De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Elmo; gefeliciteerd met Elmoman! en met jullie mooie echo natuurlijk!
    Wat vroeg zeg dat je frummel al bewoog op de echo! Supers. Kan me voorstellen dat het ff afkicken is van de mensen waar je zo veel mee gedeeld hebt.

Lenneke; idd heerlijk die mijlpaal van 12 wkn. Daarna volgen weer veel meer mijlpalen, maar hebben is hebben he ;)
    Gelukkig ben ik niet de enige die de plasbeker moe is, hahaha

Lydia; kan me goed voorstellen dat je nu druk bent met aftellen hoor!

Vanavond om 18.45 naar de VK. Mams en schoonmams gaan mee. Voor manlief ga ik het hartgeluidje opnemen (als ik het ga horen uiteraard)...Nou, uitslag volgt.

Fijne avond nog allemaal!

2. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi,

Elmo...gefeliciteerd met Elmoman en een mooie echo. Ik kan me goed voorstellen dat je het even moeilijk hebt als je afscheid moet nemen van de mensen die je de afgelopen jaren zo gesteund hebben. Maar nu weer fijn door naar de VK, "normaal" zwanger zijn.

Ik hoor iedereen dat ze blij zijn dat ze niet meer hoeven te plassen op die plasbeker...... ben benieuwd wat mij dan nog te wachten staat. A.s. maandag komt er iemand van MvM bij mij. Ik ga dan ook mee doen. Moet ik 's ochtends eerst urine opvangen i.v.m. de zwangerschapstest. Is echt iets voor mij om dat gewoon te vergeten. Nou ja, ik hoor het allemaal wel maandag

Nu ga ik weer snel verder.

Groetjes, Jaycey

3. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    ElviraR heerlijk zeg...weer een mijlpaal! Veel plezier vanavond bij de VK....hopelijk kun je mooie geluidsopname voor je mannetje maken.
    Elmoman van harte proficiat met je verjaardag....en een prachtig mooi kadootje toch voor je verjaardag!? Elmo jij ook proficiat met je man en met de mooie echo. En ja, dubbel he....maar het is ook goed zo....'gewoon' zwangeren bij de VK! Beterschap voor je moeder.....van het zien van die mooie echo moet zo ook wel weer een heel eind opknappen. Hopelijk mag ze snel weer naar huis.
    Lieke jij dus geslaagd voor een dagboek..ik vond die van Elmo ook erg mooi. Ik moet nog even gaan kijken voor een leuk dagboek, is toch eigenlijk wel leuk he?! Heb tijdens de behandeling ook een weblog bijgehouden, maar vind het nu toch wel weer leuk op de 'ouderwetse' manier....gewoon pen en papier.
    Jaycey ach...ik plas ook nog braaf in de maatkan....makkelijk is anders, want ook bij hoge nood moet ik snel naar boven...vond het niet zo geslaagd om het beneden op toilet te hebben staan. Die weekjes zijn wel uit te houden hoor.....gewoon niet inademen als die groene kan open gaat..haha.

Hier gaat het verder ook goed. 2 Vrije dagen gehad maar druk met allerlei klusjes. En nu weer werken.....lange rits van 7 diensten. Maar tussendoor ook af en toe genieten van het zonnetje hoor. Vond het gisteren zelfs warm en zocht even verkoeling uit de zon.
    Iemand vroeg wanneer ik weer echo zou hebben....dat weet ik nu niet precies. Volgende week donderdag intake bij de verloskundige en dan zal ook nog wel een nieuwe echo worden afgesproken (ws rond de 11-12 weken....zoniet dan kan ik dus nog een keer de poli bellen). Maar ik ben wel benieuwd hoe het er nu weer uitziet hoor....wij zijn natuurlijk wel verwend met die vroege en soms extra echo's....En ik vind het nog te vroeg om het op mijn werk te doen...dat doe ik wel na de 12 weken.

Fijne avond allemaal nog en tot later van de week, groetjes, Eva.

4. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Lenneke ,ik heb hem bij V&D gesoord en ik heb ze ook bij prenatal gezien maar niet in de aanbieding .

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    leuk zo een topic met oude bekende.
    wel wennen hoor aan deze kant , kijk nog vaak bij de andere topics.

we leven hier op een grote roze wolk.
    (zelfs de kat is happy wil niet meer van me schoot af en normaal kwam ze nooit bij me op schoot)

liefs sonja

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

:idea: Eva
    Wij hebben de 19e de eerste keer vk en hoop dan ook op een echo hoor! Jij hebt mooi mazzel met je werk zeg, lekker gebruik van maken en hier plaatsen...mijn frummel is nl met zo groot...kan ik toch nog meegenieten.
    Als ik geen echo meer krijg vind ik dat ook akkoord hoor. Het hartje horen is nu de volgende stap.

