Hoi help85 Ik mag niet met hormonen meid dit is mijn enige kans snap je ik kan niet tegen de hormonen daarom mag ik gewoon altijd iui doen. Maar ja je doet er niks tegen is gewoon erg
@ dame: Meid, wat vervelend zeg ! Als IVF jou een kindje kan bezorgen dan vergeet je het hele traject en dan ben je er blij mee dat je dit allemaal gedaan hebt hoor ! @ Rian: Vervelend meid dat het zo loopt. Ik begrijp jou onzekerheid heel goed ! @ Nena: Wat vervelend dat hij weer negatief is ! We blijven met z'n allen weer duimen hoor ! Vervelend dat er alleen maar negatieve berichten op dit moment geplaatst worden ! Ik hoop voor jullie allemaal dat het goed komt (heb er ook alle vertrouwen in) Ooit gaat het een keer goed en daar moeten we ons een beetje aan vastklampen. Wij hebben een hele onzekere week achter de rug. Ik het begin van vorige week had ik een klein beetje bloedverlies en raakte ik volledig in paniek. Huisarts en ziekenhuis konden niets voor me doen het was gewoon afwachten ! Toen ben ik een beetje zelf op onderzoek gegaan en heb ik mij laten controleren op blaasontsteking. Wat blijkt... heb blaasontsteking en ik slik nu bijna een week antibiotica. Ik was daarna een beetje gerustgesteld, want van blaasonsteking kan je licht bloedverlies krijgen en aangezien ik geen heftige krampen had. betekende het dus geen miskraam. Vrijdagochtend werd ik echter wakker met enorme krampen. Ik kon helemaal niets meer. Ik ziekenhuis bellen en ik mocht met spoed die kant opkomen. Wat blijkt.... Ze hebben bij mijn punctie de kleine follikels van mijn rechter eierstok niet weggehaald waardoor ze gewoon zijn door blijven groeien. Ik had 8 (inmiddels) cysten van 5 cm per stuk. De dokter vond het niet gek dat ik enorme pijn had, want alles in mijn buik drukt elkaar weg voor ruimte wat er simpelweg niet is. Ik heb bloed laten prikken en moest gisteren terugkomen. Gisteren waren wij dolgelukkig ! bloedwaarden waren perfect en ik hoef dus niet opgenomen te worden in het ziekenhuis wegens hyperstimulatie (waar hij wel bang voor was). De baby mankeert helemaal niets en heeft zelfs een hartslag van 120
Och echt? Jeetje wat vervelend is dat, tegen geen 1 hormoon? Ik merkte namelijk wel een hoop verschil tussen diverse hormonen die ik heb gekregen. Maar zal vast wel al getest zijn bij je. Ik hoop echt dat je snel een positieve test mag krijgen meis, gun het je!
Hoi caru Ik heb altijd een angst en paniekstoornis gehad nu niet meer zo maar daarom mag ik dat niet doen omdat ik er dus heel erg angstig van word snap je echt heel erg vervelend want heb er zelf niet om gevragen maar heb in verleden. Heel erge dingen meegemaakt alles wat een vrouw kan mee make. Dus vandaar dat ik er dat aan over heb gehouden maar zIt nu wel te twijfelen of ik niet met echo's mag doen weet je wel ik doen nu met de ovulatietest en als hij positief is mag ik bellen maar als ik nu met echo's doen hoef ik maar een keer ovitrelle te spuiten maar 1 keertje snap je maar ik hoorde ook van een dame die gewoon isci krijgt geloof ik zonder Hormonen ik voel mijn eisprong ook dus ja ik hoop dat ik dat dan ook mag doen pfffff
Gewoon even navraag doen bij het ziekenhuis. Ik heb zelf ook ICSI gehad maar dan met hormonen. Wat vervelend dat je zoveel hebt meegemaakt ! Kan me goed voorstellen dat je dan inderdaad geen ICSI dan wilt met hormonen
Vervelend Nena, hoop dat het ziekhuis wat voor je kan betekenen waardoor de kansen vergroten. @Caru: hoe is die met jou? zin om mee te schrijven in vervolg groepje?
@ Help: Ja gezellig, welk groepje ? Gaat heel erg goed momenteel. Kan me al langzamerhand ontspannen.
@ lacey ja dat gevoel heb ik nu ook, laat me maar ongesteld worden dan weet ik het.. maar geloof niet dat dat gaat gebeuren @ nena, balen meis van de negatieve test.. Hopelijk krijg je na alle slechte tijden, goede tijden.. was je al ongesteld geworden of niet? @ help en caru, blijven jullie wel af en toe bij ons kijken en hoop geven
Jazeker Rian ! Ik blijf wel meekletsen hoor ! Het gaat iedereen hier lukken om zwanger te worden en ik ben heel erg nieuwschierig wie de volgende is ! (ik hoop jullie allemaal en blijf mee duimen )
Tuurlijk ik blijf ook! Hier is MvM net geweest, ik mag starten! Normaal met 6 weken maar ze zegt je test knalt eruit dus je mag starten!
Hoi allemaal Dit is de eerste keer dat ik wat plaats hier zit ook in de wachtweken van mijn eerste ivf . Zit nou op dag 10 na tp en dag 14 na pregnyl 10000. Nou heb ik vandaag en gister licht positief getest mag ik al blij zijn of zegt het nog niets ? Mocht eigelijk pas 2 augustus testen...Zou graag jullie mening willen horen .. Groetjes
Tsja lastig dolfijntje, want pregnyl 10000 kan tot 14 dgn in je urine zitten. Had je een verse terugplaatsing? Zou goed kunnen door dat het al wel betekend dat je zwanger bent, maar omdat er nog kleine kans kan zijn dat het van de pregnyl komt. Ik zou overmorgen even testen als ik jou was dan moet in ieder geval pregnyl eruit zijn. Maar ziet er veel belovend uit hoor!
hoii Ja het was een verse terugplaatsing ..Nou ik hoop zo dat het eindelijk is raak is zo spannend en de dagen gaan ook zo langzaam voorbij.... Maar bedankt voor je reactie groetjes
Vandaag de 2e IUI gehad. Vorige keer kregen we niet te horen hoeveel zaadjes er waren. Nu waren het er 15.5miljoen na opwerking en ze had het terug gekeken voor ons, vorige keer waren het er 4.7miljoen. Ik heb nu wel alleen al heel de dag buikpijn wat ik de vorige keer niet had. Ik was nu juist meer ontspannen, maar de eendenbek vond ik nu evht niet prettig terwijl ik het de vorige keer amper voelde. Het is dus nu weer afwachten!
Hoi lieve mensen, na 2 weken weer terug in het toch wat frisse nederland.. ik heb zeker met jullie meegelezen maar ervoor gekozen om het even van me af proberen te zetten en dat is me aardig gelukt moet ik zeggen 😊 gisteren ben ik bij de ha geweest omdat ik dacht gezien mijn verleden ook dat ik weer een blaasontsteking had moet zo vaak.plassen en ik dacht even een kuurthe halen.maar de dokter riep me binnen en vertelde dat ze geen ontstekingswaarde in me urine had gevonden em vroeg wanneer ik voor het laatst ongesteld was geweest ze gaf aan dat t nu wel vroeg was om t te testen maar gaf wel aan dat t weleens met een zwangerschap te maken zou kunnen hebben ben heel benieuwd! Hoe is het met jullie?