So hee, ben 1 dag niet online en heb weer paaaaagina's bij te lezen! Gezellig gekwebbeld gisteren! Ben ook erg benieuwd naar Natas! Femke, slim idee die bakjes in de vriezer! Manlief is niet zo'n keukenprins maar de magnetron bedienen kan hij wel... Nollie mooie buik meid! Laura, fijn dat je plek op het kdv geregeld is! Opluchting... Hier een flinke hikkert vanbinnen, is wel 1 of 2 keer per dag. XX
Hey Lenneke, De hik heb ik nog niet gevoeld...is ie vast nog wat te klein voor (om te voelen). Ik begin mijn buik nu wel zo af en toe te stoten... Net bijv. bij de koelkast...puntje onderin, daar loop ik dus finaal tegenaan als ik iets terug wil zetten. Heb jij dat ook... Ben vaak juist wel voorzichtig maar juist bij die simpele dingen loop ik nog wel eens ergens tegenop. Natassssss.......ben je nou?
6.5 kg nollie , maar waar zijn die dan gebleven want ik vind je nou niet extreem dik , je hebt een prachtig buikje. of haar weegschaal klopt niet . ik heb net weer 2 buik foto's geplaatst. en nu maar weer met spanning afwachten op natas.
Nou die hik geeft een soort aardbevingidee.... Buik gaat echt heftig heen en weer. Wel heel grappig dat ik ook heel goed kan voelen waar dan het ruggetje ligt, daar voel je de hik het sterkste. Buik stoten valt wel mee, heb meer last van mensen die er tegenaan lopen. manlief neetm de bocht weleens te krap als hij langs me wil lopen of in bed tegen me aan wil kruipen. Hij schrikt er dan wel erg van, maar het gebeurt soms toch.
lenneke eigenlijk moeten we maar een tshirt aan trekken met pas op zwenkt uit. ik heb dat ook wel is voor al in de winkels dat mensen niet uitkijken waar ze lopen.
Goed idee Sonja, vind hem erg leuk! Gisterenavond ben ik wezen zwemmen met een zwanger dinnetje. Was heeeeerlijk! Speciaal verwarmd water, beetje zwemmen, beetje kletsen, buiken kijken, echt genieten. Ohja, met dochtertje van vriedin gaat het heel goed. Ze heet Sofie en is een echt vechtertje, alleen wat zuurstof en antibiotica nodig.
Fijn dat het goed gaat met je vriendin Lenneke! Dat zijn dingen waar je niet aan moet denken he! Mooi buikje Sonja, ik kan hem niet vergroten, mijn pc loopt tot 3x toe vast op je foto. Ik heb de omslag gemaakt...het aftellen kan echt beginnen! Veel mensen vroegen eerst: hoever ben je? En nu: hoe lang moet je nog? Hihihihi....aftellen maar! Natassssssssss
Leuk he Laura, die omslag. Gisteren met zwemmen ook meiden die vroegen/zeiden van zo jij bent er zeker bijna... Heb je mn pb ontvangen? Leek iets mis te gaan.... Natas is vast de stad in om te babyshoppen!