De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Goede morgen dames!
    Hoe is het overal?

Hier oke! Lekker aan het werk en het zonnetje schijnt. Nog 1 dagje en dan ... WEEKEND!
    Extra leuk weekend ;)

Elmo

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    haha al dat gereken over de weken. Ja ik had daar ook beetje moeite mee maar ook ik ben in mijn zesde week bezig. grappig he.
    zondag ga ik mijn zevende week in...

:idea: Elmo ja leuk ik denk dat ik ook een zwangerschapsdagboek kopen ga.
    ene ja ik heb ook zin in het weekende moet wel werken maar zitten een paar leuke uurtjes tussen met een aantal leuke meiden... ;) 8) :)

hier zijn gang rustig hoor, beetje ongikrampen beetje boobies die twijvelen of ze mee doen of nog niet.. soms jeuk soms steken en soms niets...

LIEK>

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoi hoi,

Hier weer even ali illegali... ;)

Eva; supers dat alles er weer goed uitzag! Lekker gevoel he!

Elmo; hahaha ik snapte in het begin ook niets van het gereken, maar het is eigenlijk wel logisch. Als je telt vanaf je eerste dag van laatste ongi, dan zit je dus in week 1. Precies een week later ben je dus 1 week zwanger, enz...
    Hihi ik zit dus al in mijn 12de week...klinkt wel goed :D

Liek; lijkt me idd ook leuk zo'n dagboek. Ik heb het nog steeds uitgesteld, maar ga er nu toch ook maar 1 aanschaffen.

Allemaal een heel fijn en gezellig weekend! Nogmaals; erg jammer dat ik er niet bij kan zijn...

Knuffels aan allemaal!

4. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Joh, dan zou ik vandaag begonnen zijn met week 8...zo schiet het wel een beetje op ;)

Behalve van mijn darmen, heb ik helemaal nergens last van. Het is dat ik de echo gezien heb, anders zou ik soms helemaal niet geloven dat ik echt zwanger ben :)

En wat een idee zo'n dagboek, ik ga ook maar eens op zoek denk ik.

Liefs,
    Natasja

5. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    ElviraR, Meid kan je er het weekende niet bij zijn. Dat vind ik nu erg jammer zeg heus waar.
    Misschien een volgende meeting?

Ben net op zoek gegaan naar een dagboek maar nog niet een gevonden ben bij een boekenwinkel geweest en een dumpverkoop van boeken daar waren ze niet te vinden.
    Ga na het weekende wel naar prenatal die heeft ze wel heb ze ooit een keer aan een vriendin gegeven.

LIEK.

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Liek; ik baal er ook van hoor dat ik niet kan komen...Ik heb de dagboeken zowel in een boekhandel, als bij de boeken van de V en D zien liggen. Misschien kun je daar nog eens kijken...

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb dus het 9 maanden dagboek van Prenatal. Ook bij lokale boekhandel te verkrijgen (in ons geval). Succes met zoeken.
    Mijn begin is al super leuk geworden...ben er super blij mee!
    Elmo

8. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Ik zal na het weekende ff gaan neuzen.
    zal inderdaad wel even kijken bij prenatal die zijn leuk ook heb je ze wel van anne geddes.
    psssss neem hem mee zaterdag :D
    LIEK.

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    he liek kom je toch!

10. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Ik heb een uurtje op kunnen nemen op mijn werk.
    dus hoef pas om 16.00 te beginnen dus dacht ik pik een paar uurtjes toch even mee... :D

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Leuk! dat had ik niet meegekregen!
    ik kan zelf ook maar heel even, maar toch!
    :D

12. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    heej leuk meid, ik dacht dat jij zelf ook niet kwam...Vind het leuk om jouw ook te ontmoeten supers. :D
    LIEK.

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik heb een reunie van de basisschool dus kan maar kort blijven.

14. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou....zo'n dagboek klinkt ook wel goed....heb ook nog heel lang getwijfeld of ik al wat meer dingen wilden kopen, nu begint het beetje te komen.
    Ik liep dus gister ook even in de Prenatal, maar voelde me daar toch nog beetje vreemd....haha.
    Heb gister nog wat dingetjes gekocht (wist niet meer of ik dat nou gister ook al had verteld) en vandaag van mijn moeder nog weer wat gekregen.
    Heb het nu ook officieel verteld op de afdeling, wilde eigenlijk hiermee nog even wachten, maar door gerommel met mijn buik en gedoe vorige week ging het vuurtje al snel verder en toen een collega me vanmorgen al kwam feliciteren die ik het nog niet zelf had verteld (aantal collega's had ik het wel zelf verteld) had ik zoiets...nou dan maar officieel.
    Ik ben nr 7 al....wordt personeelsprobleem eind dit jaar...maar ja...mijn zorg niet! Eigenlijk is het ook wel makkelijk dat mijn collega's het nu weten. Bij ons op de afdeling worden er elke dag wel rontgenfoto's gemaakt en nu moest ik elke keer nog smoes verzinnen of iemand die op hoogte was zodat ik zelf niet hoefde te assisteren. En ook kinderen met besmettelijke ziekten die voor zwangeren gevaarlijk zijn kan ik nu ook makkelijker afschuiven. Dus ondanks dat het nog 'pril' is (al genieten wij al volledig hoor!) ben ik blij dat het nu maar out in the open is.
    Heb ook echt zin in overmorgen (fijn dat er toch nog wat meer mensen kunnen, ook al is het maar voor paar uurtjes)! Het weer schijnt beter te worden...wordt het nog een zonnigere dag dan dat het al zal zijn. Ik zal dan ook wel echo plaatjes meenemen....want die ga ik zondag pas bij vrienden scannen, hebben jullie, voor degenen die het willen, alvast een sneak preview.

Ga nog dadelijk nog even bankhangen en vroeg naar bed. Morgen nog dagje werken....en dan tadaaaa.

Groetjes, Eva...fijne avond nog allemaal.

15. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Leuk eva dat je de echo´s meeneemt.

Wij hebben er ook erg veel zin in en dat het beter weer wordt
    is alleen maar mooi.

Hier een goede dag wel wat krampjes maar goed valt mee te leven.

Wij hebben nog niets gekocht wachten daar nog even mee totdat we de echo hebben gehad.

Ik heb al weekend dus voor de gene die moeten werken werkse morgen.

Veel liefs Lydia

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zal ik mijn dagboek anders ff meenemen?
    Doe ik de foto's die ik nog niet heb ingeplakt wel even los mee.
    Gezelligggggg! Maarre...ik wil niet vervelend doen maar er zijn er ook bij die helaas geen beeb in de buik hebben. Laten we voorkomen dat we ons laten meeslepen door zwanger-gedoe.
    Zou ik heel erg vinden....jullie ook denk ik.
    Elmo

17. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Van mij mag je het meenemen hoor.
    Maar misschien zijn er een aantal die het niet zo leuk vinden idd.

Handig om daar misschien toch ook rekening mee te houden.

Hoe denkt de rest daar over?

Veel liefs Lydia

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoe de rest daar over denkt..... maakt dat uit ;)
    Gewoon rekening houden met, vind ik heel normaal. Ik begrijp hoe je het bedoelt hoor! Het moet ook wel even over echo's en baby's kunnen gaan. Maar niet de hele middag, zo bedoelde ik het. Komt vast wel goed. Als we elkaar maar ff een beetje sturen, dan zien we wel hoe het loopt.
    Elmo

19. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    dat bedoelde ik dus ook.
    beetje verkeerd uitgelegd misschien :oops:

maar goed denk dat het zichzelf wel uit wijst.

veel liefs lydia

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee, dan begrijpen we elkaar goed ;)
    Wordt echt tijd voor een persoonlijke babbel he ;)

Deel Deze Pagina