daar ben ik! hahahahah mutsies! Ik was natuurlijk mijn kind even aan het showen bij mijn moeder en mijn zus onze pinda, zoals de gyn het noemde, jaja het is er 1! is nu 8,4 mm groot, komt overeen met hoeveer ik nu ben, dus daar in ieder geval alles goed. het hartje klopte, dat konden we gelijk zien, en we hebben het hartje ook gehoord! ik lag natuurlijk met een dikke strot in die beugels... aaaaw zo klein en dan al boinkeboinkeboinke! dat geloof je toch niet hihihihi
ff een kleine inbraak natasja wil je even feliciteren met je mooie echo! gaat er wel snel vandoor....
hoeraa je bent er, jeetje wat kan jij het spannend houden haha gelukkig gaat alles goed met jullie pindaatje.
gefeliciteerd Jeetje Natas! Wat goed zeg...alles doet het, het is er 1 (toch ook wel lekker lijkt me) en nu heerlijk op zoek naar je wolkje! Meis, ik ben zo super blij voor je! Inscannen die handel en laat ons maar lekker meegenieten! Hele super fijne vakantie nu! Jullie kunnen met een gerust hart weg! Hele dikke kus, Elmo
Wauwie! Super Natas, van harte gefeliciteerd! Hier even paar blijdschapstraantjes.... Dikke kus, Lenneke
ik heb geen scanner hhahaha ik zal er een foto van proberen te maken, straks hihihi even wat eten want ik word een beetje flauw.
super Natasja...gefeliciteerd! Ik hoop dat je je ook snel weer lichamelijk iets beter gaat voelen! En dan hopelijk lekker genieten! Liefs Nina