@caru ja je lichaam is anders nu dat merk ik wel.. gevoelige borsten heb ik nu wel maar dat heb ik 9 van de 10 keer ook bij de menstruatie dus dat ben ik wel gewend.. maak me gewoon te druk ..en idd de wachtweken verschikkelijk haha..maar ik ben niet als enige.. testen jullie echt op de dag zelf of eerder??
NOD overzicht 8-7 : Lana1989 12-7 : Jodeja / Caru 19-7 : women 20-7 : Help85 Nog in te vullen: Rian86 Sophia89 ♥ ♥ Zwanger ♥ ♥ Adrianna
Poehhh... Ik denk eerder hoor. Misschien vanmiddag, misschien morgenochtend ! Ik heb het nog nooit gered tot aan de officiële testdatum hihi ... Daar ben ik echt veel te nieuwsgierig voor. Wat is jou geschiedenis Women (als ik vragen mag natuurlijk ) Is dit je eerste poging of heb je al wat meer pogingen gehad.
@ help85 fijn dat je een overzichtje hebt gemaakt inderdaad mijn nod is morgen niet dat er ook maar iets van verwacht hoor @ women ik heb afgelopen zaterdag getest natuurlijk veeeel te vroeg toen kreeg ik een licht streepje te zien maar ik heb natuurlijk hormonen gespoten waar o.a. hcg in ziet dus vandaar dat ik een valse test had maandag heb ik nog een test gedaan toen was ie witter dan wit..
@caru mijn vriend weet al langer dat het niet op de natuurlijke manier kon bij hem.. dat heeft hij eerlijk verteld toen wij 6 jaar geleden een relatie kregen.. dus ik wist wat ik moest doen voor een klein wondertje! februari zijn we gestart met de behandelingen en 9 april had ik me eerste punctie helaas via ivf geen bevruchting. nu de 2e poging maar dan icsi we hadden 10 eitjes maar 1 werd er maar bevrucht! dus we hopen op goed nieuws en anders onze laatste poging.. ja ik denk ook niet dat ik kan wachten het is een door de weekse ag dus denk dat ik die zondag er voor ga testen of die dan negatief of positief is dan hoeven we in ieder geval niet te werken..
Zit nu eens na te denken, waarom is het eigenlijk pas 14 dgn na terugplaatsing testen? Op moment van terugplaatsing is je embryo toch al 3 dgn oud (dus ben je dan toch al 3 dpo) of zit ik nu appels met peren te vergelijken?
klopt help 85 maar mijn is verteld dat het gemiddeld tussen de 6 a 10 dagen gaat innestelen.. vandaar denk ik dat ze het ruim houden haha weet het verder ook niet
Ik wil ook wel meepraten Ik heb donderdag 30 juni onze eerste IUI in eigen cyclus gehad, dus zonder hormonen, ook gene pregnyl. Er vanuit gaande dat mijn eisprong ook 30 juni is geweest (ochtend ervoor positie ovulatietest) zit ik nu op 7dpo... Ik heb nu nog nergens last van masr de komende week gaat moeilijker worden vrees ik. Want dan zoi het mogelijk kunnen zijn om iets te voelen en iedere maand voel ik dan dus van alles ookal is het niks! Tot nu toe geen gekke dingen haha. Mijn borsten doen wel pijn, maar dat is eigenlijk voor mijn eisprong al begonnen en niet meer over gegaan. 15 juli moet ik bloed laten prikken, maar mijn NOD zou 17 juli zijn. Mn lf is meestal 16 en niet 14 zoals gemiddeld is. Ik weet ook wel zeker dat ik zelf wel zal testen voordat ik bloed laat prikken haha.
NOD overzicht 8-7 : Lana1989 12-7 : Jodeja / Caru 17-7 : Lacey (15e bloedtest) 19-7 : women 20-7 : Help85 Nog in te vullen: Rian86 Sophia89 ♥ ♥ Zwanger ♥ ♥ Adrianna
ik zou het doen haha maar ookal zal die negatief zijn wel hoop blijven houden want het kan later opgang komen he
Spannend caru ik zou het doen maar ik ben test verslaafd haha! Laat t ons wel even weten 😉😉
NOD overzicht 8-7 : Lana1989 12-7 : Jodeja / Caru 17-7 : Lacey (15e bloedtest) 19-7 : women 20-7 : Help85 21-7 : Rian86 Nog in te vullen: Sophia89 ♥ ♥ Zwanger ♥ ♥ Adrianna
Ik zou het ook gewoon doen hoor haha. Met de gedachte dat ie toch negatief blijft, kan het alleen maar meevallen als ie opeens positief is!