:idea: Lieke
    Mazzel zeg! Met je aanbieding! Ik heb hem cadeau gekregen...ook goedkoop ;)

:idea: ElviraR
    Volgens mij ben ik glad vergeten op je mijlpaal te reageren..weet het niet meer. Van harte hoor!
    Nou ben je helemaal "gewoon" zwanger ;)

:idea: Lenneke
    Ik schrik steeds weer van jou banner zeg...wat ben je al verrrrr hihihi
    Ons grote voorbeeld!

:idea: Lydia
    Weer bijna een dag voorbij...je gaat wel meteen heel wat zien hoor! Das ook wat waard toch!
    Jouw buikfoto's zullen niet lang op zich laten wachten denk ik....
    Ben benieuwd!

Kus Elmo

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Jaycey...vergeet niet in een potje te piesen! hihihihi
    Ben heel blij dat jullie meedoen hoor! Hier kan het tot mijn ergenis niet!

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    hallo meiden,

ja weer een dag voorbij.
    nog 5 dagen te gaan.

En ja ik krijg tot mijn verbazing al een buikje.
    Zal wel komen omdat ik zo slank ben denk ik.
    een andere reden kan ik niet bedenken.

Vandaag weer even in de zon gezeten heerlijk zeg.

Mijn maatbeker staat benden in de wc en die gaat ´savonds mee naar boven.
    niet makkelijk maar voor een goed doel!

Veel liefs Lydia

9. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    pieuw meiden, was er even wat weinig.
    Ben zo moe in de avond dat ik gewoon geen fut heb.

:idea: Elmo , gefeliciteerd nog met Elmoman en wat heerlijk dat je een mooie verjaardags echo had. Kan mij voorstellen dat het even wat emo is om een vertrouwede stek te verlaten. Hoop dat de verloskundige voor jou ook snel vertrouwd voelt. Wanneer heb je eerste afspraak?
    Hoe is het met mans.

:idea: Lydia, kan mij voorstellen dat je al wat buikje krijgt, heb gelezen dat de rondingen rond deze tijd al gezet worden. Jij met je slanke taille :D zal dat wel extra merken....Hier niet zo haha.

:idea: Aldonza sterkte met je 7 dagen werken hoor....Ik heb inderdaad de zelfde als Elmo dat is toch wel de leukste die ik tegen kwam..

:idea: Sonja welkom hierzo, heerlijk om toch wat tussen de vertrouwde mensen te blijven he...Heb ik zelf ook ben dan wel onsnapt uit de MMM maar ben blij dat ik hier mee mag schrijven... :D

:idea: ElviraR, hoe was het bij de verloskundige....?
    Hoe is het met je buikkie?

Hier zijn gang, buiten moe vlagen van misselijkheid en afkeren van geuren bah alles stinkt, maar ja voor goede doelen toch...
    MvM, heeft mij bericht dat in deze regio geen inzameling gedaan wordt en er ook niets is geregeld om het in te leveren. Denk dat ik geen nee had durven zeggen als ze gevraagt hadden het naar een depo te brengen...
    Vanavond en morgen avond werken en dan heerlijk vrije weekende. heb er zin in.
    LIEK....

10. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Goede morgen dames:

Elmo; was de verjaardag van manlief gezellig? Moet wel na zo'n mooie echo!

Eva; lekker hoor dat je straks kunt profiteren van extra echo's op je werk!

Lydia; laat maar lekker groeien die buik ;) Heerlijk toch! Nog 4 nachtjes....

Liek; voor jou begint het ook op te schieten nu he! Lekker hoor.

Sonja; leuk je hier te mogen begroeten! Echts supers hoor, al die wondertjes!

Ik was gisteren dus met mams en schoonmams bij de VK. Ze zou bloedprikken, bloeddruk meten, wegen en met doptone luisteren. Als het hartje te horen zou zijn, zou ik geen echo krijgen,
    Had ik het bloedgeprik ed gehad, zegt ze; zullen we even naar je beeb gaan kijken. Zet ze de echoapp. al aan. Ik zeg oh, krijg ik wel een echo? Ja ja, ff kijken. Hihi helemaal leuk natuurlijk (denk dat ze het voor de omi's deed). Ik heb 'm weer heerlijk zien springen en hij aaide met handje over zijn bolletje. Echt schattig! Daarna ook het hartje gehoord via doptone en opgenomen op tel. Je hoort het helaas alleen als je tel aan je oor houdt, maar het is te horen. Heb al vaak geluisterd sinds gisteren hoor hahahah. Ben helemaal happy! Mag over 4 wkn terug en mag vast een afspraak gaan plannen voor de 20 wkn echo over 8 weekjes! Leuk leuk...

11. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    dat lijkt me wel heel erg gaaf om je beebje te zien en te horen,voor ons duurd dat nog eventjes, hopelijk ga ik niet janken van ooooo me kindje , kan soms al zo emo zijn

vannacht werd ik wakker kon gewoon amper liggen zulke pijnlijke boobs had ik , ik had het idee ze vallen er straks zo van af , ze deden soms wel is zeer maar zo erg heb ik nog nooit gehad.

12. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey ladies,

hebben jullie mijn laatste bericht al gelezen bij IVF/ICSI topic... :rolleyes:

Liefs Nollie

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Gelezen :)
    Meid ik duim me te pletter dat je beebje op de goede plek zit!
    Super zeg, wat een wonders hier de laatste tijd. Geloof dat de sterren goed staan!

14. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Nollie , ik feliciteer je toch en hopelijk zit het veilig IN je baarmoeder te spartelen.
    we gaan er van uit dat het goed gaat , toch fijn dat je ook uit je zelf 2 streepjes hebt gepiest en niet met behulp van een MMM

15. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nollie meis heb verhaal gelezen en daar ook gereageerd, maar ik hoop dat je dus snel hier mee kan schrijven als walvisje en dat beebje ook op juiste plek zit....hiervoor ga ik hard duimen....moet gewoon hoor meis.
    Ow ElviraR wat super mooi zeg...hoe je het beschrijft...kan niet wachten...haha.

Fijne avond, Eva.

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    :) Er komen hier steeds meer mensen. Houden jullie een plekje voor me vrij? (ik hoop dat ik snel bij jullie mag zwemmen) :)

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

:idea: Nollie
    Ik heb ook daar gereageerd....hoop echt dat ie helemaal goed zit meid! Dat zou echt fantastisch zijn zeg!

:idea: ElviraR
    Wat fijn zeg, dat je toch nog even bij de buren mocht gluren.
    Leuk dat ze je even heeft laten kijken....hoop ook dat wij de eerst volgende keer toch nog even mogen kijken hoor!

:idea: Lydia
    Al bijna tijd voor de eerste foto dan he ;)

Nou ivf'ers en iui'ers...voelen we ons al in de minderheid hier? hahaha ik vroeg het me daar ook al af (IVF topic) of er iets rond gaat ofzo...?
    Dan weet ik nog wel wat adresjes hoor ;)

Maarre...hier gaat het goed! Mama ligt nog steeds in het zh en komt er voor het weekend ook zeker niet uit. We hopen volgende week woensdag. Hier dus ff extra druk...je blijft toch op en neer racen he. Ook nog werken en zwanger zijn....pffff ik kom amper toe aan mijn broodnodige slaapjes. Maargoed, mama gaat voor!
    Verder niet zoveel nieuws hier (gelukkig).

Tot gauw!

Elmo

18. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanxs lieve meiden! :)

Liefs Nollie

19. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    hallo meiden,

nog een paar dagen eh nog 3 dus en dan
    hebben we de eerste echo.

Kan echt niet meer wachten.
    We zijn begonnen met de kamer op te ruimen wat de baby
    kamer moet worden.
    Dat moest zowiezo gebeuren dus we zijn maar begonnen.
    Nu hebben we een stok achter de deur. haha

:idea: Elmo,
    hoe gaat het met moeders?
    Hoop dat ze na het weekend uit het ziekenhuis mag.

:idea: ElviraR,
    Meid met jou alle ok?
    de 12 weken al voorbij toch?
    op na de volgende mijlpaal.

:idea: Elvira,
    Hoe gaat ie daar?

:idea: Lieke,
    tja wat moet ik zeggen, dat buikje komt bij jou ook wel.
    wacht maar af, eerder dan je denkt.

:idea: Aldonza,
    Jeetje meid 7 dagen werken.
    Ik zou dat niet volhouden.
    maar volgens mij mag dat tegenwoordig niet meer.
    staat in de cao meende ik. maar kan er naast zitten.

:idea: Nollie,
    Ik had al gereageerd bij ivf/icsi maar doe het hier nog eens.
    Hoop dat het goed zit en dat je eerder voor een echo mag.
    duim voor je.

:idea: Lenneke,
    hoe is ie daar?
    gaat alles nog volgens schema ;)

Volgens mij heb ik iedereen gehad nu.
    als ik iemand vergeten ben dan sorry.

veel liefs Lydia

20. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Nollie, ik heb bij IVF gereageerd!

Lydia, hier alles volgens schema hoor, alweer 15 weken vandaag. Echt geweldig. Jij bijna de echo, 'trek je het nog?' hihihi.
    Kreeg vanmiddag de inschrijfpapieren van de kraamzorg binnen en een kadootje van MvM voor het meedoen.
    Het wordt wel steeds echter zo.

M'n schoonouders hebben aangeboden de kinderwagen te betalen! Errug leuk nieuws, zijn toch pittige prijzen.

Elmo sterkte met alle drukte, denk je wel een beetje aan jezelf en de beeb?

Groetjes aan iedereen!

Ik ben het weekend weg met mijn schoonfamilie, kom zo snel mogelijk bijlezen zondag of maandag! Kom naar jouw mooie provincie Elmo...

Lenneke

Deel Deze Pagina