@aldonza Ik heb hier zo'n glucose meter.....Ik heb hem toen voor mijn werk moeten bestellen maar heb hem niet meer nodig gehad dus heb ik hem nu in mijn eigen beheer hier thuis is altijd makkelijk! @lieke Snap dat je je ellendig voelde meid.....is een erg nare ervaring. GElukkgi heb je tsrax eenmooie afsluiter van de dag kun je het even vergeten HEEL VEEL PLEZIER! @maminspe Raar he al die hormoontjes
Lieke, baaldag zeg. Hoop dat je echo alles weer goed maakt. Ben erg benieuwd. Eva, herken het ook wel die hormonsters in het verkeer! Er lijken rondom mij steeds allerlei sukkels, eikels enz. te rijden die echt geen verkeersinzicht hebben enzo... Manlief moet er erg om lachen. Mooie buikfoto ook weer, gaat hard he? Prinses, hier ook wel vaak dorst, moet ook bewust op tijd drinken. Sonja, fijn dat bij jou ook alles goed was bij de vk. Hier gaat het goed, moet wel rustig aan doen, kan niet meer zo enthousiast shoppen of op de fiets springen. Alles met beleid. Maar het lukt nog wel. Voel nu steeds meer druk op schaambeen/banden. Ook de plaspauzes 's nachts klinken bekend. Donderdag weer voor controle bij de VK. Femke, even een vraagje, Ik lees en hoor steeds dat je sokken of pantoffels klaar moet leggen voor de bevalling ivm de kou. Maar ik heb het nog nooit zo warm gehad sinds de zwangerschap! Heb jij last gehad van koude voeten? XX Lenneke (zit met theeglas op buik te typen, hahaha...)
Hi Girls, De echo gehad, als allereerste geslacht is nog hetzelfde gebleven haha. Helaas werkte onze beeb niet echt mee en hield continue de handjes voor het gezicht en was niet van plek te verplaatsen. Zodoende viel de hoek van de 3 D niet goed om te kunnen zoomen. werdt wat te wazig, dat is best beetje jammer geweest. MAAAAAAAAAAR. We krijgen over 2 weken een herkansing om opnieuw te gaan dus hoefden niet te betalen nu. Hopelijk over 2 weken mooie plaatjes om voor de aagjes onder ons toe te voegen haha. Het was andersom wel supersleuk om even te kunnen gluren daar binnen. Ik laat het hier verder even bij, ik ga aanstalten maken om mijn bedje in te gaan. ben klaar voor vandaag.... LIEK..... pssss zijn er nog mensen die mijn nieuwe buiken foto`s gezien hebben.? Niet dat jullie speciaal moeten zeggen of zo, maar zelf ben ik best beetje trots op deze foto`s. Vind mij zelf er zo mooi voordelig op uitkomen.
Er zit hier toch niet iemand naar complimetjes te vissen he? Jammer dat beeb jullie niet wilde zien, hahaha, hij/zij deed nog even verstoppertje. Wel attent dat je dan nog een keer terug mag komen.
Lenneke uhhhhhhhhhhh Misschien wel hahaha. Ja is zeer attent om het opnieuw een kans te geven.... LIEK
Haha.....Lieke zit echt niet te vissen he..?! Nee meid...had deze nieuwe foto's nog niet gezien...mooi buikje....staat er idd mooi op! Jammer dat de echo nog niet helemaal duidelijk is, maar wel super dat jullie herkansing krijgen. Lenneke kan me voorstellen dat het idd zwaarder wordt nu voor je. Jij donderdag ook weer voor controle naar vk (ik ook, had me vergist..dacht dat ik gelijk met Elmo had) Trouwens toch wel handig he, zo'n 'bijzettafeltje'... Elmo jij morgen dus weer......weer tjekkup.....en okee stempel op je buik morgen! Zal verder niet teveel in details treden, maar had me net een hoestbui...bah....hele zwangerschap geen last van gehad, maar moest vanavond helaas dus ff 'de bloemetjes buiten zetten', bah. Gelukkig zakt het nu weer af....wijt het aan de hoestbui en last hebben van maagzuur. Nog even filmpje afkijken nu en dan lekker bedje in. Alvast truste meiden, Eva.
Ik ging vanavond op de weegschaal ! Niet grappig. Ik weet wel dat je 's avonds meer weegt dan 's ochtends, dus ik ga morgenvroeg voor de herkansing . Al met al zo'n 6 kilo. Pff, vind het best veel. Misschien maar iets minder snoepen .
mooi buikje liek wel leuk dat je toch nog gratis voor een herkansing mag voor de 3d echo. ons kindje had met de 20 weken ook de handen voor het gezichtje ,hij/zij had echt zo van je wil niet weten wat ik ben dus ik laat me ook niet zien.
