De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. Vertel er eens wat meer over. Ik had er graag bij willen zijn, maar ja, had andere dingen te doen. Wordt het snel weer georganiseerd? Dan hoop ik van de partij te zijn hoor.

Groetjes, Jaycey

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ook ik vond het echt hartstikke gezellig!
    Het voelde heel gewoon, even kijken wie wie is maar van de meeste had ik al wel een foto'tje gezien.
    We gaan dit als het goed is, en er genoeg animo voor is, zeker weer doen, toch! Jullie waren allemaal hartstikke leuk!
    Elmo

3. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hoi meiden!

Was zeker voor herhaling vatbaar!

Nollie, ik heb je nieuwe neefje bewonderd, wat een droppie zeg! Prachtig kindje! Elmo en Elvira jullie kunnen hem ook zien als je bergrijpt waar ik bedoel....

Kus, Lenneke

4. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Heej Girlies, ik vond het ook onwijs geweldig om jullie te kunnen ontmoeten. Jammer dat ik al op tijd vertrekken moest maar de plicht riep.
    pff kwam direct in drukte terecht op werk. :D :(
    Ik ga zekers voor een volgende ontmoeting in de zomer ergens..
    LIEK.
    pss voel mij wel schuldig dat ik niet eraan gedacht heb wat mee te nemen voor de gastvrouw.... :oops:

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Geeft niets hoor. ;)

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :D was er maar 2 uurtjes bij maar vond het de moeite waard!
    helemaal leuk! enne toch gek dat het helemaal niet raar was, ook al kenden we elkaar "live" niet.

liefs
    Natas

7. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    meiden,

het was super gezellig.
    en zeker voor heraling vatbaar dacht ik.
    Mannetje vond het ook gezellig.
    het voelde meteen vertrouwd.

tot snel hier of live.

veel liefs lydia en mannetje

8. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat is die lief he Lenneke....hahaha! Nee hoor, ik vind hem echt een scheetje, maar zoals ik al tegen Elvira zei hij moet nog een beetje indrogen...aaaah! Hihi!

Nogmaals ook ik vond het hartstikke gezellig...zeker voor herhaling vatbaar! Jullie zijn allemaal héle leuke en lieve meiden...had ook niet anders verwacht ;) :) !

Liefs Nollie
    (oftewel M....... foei Elmo ;))

9. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    hallo meiden,

iedereen weer lekker gewerkt?

Wat een heerlijk weertje vandaag he.
    hier gaat het nog net als zaterdag.
    kan niet wachten tot volgende week maandag.

Veel liefs lydia

10. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Kan het me voorstellen Lydia, is toch wel spannend he? Hopen dat je een prachtige beeb te zien krijgt!

Vandaag wel gelachen op werk. Kwam mijn collega biologie tegen. De leerlingen hadden in mijn les al verteld dat ze het onderwerp zwangerschap aan het behandelen waren en hadden allerlei vragen.

Toen mijn collega zei dat hij een zw.test ging uitleggen zei ik zal ik even in een bekertje plassen voor je!
    Zo gezegd zo gedaan, prachtig hoor, weer een posi.test en de leerlingen snapten er niets van. De bio-docent was toch niet zwanger? (is een man, hahaha...)

Erg leuk om mee te maken, hahaha.
    En weer een voor mijn verzameling!

Liefs Lenneke

11. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    haha Lenneke leuk hoor weer een testje erbij voor je verzameling, kan mij voorstellen dat de leerlingen er niets van snapten.

:idea: @ jaycey, hoe is het met je ben je al beetje bekomen van het feit dat je walvis wordt?

:idea: @ lydia , haha ben jaloers op je je mag 2 dagen eerder dan mij :D :D
    gaaf om naar toe te leven.

:idea: @ elmo, is de reis naar huis nog beetje goed gegaan zo`n eind rijden voor je je zal wel bekaf geweest zijn.

:idea: @ elviraR, alles goed met je? bijna de 12 weken voorbij supers...

:idea: @ aldonza, met jouw ook alles goed?

