Oja, deze dag vind ik persoonlijk best belangrijk voor mij... Mijn banner staat op nog 100 dagen te gaan....... Dit was voor mij o.a een mijlpaaltje. Nu op naar de 30 weken mijlpaal..... LIEK
Mmmmm lekker Lieke...wat ga je koken? Zit nu op mijn werk namelijk en voor mij wordt het gewoon een soepie en brood...(restaurant is dicht namelijk in het ziekenhuis 's avonds)
Nollie, ik denk dat ik frietjes bakken ga. met gestoofde appeltjes ( ging vriendlief maken) en dan nog even wat vlees uit de vriezer vissen.... het word vandaag lekker makkelijk. heb al een paar dagen netjes gekookt. en mijn gewicht lijkt niet enorm toe te nemen dus mag het hebben.... LIEK natas supers mooie echo echt leuk hoor om te zien....
hey leuk lieke! pff de gyn was heel klinisch, vroeg niet eens hoe het met mij ging ofzo. voel in ieder geval al een stuk beter sinds gisteren, soms kokhalzen maar daar kan ik wel mee leven ik word goed verzorgt. hebben jullie mijn baby gezien?
Reactie gedaan in je album.. Geweldig he dat je zo trots kan zijn op een echo. ik liep met de mijne rond als het een zeer belangrijk document was haha stond zelfs in de lift van erasmus er mee te zwaaien naar anderen. Gelukkig dan maar. hoop dat het zo te handelen voor je blijft. sterkte.. Ja jammer dat de gyn erg klinish was , daarom zei ik gisteren ook al als je graag medicatie wilt je beter je HA kan bellen. misschien toch ideetje om wat emasafene mee te vragen of vak? just in case...
Misschien bel ik morgen even naar de dokter. hihihi ben zo niet dokterig, dus moet me zelf daar echt toe zetten. de dokter hoeft me daar toch niet voor te zien ofzo? hey maar goed zeg dat je 6 uurtjes op een dag kan gaan werken. heerlijk! dank jullie voor de berichtjes1
Natasja, Ik heb het de eerste keer ook telefonish geregeld en later ook bijbesteld never nooit een dok zelf gezien. Gewoon uitleggen dat je last hebt van zwangerschapsmisselijkheid en dat je zondag op vak vertrekt en graag iets mee zal willen nemen.. geen dok die flauw zal doen en zeggen dat krijg je niet. succes. Ik wil je niet puschen maar weet gewoon dat het de toppen best verlicht als je last van misselijkheid en kokhalzen hebt. LIEK..
Wat ze je ook geven Natas, ik hoop dat het je helpt! Je moet nou toch zeker van je vakantie kunnen genieten! Elmo
@Natasja Mooie echo-foto van je baby! Wat betreft die misselijkheid, Femke is daarvoor naar een acupuncturist geweest, zo ook een andere vriendin van mij. Waren daar beide zeer te spreken over, en het blijft een behoorlijk tijdje weg. Weet alleen niet, als je dit wilt, of het je lukt om een behandeling te regelen voordat je weg gaat. (Maar misschien een idee.) Ik denk dat een gyn inderdaad klinischer is ingesteld dan een vk. Er wordt bij mij altijd wel gevraagd hoe het met me gaat, maar ik krijg geen extra informatie rondom de zwangerschap. Aan de andere kant heb ik wel het gevoel dat er goed naar de baby enzo wordt gekeken, wat in mijn geval wel handig is. Blijf je bij de gyn lopen of stap je over een tijdje over naar een vk? @Lieke Wauw, nog 100 dagen te gaan! Over twee dagen volg ik je in deze mijlpaal.
