De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Ja iid tijd voor een echt babbel.
    kunnen we elkaar ook niet meer verkeerd begrijpen ;)

Veel liefs lydia

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee pcies

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik heb het dagboek ook eindelijk gekocht. Ik heb het 9 maanden dagboek van Marianne Amelink...Ga hem maar snel invullen, voordat ik alles vergeten ben.

Verder alles rustig bij iedereen?

Ik ga zo mijn bedje eens opzoeken...

4. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben ik me ook zeer van bewust hoor Elmo vandaar dat ik zeg dat ik ze meeneem en evt voor mensen die ze even willen zien, maar dan verdwijnen ze weer in mijn tas hoor. Weten het zelf natuurlijk ook maar als te goed nog dat het echt niet leuk is om hele middag tussen mensen te zitten die alleen maar over zwanger zijn praten en je zelf voor aan of midden in behandeling zit.

Ik ga je voorbeeld volgen ElviraR...wat betreft bed opzoeken...

Truste, Eva.

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Lieverds,

Voor mij maken die plakboeken en foto;s niet uit hoor. Ben juist ontzettend blij voor jullie. Maar ik kan natuurlijk niet in de hoofdjes en het gevoel van de andere meiden kijken.

Ik denk dat we allemaal de situatie kennen, dat je blij bent, maar er niet mee geconfonteerd wilt
    worden!

Heeft er trouwens nog iemand opklapbare stoelten ofzo. Want ik kom een stoel of 5 te kort. Dus mocht het in de auto passen, willen jullie die dan meenemen.

Ik heb er zin innnnnnnnnnnn

X van 4

6. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

waar moet ik me inschrijven? Ik wil graag lid worden van jullie club.

In het weekend ga ik even alles bij lezen, heb nu geen tijd. Zit hartstikke illegaal op mijn werk te kletsen hier. Maar ik kan me niet concenteren. Is maar goed dat ik vanmiddag vrij ben.

Groetjes, Jaycey

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik bedoelde er trouwens niks mee...
    Maar omdat we hier natuurlijk non stop over zwanger zijn kunnen hebben wilde ik gewoon even stilstaan bij de niet zwangere.
    Geen opdracht dus ;) maar een opmerking ;)

Welkom Jaycey!
    Het zat er dik in maar nu is het officieel.
    Gefeliciteerd meid!
    Al wel 4 weken zwanger nu, gaat ineens snel he ;)

Viertje,
    Ik kan 2 klapstoelen meenemen!

Elmo

8. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    heej jaycey, je hoeft niets te doen je bent al in de club terecht gekomen hahaha.

welkom in de club, kan mij voorstellen dat je niet kan concentreren op je werk. heb je het al verteld daar?

@ praten over zwanger zijn morgen...... denk ook niet dat dit leuk is voor de niet zwangeren onder ons.
    'we zullen ook luisterende oren hebben voor de gene die nog bezig zijn, met alle liefde luister ik naar deze verhalen`

Ik ga maandag het 9 maanden boek kopen dan ben ik vrij namelijk lekker op mijn gemakje.
    ik ga mij nu opmaken voor 3 avonddiensten.
    Hier toch wat lichte misselijkheid en boobies die mee gaan doen.
    Merk dat ik het ook erg leuk vind om bij de novembermama`s mee te schrijven.
    LIEK.

9. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Ik heb er ook zin in, kan je helaas niet helpen aan opklapstoelen.... :(

10. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Ik heb helaas ook geen klapstoelen.

En aangezien we toe zijn aan een nieuwe tuinzet kan ik daar ook niets van meenemen.

Verder alles goed met iedereen?

Jaycey,
    ik had het al ergens gezegt maar doe het hier nog eens welkom bij de walvissen.

Lieke,
    werkse vanavond.

Veel liefs lydia

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje Liek, meen je dat...?
    Dat je misschien niet meedoet met MvM omdat je het zelf weg moet brengen?
    Stond daar wel een beetje van te kijken eerlijk gezegd. Ieder zijn eigen keuze natuurlijk...maar je stond zelf ook heel dicht bij dat medicijn.
    Elmo

12. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    @ Jaycey, ook hier nog even 'officieel': Welkom bij de club!
    Toppie hoor!

@Elmo, komt dit misschien uit een ander topic? Kan de opm. van Lieke hier niet vinden?!

