenhuizen er vanuit dat een dominante follikel springt en al helemaal in combi met een 'trigger shot'
    Als je niet ongesteld wordt of lichter dan normaal sta er dan op om je progesteron de volgende ronde te laten testen.
    Misschien heb je een iets zwaardere dosis ovitrelle nodig de volgende keer.

9. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Voor ivf gebruikte ik Clomid en toen moest ik idd altijd prikken op progesteron om te checken of ik een eisprong had. Maar gebruikte dan geen pregnyl ofzk

10. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ dame - balen zeg! :( Veel succes met de ivf! En ik snap je gevoel heel goed. Sterkte!

@ rian - misschien een bloedtest aanvragen? weet even niet je verhaal precies.

11. Rian86

Rian86 Lid

8 apr 2016
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ help Ja bij clomid moest ik ook altijd bloedprikken alleen bij gonal dus niet.
    @ adriana Ik ga dat ook vragen of de volgende keer geprikt mag worden.. Wil niet een jaar voor jan doedel prikken

@aicitap, ik mocht do testen maar dat heb ik vanmorgen gedaan. Ik ben niet ongesteld geweest en voel nu ook niet dat het eraan komt ofzo, maar de test was dus ook negatief. Ik kan 2 dingen bedenken, of geen sprong of cyste of zoals adriana dat zegt persisterende follikel. morgen dus maar afwachten wat t zh zegt.

12. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    En Rian nog gebeld met het ziekenhuis?

13. Rian86

Rian86 Lid

8 apr 2016
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de assistente liet me weer denken alsof ik de enige was die dit overkomt. Later door de arts teruggebeld. Ik moet het een week aankijken. Wordt ik ongesteld dan volgt op dag 3 echo, wordt ik het niet dan moet ik weer een test doen. Is die negatief dan moest ik zh weer bellen en gingen ze ongi opwekken. Ik mocht dan wel een echo krijgen als ik wilde, dat lijkt me logisch dat ik wil. Straks wordt een ongi opgewekt terwijl het goed nieuws is, niet dat ik dat verwacht mja je weet het niet. Het was nu nog te vroeg om te kijken of er een cyste is ontstaan.. Weer een week uitzitten dus:(

14. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Pfff meis wat vervelend! Liever een positieve test of niet, maar deze onzekerheid is ook niets he! Ik hoop voor je op een verrassend einde!

15. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pfff zenuwachtig hoor morgenvroeg ga ik testen spannend hoor
    Krijg het gewoon benauwd van als ik er aan denk
    Liefsss knuffel nena

16. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Jeetje Rian wat een onzekerheid zeg, sterkte

Spannend nena!! Merk je al wat?! Ik blijf duimen voor je

17. Rian86

Rian86 Lid

8 apr 2016
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk wil je niet ongesteld worden want dan is het definitief een nee niet gelukt maar nu zit je idd weer een week in spanning.. Maar m'n gevoel zegt nee. Voel helemaal niets namelijk

18. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Wat vervelend zeg. Al dat gewacht, om gek van te worden!
    Ben je al voorbij je nod en weet je nog niks :(
    Ik ben 2x overtijd geweest en op een gegeven moment had ik zoiets van ik wordt nu toch liever gewoon ongesteld, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben!

19. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou hier bij mij ook weer na 6 keer iui weer een dikke vette NEE

20. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ohhh nee Nena :( hoeveel IUI's moet je nog voordat je over mag naar IVF?

Deel Deze Pagina