:idea: :idea: :idea: Hier zijn gang 3 avonden werken waren best vermoeiend maar ook meegevallen. Ik duik er in ieder geval vanaaf echt op tijd in heerlijk tv zappen ipv tot 23.00 paraat te staan zeg.
    Ik vind op dit moment alles stinken bijna. mijn wasmiddel , mijn auto van binnen ( vorige week gekocht 2 de handje, de vorige eigenaar heeft er in gerookt bleuh) en nog van alles . op mijn werk kom ik in verschillende huizen mijn reuk is zeer scherp geworden.

misselijk ook erbij moet er goed bij blijven eten en ook nie te veel want het ligt dan weer te zwaar op de maag.

boobies waren weekende pijnlijk nu meer beurzig.

Tja wat nog meer te mopperen :D :D :D nee hoor niets.... ik tel af naar 4 april heb er zin in hoop dat alles er goed uit ziet...

LIEK............ :D

12. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik vond afgelopen zaterdag ook zeer geslaagd. Elmo voor jullie echt een latertje geworden...dat hele eind nog terug...pff. Heb je in auto niet al beetje kunnen slapen?
    Aftellen naar volgende week en dan hebben verschillende dames hun eerste echo...spannend meiden.
    En Elmo jullie morgen weer een echo...komt-ie ook in je album...ben zo benieuwd hoe groot frummel nu is (heb wel boeken en plaatjes waar het ook op staat hoor, maar blijft leuk).
    Ik heb gisteren de verloskundige gebeld en kan volgende week donderdag terecht voor intake.
    Hier gaat verder alles goed, maar zondag dus gewerkt en daarna naar vrienden geweest. En gisteren genoten van heerlijke weer en zo ook vandaag. Buiten dat heb ik echt verschillende klusjes die ik op mijn vrije dag moet doen anders komt het er weer niet van. Dus kom later van de week wel weer langs.

Groetjes allemaal, Eva.

13. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Zo ben net op pad geweest om een zwangerschapsdagboek te kopen.
    Echter beetje jammer dat ik het boek van anne geddes niet kon vinden helaas. Weet dat ik hem jaren geleden een keer cado gegeven heb aan een vriendin en gekocht bij prenatal.
    Maar ja, nu dus het boek van Marianne Ameling gekocht zelfde die elmo ons geshowd heeft.
    De leukste die ik tegengekomen ben, kreeg hem nog voor een aanbiedingsprijsje bij de V&D normaal 12,95 maar nu voor 4,50 dus dat is weer mooi meegenomen.
    Ga zo een beginnetje maken met invullen, en mijn huissie netjes maken.
    doei LIEK :D

14. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Goede middag dames!
    Ali Illegali breekt weer even in :D
    Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad za. Ik hoop idd dat het nog eens herhaald wordt, want ook ik zou jullie graag allemaal eens ontmoeten!

Jaycey; welkom bij de club meis!

Lydia en Liek; allebei bijna jullie eerste echo. Spannend hoor die laatste dagen aftellen!

Elmo; jij morgen weer een echo? Leukies! Alles goed met je? Hopelijk geen bloedverlies meer gehad.

Eva; leuk hoor volgende week je intake bij de verloskundige! Wanneer krijg jij weer een echo

Lenneke; wat grappig dat je een bijdrage aan de biologieles hebt mogen leveren hihihi. Weer een uitbreiding van je collectie. Je gaat als een trein met je weekjes!

Ik heb het momenteel erg drukjes en ben daarom ook nauwelijks online. Ventje zit tot zondag in Japan, dus ik ben veel van huis. Bij ouders eten, enz. Ook omdat ze in ons huisje aan't verven zijn...

Vandaag heb ik de eerste mijlpaal gehaald...12 weken! JOEPIEE.
    Morgenavond hoop ik het hartje te gaan horen en anders weer een echo. Kan niet wachten...
    Na deze week nog 3 weekjes MvM, dan heb ik de 10 wkn vol. Ik breng mijn kratjes trouw elke dinsdag weg. Heb het ook met liefde gedaan, maar ben toch ook weer blij als ik niet meer op die stomme maatbeker hoef te plassen haha. Ach ja, is het minste wat ik kon doen. Had het tenslotte zelf ook bijna nodig gehad...