@lieke Mooie buik hoor Wat fijn dat jullie een herkansing krijgen...den natuurlijk super dat het gratis is @prinses Ojeee kilootjes aangekomen? ik ben al bijna 9 kg aangekomen En ik snoep helemaal niet... Ach we doen eht voor een goed doel moet je maar rekenen. @sonja Een eigenwijs beebje hoor wou nu al verstoppertje spelen JOEHOEEEE wij hebben vanaaf de pretecho heb er echt zin! vindt het ook wel spannend hoor Ben zo benieuwd of ze gaan zien wat we gaan krijgen.....hoop dat de beebs zich goed laten zien. Vrijdag naar de gyn en dan krijgen we ook te horen wanneer we de 20 weken echo krijgen het gaat bij ons net andersom
dat eigenwijse heeft het van zijn/haar moeder veel plezier met je pretecho, hopelijk laten je beebjes zich goed bewonderen.
Lieke, toch maar aan de Tena? Je moet er de lol van in blijven zien meid. Gewoon een schoon setje mee naar het werk nemen voor de zekerheid. Hoef je tenminste niet met een nat kruis de straat over. Hier blijven we ook lachen, ook al poep ik tegenwoordig in mijn broek. begin op mijn dochter te lijken Morgen maar eens aan de gyn vragen of sluitspiertje toch wat stuk is..... Hihi Prinses, Ik tel juist de andere kant op. Hoef nog maar 7,5 kilo en dan zitten we weer op het inseminatiegewicht. Gaat lekker vlot zo. Lenneke, Ik had ook warme sokken mee. Ben er niet aan toe gekomen om ze aan te doen. kan me ook niet echt herinneren dat ik het koud heb gehad. Was ook maar 6,5 uur hè. De bibbers na de tijd ook niet gehad. Wel na het toucheren de dag ervoor trouwens. Gewoon in je tas stoppen die sokken. Je gebruikt ze momenteel vast niet. pantoffels had ik niet mee. Maar goed ook had ze met al dat bloed zo weg kunnen mieteren.
Zal mijn meisje nu wakker maken en wassen/voeden. daarna het uitstapje van de dag om mama's conditie op te krikken. DE SUPERMARKT! Niet zielig hoor. Vind het ver zat, maar het is een leuk loopje.
hi there.. Sonja, ik zag vanmiddag bij hans textiel hele leuke nijntje slaapzakken voor kinderen echt grappig. Misschien al iets voor jullie als nijntje fans.? Prinses, hier gingen de kilootjes ook opeens hard zo met 3 tegelijk in een maand. Nu sta ik eigenlijk al een week of 3 op zelfde gewicht. misschien maak jij ook van die sprongetjes..Maar ja leuk is anders haha. Erge dorst heb ik niet zo last van. Moet wel denken dat ik goed blijf drinken. Lenneke hier nog een met de warmte. Ik heb het sinds ik zwanger ben amper koud gehad ik ben normaal een koukleum eerste klas. Maar ja met bevallen gaan er toch sokken mee in de tas. Tjee het gaat nu wel opeens heel hard met jou zeg. Zie ons nog zo zitten bij elvira jij al met je buik in wording en wij allemaal nog maar prilletjes zwanger. Aldonza, Ook jouw foto`s heb ik bekeken. Ziet er goed uit.. Vervelend dat je een hoestbui met bloemetjes had.. hier ook bekend gegeven haha. Elmo vanaaf naar de VK have fun. Heb je weinig gelezen afgelopen dagen hier, Druk gehad.? kreeftje heeeeeeeeeeeeel veel plezier vanaaf, hoop dat jullie het geslacht gaan zien... Gaan wij het weten hier of blijft het geheim.? Mamainspe hormoontjes zijn ook wel jankertjes hoor... Ik zelf heb er niet heel veel last van tenminste niet zo extreem dat ik jank om niets. Maar het schijnt er bij te horen toch....Sterkte. Femke, Ja het beste is ook om de humor er maar van in te zien. wel lastig omdat ik het misselijke enz zat ben. en als je dan ook nog het in je broek doet voelde ik mij niet gezellig meer. Voor jou vervelend dat je ontlasting verliest. Maar fijn dat je kiloos terug werken ipv optellen haha. Schijnt dat je van borstvoeding ook goed kan afvallen. Was je er veel aangekomen.? Kan mij voorstellen dat je een ritje supermarkt al veel vind maar ja conditie moet er ook weer komen he. sterkte. Hier vandaag beter dan gisteren. wel misselijk geweest maar kon op tijd de woning ontvluchen en de frisse lucht in. Nu 2 dagen vrij, lekker uitslapen jum jum. En verder gewoon niets doen niente nada nope. FF vraag je aan allen mbt bevallen..... Gaan jullie thuis of in ziekenhuis...? Ik ga voor het ziekenhuis... LIEK.
Ik ga voor het zotel. Dat is een soort hotel bij het ziekenhuis. Je hebt dan een eigen kamer, maar als het misgaat ben je dichtbij de goede afdeling van het ziekenhuis.
