De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Als jij ook zo'n zure muts krijgt van al die verbanden, dan moet je echt overstappen op de verbandjes van Tenalady. Ik krijg normaalgesproken al een schimelinfectie als ik een pakje alwaus zie en dit is echt perfect. Ook voor de laatste loodjes, want dan word je toch wat glibberiger van onderen. (lekker smakelijk praat!)

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Kaneelstokse Eva!

Hmmmm....... fietsen. Moet er nog ff niet aan denken.

3. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.303
    265
    83
    :idea: Femke , ik zal de tip onthouden om de verbandjes van TENA Lady te halen.... haha of ik scoor ze op mijn werk ( grapje ) genoeg clienten die ze gebruiken.
    JAJA die afscheiding vind ik ook niet echt alles hoor. hmm word het nog erger. :cry: :oops: :cry: :oops:
    LIEK

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Die van je werk kan je beter bewaren voor na de tijd! :)
    Ik heb nu de mini plus weer. Ideaal. Papierbasis en niet plastic. Niet groter als een normaal inlegkruisje.

5. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Jaa ik kan ook wel wat meescoren van mijn werk, we hebben er meer dan genoeg ;) ;)

Ook hebben we wel hele grote voor meer absorbatie..hahaha..

6. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.303
    265
    83
    Met die van mijn werk en die van kreeftje nou dan komen we die eerste week wel door.....Geloof als we die echt nodig hebben dan is het vast NIET goed met ons hahahaha.......

LIEK

7. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Zou wel heel erg zijn als we die nodig hadden ;) ;)
    Maar we hebben in ieder geval wel een hele vooraad, ook nog in verschillende maten...hahaha.... ;)

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik dacht net dat ik ff verkeerd zat maar het forum is gepimpt :) ziet er wel mooi uit.

@Lieke: ik had idd bijna 5 weken vakantie op 1 dag werken na.
    ik werk 3 dagen in de week en had het weekend gewerkt en de dinsdags toen voor mijn vakantie, en die donderdag gingen we trouwen dus dat was al 2 bv dagen en omdat ik weekenden werk MOET ik 4 weken vakantie opnemen , ik wou eigenlijk maar 3 maar nee dat mocht allemaal niet, ik had liever die week ff gehouden voor dat ik met zw. verlof ga.

ben nu alweer lekker 4 dagen vrij, morgen ochtend naar de vk , moet een potje pies mee ,dus een potje ff meegenomen van me werk (ze gaan controleren op eiwitten)

9. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kan me voorstellen dat het nog even duurt voor je weer op de fiets stapt Femke...auwa. Hopelijk gaat het snel beter en voel je je meer mens worden!
    Heb vandaag weer nieuwe buikfoto's gemaakt; 28 weken inmiddels (he, Elmo ;) )

Ik duik nu echt mijn bed in...is weer veel te laat geworden....

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Breek even in...

Mooie buik Eva :D

11. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Mooie buik eva! :D

12. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    net bij de vk geweest.
    alles was goed met de groei van de baby, was weer flink aan het schoppen tegen de dopler toen ze het hartje ging beluisteren.
    dat schoppen voel ik alleen niet omdat de placenta aan de voorwand zit en er een soort stootkussen tussen zit (zo vertelde de vk het).
    urine was ook schoon zaten geen eiwitten in.
    voor dat ik de volgende keer weer heen moet ,moet ik een bloedsuiker curve doen om te kijken of me suiker goed is , omdat ik vrij zwaar ben en dat iemand die zwaarder is kans heeft op zwangerschapsuiker, dus ter controle ff 3x ff laten prikken in het ziekenhuis.

Mooie buik heb je Eva :)

13. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Sonja

Fijn dat het allemaal goed was :D :D
    Leuk dat je beeb zo actief was dat doet toch altijd goed.

Nou hopen dat je suiker goed is...ik heb hier zelf een apparaatje zal ook eens even gaan prikken.

14. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.303
    265
    83
    :idea: Sonja fijn dat alles goed was bij de verloskundige.
    Ik heb ook de placenta er voor liggen, maar voel toch best wel de schopjes hoor al aantal weekjes.
    Dus voor jouw zal dit niet lang duren het ook te voelen.
    TAV dagcurve heb ik ook inderdaad laten doen, dit was verder in orde.

EN Pss grappig dat jij vier weken MOET opnemen zeg.
    bij ons is dat uit den boze zo zie je maar wat een verschillen er overal zijn.

Hier vandaag geen beste dag.

Flink wat ziekmeldingen op het werk, moet je natuurlijk opvangen.

2 keer bij verschillende clienten flink gekokhalst de ene keer door de geur van een nieuwe kast en de andere keer door een vuilniszak.