Nog 1 nachtje, Leuk leuk, heb er zin in!

XXX Lenneke

13. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dank jullie voor het welkom. Heb even teruggelezen. Ik heb me vandaag aangemeld voor MvM. Heb ik bij mijn eerste zwangerschap niet gedaan. Eigenlijk niet met een bepaalde reden, waarschijnlijk te "bang" dat de zwangerschap fout zou lopen, dat ik me daar helemaal niet mee bezig heb gehouden. Maar nu wil ik toch wel meedoen. Ben benieuwd hoe dat is.

Ik vind het wel heel jammer dat ik er morgen niet bij kan zijn. Hopelijk de volgende keer beter. Ik wil de andere in ieder geval heel veel plezier wensen.

Groetjes, Jaycey

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb trouwens geen problemen met zwanger praat hoor!
    wil al jullie albums en echo's zien!

15. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Sluit ik me volledig bij aan! ;)

16. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jaycey je bent al ingeschreven hoor! Niet dat je er niets voor hebt hoeven doen.....meer dan genoeg he?! Maar fijn dat je nu zekerheid hebt en dat het ook nog eens positief uitvalt! Lekker genieten...en laat het nu maar helemaal op je inwerken....
    Elvira ik heb wel tuinstoelen maar dat zijn echt houten tuinstoelen die ik op kan klappen....en best groot en zwaar om mee te nemen. Lukt me misschien net om die achterin te krijgen maar moet dan wel de boel plat gooien (ach.....bijna 2 kasten van de ikea gingen er ooit ook in....dus wie weet).
    Maar als het dus ff kan en iemand anders kan stoelen nog meenemen dan zou ik dat wel heel fijn vinden.....ik kijk morgen nog wel even hier tegen een uur of 10.....als er anderen zijn die stoelen meenemen dan graag melden..anders gooi ik ze toch maar in de auto morgenvroeg.
    Of misschien heeft iemand nog grote kussen die je op de grond kunt gooien...ik vind het niet zo'n probleem om daarop te ploffen hoor....alleen moet ik dan misschien morgen maar geen rokje aan doen..

Fijn weekend..en voor degene die ik morgen zie....tot morgen!
    Morgen autootje in ....vaginatiesysteem (zo noemt mijn vriend het) instellen en dan zou het eigenlijk goed moeten komen, toch?! ;) .

Oja, vergeet ik het nog bijna te vertellen.....een vriendin van me die ik ken van ander forum weet sinds vandaag ook dat ze zwanger is na 1e ivf...ook ruim 4 jaar verder en dan eindelijk dat heerlijke nieuws....helemaal hyper dus hier ook.....als ik morgen nog zo ben moeten jullie me maar even afremmen hoor.....maar ben zo blij!

Groetjes, Eva.

17. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hola Hola,

Ik breek heel even snel in. Moet nog aardig wat regelen hier voor morgen.

@Aldonza
    Stoelen hoeft niet meer hoor, maar bedankt. Elmo en Nollie nemen wat klapstoeltjes mee, en dan zouden we het moeten halen.

@De rest.

Fijne avond en voor sommigen tot morgen.

X

18. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83

Ik had dit inderdaad bij de novembermama`s geschreven.
    Ik weet dat ik er dicht bij was en ik had het graag willen doen om mee te gaan doen.
    tis alleen hier centrum rot parkeren dus die flessen wekelijks op zondagavond wegbrengen hoorde ik van collega is niet makkelijk.
    Ik werk onregelmatig dus kan maar zo dat ik moet werken zondags of in de avond. Denk dat dit dan meer een blok aan mijn been gaat worden dan dat ik met plezier iets voor een ander doe... Sorry

Hier verder zijn gang hoor......zal zeggen voor de gene die ik strakkies zie tot straks dan maar he... :D

LIEK.

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Veel plezier vandaag!

20. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Meiden, het was echt werkelijk waar super.

Wou even zeggen dat ik het geweldig vond om jullie te ontmoeten, en nog bedankt, voor de plantjes en paaseitjes met eidopjes. Had echt niet gehoeven hoor, maar wel superlief.

@Prinses
    Het is dat de meeting al zolang gepland stond, maar ik zie net dat we jou ook hadden kunnen vragen. Sorry. Had het ook erg leuk gevonden om jou te ontmoeten.

Dikke kus,
    Elvira

Deel Deze Pagina