Zow imani ik geloof dat ik nu pas door krijg dat wij bijna gelijk oplopen zeg het scheelt inderdaad 2 dagen echt leuk. dus voor jou over 2 dagen de 100 mijlpaal. leuk hoor. Ik telde echt af op mijn banner tot deze op 100 stond. en morgen op 99 nog leuker hahaha. beeb is drukkie op moment heeft ook zekers honger. LIEK
Allereerst.....Natas proficiat meis met de mooie echo van jullie beeb!! Kan me dat moment nog zo goed voor de geest halen..zo supergeweldig vond ik dat! Prachtige echo hoor (zou alleen de titel aanpassen..het is inmiddels al augustus ipv juni , ach, snap dat je helemaal in de bonen bent. En terecht!) En dan lekker over 3 weken weer gluren....en dan zie je nog meer mensje. Geloof toch echt wel dat h-arts je zo wat voorschrijft, zou zeker bellen, net wat Lieke zegt...je moet wel lekker van je vakantie kunnen genieten. Kreeftje vorige keer helemaal vergeten, maar echo foto is prachtig..zo lief die 2 koppies naast elkaar. En over 5 dagen de pretecho! Zouden ze dan al kijken of het jongen/meisje, jongen/jongen, meisje/meisje is, vast wel, he?! Elmo kun je wel zeggen dat het vlot gaat met het schrijven...soms is het bijna niet bij te houden! Lekker aan het aftellen...idd ja. Zit hier nu ook echt af te tellen naar mijn verlof (nog 5 weken!) Nollie dat aankomen snap ik bij jou ook niet waar het blijft. Kan natuurlijk wel dat je met téveel fruit téveel fruitsuikers binnen krijgt....maar jij kan het overduidelijk hebben. Overigens zegt het aankomen vlg mij niks of niet al te veel. Zo komt de 1 veel aan, maar is het ook snel weer kwijt en sommige komen misschien niet zoveel aan, maar hebben toch moeite om die paar kilo's kwijt te raken. Ik had blijkbaar wat later mijn groeispurtje.....tot de ca 22 weken was ik maar 2 kilo aangekomen, maar van 22 tot 27 weken was er 4 kilo bij. Ach..zolang je gezond eet, meer kun je niet doen toch. Latere zorg over de kilo's die er na de bevalling af zouden moeten. Lenneke lijkt me ook grappig....de hik. Ik heb wel eens getwijfeld of ik dat voelde, maar leken vrij snelle bewegingen achter elkaar. Denk zelf nog niet dat dat de hik is geweest. Fijn dat het netjes gaat met kleine Sophie! Hopelijk groeit ze goed en knapt ze goed op en mag ze over tijdje lekker mee naar huis. Soms komt het wel dichtbij zo, he?! Ik zie het dagelijks op mijn werk, maar kan het nog redelijk goed van me af zetten. Maar vorige week is mijn collega te vroeg bevallen en had haar kleine meis een slechte start....dat kwam wel even heel dichtbij. Vooral nu haar meisje nog bij ons op afdeling ligt. Gelukkig doet ze het supergoed nu...hele opluchting. En de buik stoten...besef me steeds vaker dat het niet allemaal meer past wat eerst wel ging ja...En vind die wel goed Sonja 'pas op, zwenkt uit'....!!! (mooie buikfoto weer) Imani mooi gelukt de foto's! Ben ook wel benieuwd hoe je opgeknapte commode er uitziet als-ie klaar is. Lieke fijn dat je 6 uur/dag kunt blijven werken. En dat hiermee de misselijkheid te handlen valt. Nog proficiat met je mijlpaal, nog 100 dagen! Vandaag is onze nieuwe bank gekomen.........en hij zit/ligt heeeeeeeeerlijk! Vandaag ook gebeld voor babykamer, wordt nu zo omstreeks week 40 geleverd. Hebben we nog mooi de tijd om kamertje verder af te krijgen. Ga nog even hangen op onze nieuwe bank en dan vanavond weer naar yoga! Groetjes, Eva.
imani. Zow hee dat is helemaal toevallig zeg... 2 dagen ouder dan jou en 2 dagen verder in de zwangerschap. zullen we dan op de zelfde dag maar bevallen haha. of ook maar 2 dagen verschil erin houden.. echt grappig zeg... LIEK.
Gefeliciteerd LIek met je mijlpaal ! Gefeliciteerd Natas met je kleine pinda ! Wat ziet ie er prachtig uit !
@lieke JIPPIE je mijlpaal bereikt GEFELICITEERD....nog minder dan 100 dagen @aldonza Hoop dat ze het idd kunnen zien bij de pretecho verwacht het wel een beetje ik hou het hier niet bij moest echt mega veel bijlezen Het gaat hier idd snel zeg GEZELLIGGGGGGGG