Door de kracht ( in mijn broek geplast) heb er zo om gehuild vanmorgen.
    Kon ik naar huis voor andere kleren, sindsdien heb ik flinke krampen door de kracht van de kokhals in mijn buik.
    Pijn in mijn rug en billen, het viel mij allemaal vrij zwaar vandaag.
    Hoop dat ik morgen een betere dag heb.

Alhoewel de afsluiter strakkies leuk zal zijn, heb om 19.00 de 3D 4D pretecho. kijk er enorm naar uit.

LIEK

15. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    dat is een hele mooie afsluiter van de dag Lieke een pretecho :)
    wat zal je je ellendig hebben gevoeld toen je stont te kokhalzen en overmaat van ramp het in je broek deed.
    ik heb net een pak inleggers gehaald want snachts moet ik vaak heel nodig plassen en als ik dan overeind kom en dan komt er wat meer druk op me blaas staan dan verlies ik al wat urine.
    en ik moet er al 2 a 3 x per nacht uit en gister avond ging ik om 22.30 naar bed en kwam er vanmorgen om 7.30 uit en in die tijd ben ik er wel 6x uit geweest om te plassen

16. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.303
    265
    83
    :idea: Sonja, Ik voelde mij inderdaad heel ellendig vanmorgen.
    Ben er de hele dag verder ook timide door geweest.
    hier ook een die de hele nacht naar het toilet loopt.
    Gemiddeld inderdaad 3 keer per nacht.
    Vaak slaap ik als ik werk vanaf 5.00 ook niet echt meer.
    kan mijn draai dan niet meer vinden.
    Gelukkig heb ik geen last met opstaan dat ik urine verlies.
    Ik denk dat ik van kruisjes ook maar overstap op inleggertjes overdag
    op mijn werk ( deze kunnen niet veel opvangen)
    LIEK....

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    O, Liek wat zal dat vreselijk voor je zijn geweest.

Hebben jullie ook allemaal zo'n dorst?

18. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    Hoi Hoi,
    Hier ff vraagje van mij,
    ik heb echt sinds een dag of 2 dat ik om alles zo ontzettend emo ben, jank om niks!
    echt bagger, zo ken ik mezelf helemaal niet.
    hebben jullie dat ook?
    Of is ikke maar raar?
    groetjes dieneke

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Je bent niet raar, hoort er echt bij.
    Ik herken het zelf ook, soms kan ik om alles janken. Ook ben ik meer agressiever en kan ik erg goed voor mezelf opkomen. ;)
    Hormonstertjes worden ze genoemd ;) !

20. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dankje Moon voor het 'inbreken' ...fijn om te zien dat je nu ook al zover bent en dat alles goed gaat!!
    Sonja fijn dat het bij vk goed was. Hopelijk idd dat je suiker netjes blijft/is. Ik heb ook een placenta die linksvoor ligt....ik voelde het daar wel minder, maar op een gegeven moment voel je het wel. Maar sommige kindjes trappen gewoon harder dan de ander....komt vast nog wel dat je het gaat voelen hoor. Steeds een beetje beter.
    Kreeftje heb jij zelf al een soort glucocard?
    Lieke he wat vervelend....kan me voorstellen dat het geen fijne dag is geweest en je je niet lekker erbij voelde. Maar net wat je zegt...hopelijk een mooie afsluiting. Veel plezier bij de 3D/4D echo, ga je ook nog plaatjes plaatsen van de echo in je album (ikke aagje, wij gaan het zelf wel niet doen...al ben ik ook wel heel nieuwsgierig aangelegd....dan maar bij andere gluren.. ;) )
    Mamainspe je bent echt heeeeeeeeeeel raar...... ;) Net als vele andere zwangeren met je....herken het ook hoor....kan ineens janken om niks (vooral bij tv programma's of eerder bij bepaalde ervaringen op werk (zowel negatieve als positieve) en net als Prinses....geloof dat ik ook wat agressiever ben, vooral in het verkeer...zucht....ben gelukkig weer heelhuids thuis maar heb bijna iedereen op de weg verrot gescholden :oops: :oops: .
    Prinses heb niet altijd overdreven dorst, maar weet dat ik soms ook gewoon eerder wat tussendoor moet drinken. Soms wel eens lastig als ik het druk op mijn werk heb, maar vul altijd mijn flesje met water en neem het mee de afdeling op. Anders heb ik geheid aan het eind van de dag te weinig gedronken en koppijn met die drukte en temperaturen.
    Vandaag weer 1 van de vele zwangere collega's haar laatste dag gehad...nog 1 collega voor mij en dan mag ik!

Groetjes, Eva.

Deel Deze Pagina