Lieke, Ik was bij de laatste controle bij de vk in totaal 18 kiloaangekomen. Maar heb daarna nog dik twee weken vocht lopen verzamelen. Ik denk dat ik dus eerder iets meer als iets minder dan 20 kilo aan was gekomen. Wat ook helpt is dat ik van snaaierij buikloop krijg. En dat redt mijn sluitspiertje niet. Dus geen vette happen e.d voor mij momenteel. Moet ook bekennen dat ik er beslist niet naar taal. Met Marin haar kramp lijkt het beter te gaan. Ik slik braaf drie keer 30 venkeldruppels elke dag. Moet zeggen dat ik wel snap dat ze er van moest overgeven. Wat een zooi. Meisje doet het geweldig. Ik heb haar gisteravond even na twaalf uur weggelegd en ze werd om 8 (!) uur vanmorgen weer wakker. Voorbeeldig kind. Maar ik ben natuurlijk wel bevooroordeeld.
Prinses als je je wilt wegen kun je dit idd beter op zelfde tijdstip en bvk 's morgens doen. Maar de 1 komt meer aan dan de ander....maar wil niet zeggen dat degene die minder aankomt het er ook net zo makkelijk af krijgt hoor.. En net wat Lieke al zei....je hebt vaak perioden dat je sprongetjes maakt qua gewicht en dan sta je ineens weer tijdje stil. Kreeftje kan idd handig zijn om in huis te hebben ja. Heel veel plezier vanavond bij de pretecho....hopelijk laten de wurmpjes hun geslacht zien. Ben heel benieuwd hoe het was en natuurlijk of je het gaat verklappen. Femke lekker hoor....jij dus gewicht alweer aan het aftellen. Hoe was het uitstapje naar de supermarkt...het was nu ook nog heerlijk weer daarvoor. En zal idd nog wel de nodige inspanning zijn om dat stukkie te lopen...langzaam weer opbouwen, toch? Nou en dan kun je wel bevooroordeeld zijn, maar toch als je meisje nu al zo lekker doorslaapt..heerlijk hoor. Lieke mij maakt het nog niet zoveel uit, maar mijn mannetje vind het allemaal nog erg spannend dus zijn voorkeur gaat uit naar het ziekenhuis. En we moeten het samen doen dus.... Ach....je kunt je op laatste moment toch altijd nog bedenken. Hier vandaag toch teveel gedaan....had 's middags veel last van harde buiken....ben blij dat ik nu 2 dagen vrij ben. Al ben ik wel van plan om op babykamer wat meer te gaan doen, maarja....dan kan ik meer mijn eigen tempo aanhouden. Groetjes, Eva.
lieke, ik ga morgen ff kijken bij de hans textiel , kan ik gelijk nog wat hydrofyle luiers halen. femke, wat een voorbeeldig meisje heb je , lekker tot 8 uur slapen, wel lekker lijkt mij kom je ook aan je nacht rust toe. vanmiddag belde me werkgever nog op of ik een zwangerschapsverklaring wou aanvragen bij de vk en van wanneer tot wanneer ik met verlof ga. het komt nu wel allemaal dicht bij zo. als ik dan al die babytjes zie heb ik wel zo van o was het maar zo ver ik wil ook wel zien wat er in me buik woont. krijg steeds meer de kriebels met al die babytjes
Ze zaten opgerold in een plastic zak, daarnaast stonden nog nijntje strandstoeltjes en nijntje raam hangers voor de auto of in slaapkamer. Hoop dat je ze nog vind... LIEK...
raamhangers (zonneschermpjes) die heb ik al van nijntje, gekregen als kadootje moet toch zo ie zo morgen ff de post bij me ouders weg halen en die wonen vlak bij de stad dus gelijk ff heen
Zo meiden, Kilo's erbij, kilo's eraf....broekplassen/poepen, bloemetjes buiten zetten, tegenwerkende beebs en een hoop maagzuur zo te lezen :-D Hier een beetje ego berichtje...valt niet mee om zoveel reacties te geven op al dat getyp. Elmo'tje slaapt zwaar waardeloos! Van 01.00 tot 05.00 uur helpt niet echt mee Brandend maagzuur: JA Harde buiken: JA Maar wel weer goedgekeurd door de vk! Buikje zit goed gevuld met vruchtwater (joh, dacht al....zo groot is kindlief nou ook weer niet ) vandaar die errug dikke buik Ik voelde me wat slapjes dus alles gecheckt: HB = GOED Suiker = GOED Bloeddruk = Laag (niet TE laag maar laag genoeg om je wat slapjes te voelen ). Advies: wat verdeelder gaan eten over de dag. Frummel lag precies zoals 3 wk geleden! Nu over 2.5 week weer en dan alweer om de twee weken! Wat gaat dat hard ineens. Leef echt naar die 30 wk toe! Ben nu ongeveer 12 kilo aangekomen en dat was prima volgens vk. Ik zie er niet abnormaal uit dus het was akkoord Euh...nog iets vergeten? Volgens mij niet.... OH JA: LIEKE, MOOIE FOTO'S WEER HOOR! Elmo