Nou, tot gauw maar weer!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dag ladies!

Zo te zien barst het volgende week inderdaad los met echo's enzo!
    De april maand lijkt een leuke maand te gaan worden!

Eva en ik bereiken dan ook de 12 weken al! Als je het zo bekijkt gaat het allemaal best snel!

Elmo'tje is er ook even minder….
    Mams is opgenomen met een luchtweginfectie (niet heel ernstig zoals het nu lijkt gelukkig)
    maar je wilt er dan toch voor haar zijn he!

Morgen is Elmoman jarig! Ook hebben we dan de echo dus ik zal proberen om tussendoor
    even een teken van leven te geven! We krijgen ook visite dus het wordt allemaal krapjes.

Fijn ElviraR dat je zo enthousiast meedoet met MvM.
    Hier in het Noorden kan het helaas niet….bleh! Ik had het met alle liefde gedaan!

Oh ja, een nicht van mij is ook zwanger! Nu ongeveer 6wk dus we lopen behoorlijk gelijk op. Super leuk vinden we dat!

Kus voor iedereen

Ali illegalie ;)

16. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi hoi! Ik kwam even om bij te lezen!

Alles goed met iedereen hier las ik...mooi zo!

Leuk Lenneke jouw verhaal van de bio les. :)

Succes en veel plezier bij de echo morgen Elmo en alvast een fijne verjaardag!

Liefs Nollie

17. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    he dames,
    hier even een laat berichtje van mij.
    Hier gaat alles zoals het moet.
    Plas emmers vol voor mvm dus dat gaat goed.

Vandaag lekker in de tuin gezeten, heerlijk in de zon.

Nog een klein weekje en dan de eerste echo, ben druk aan het aftellen.

Fijne avond allemaal.

ps. Elom,
    feliciteer elmoman van ons wil je?

Veel liefs Lydia

18. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Elmo, Gefeliciteerd met Elmoman!

Elmoman, gefeliciteerd met je verjaardag!

Ben wel benieuwd naar echonieuws hoor, hoop dat het je lukt even tussendoor.
    Beterschap voor Elmomams.

Lieke, waar heb jij het dagboek gescoord? Hier in mijn mooie dorpje hebben ze het niet, zal dus naar jouw grote stad moeten gaan om het te kopen. En zo'n leuke aanbieding is nooit weg natuurlijk!

ElviraR, 12 weken mijlpaal, lekker gevoel he? Gaat toch best hard vind ik. Ik moet nog 1 week MvM dan ben ik ook weer klaar, ben die beker ook wel erg zat hoor!

Iedereen veel liefs en nog veel mooi voorjaarsweer gewenst!

XXX Lenneke

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier positief echonieuws hoor!
    Frummel lag vrolijk te bewegen, wat een prachtig gezicht!
    Wederom twee foto'tjes maar wel wat minder duidelijk. Zal ze zsm weer inscannen boven.

Wat mams betreft, ga er zo weer heen. Gaat gelukkig al stukken beter.

Manlief had dus een prachtig cadeau op zijn verjaardag! Super echo! hihihi

Maar ook minder nieuws. Dit is echt het einde van het UMCG...wat voelt dat naar zeg.
    Ken die mensen zo goed, voel me er zo op mijn gemak en dan ineens is het klaar, over...zwanger!
    Moet dit echt ff verwerken hoor! Zat gewoon met tranen in mijn ogen afscheid te nemen (is toch ook niet normaal zou je zeggen ;))

Maargoed....genoeg over mij!

Hoe is het met iedereen? Heerlijk van de zon aan het genieten?
    Nog nieuws op baby en zwanger front?

Elmo

20. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Leuk nieuws Elmo, zeker leuk kado voor Elmoman!

Geniet ervan!

XX Lenneke

Deel Deze Pagina