Er gaat niets boven Groningen (ben zelf import hoor ) Lauwersoog ging je toch? Is super leuk daar! Wij gaan misschien van het weekend met de hondjes daar even uitwaaien...ik zal uitkijken naar een uitpuilend buikje Heel veel plezier Lenneke!
hoi meiden joehoe hier ben ik dan tis nog pril maar mag me hier ook aanmelden op naar 17 april de 1e echo hoe gaat het met jullie? ik wil zo graag een foto van een test in mijn album maar ik moet steeds te vaak plassen dat ik denk dat de test negatief word?
Welkom carulli het wordt steeds gezelliger hier. allemaal walvisjes die zwemmen met elkaar spitter spetter spater lekker in het water. succes met het doen van een thuistest, als je urine gewoon geel verkleurd is en niet helemaal wit dan krijg je vast een supers mooie posi test in je handen die je ons natuuuuuuuuuuuurlijk laat zien haha. Welkom Nollie, Voor jou gaan we hopen en duimen dat je beeb zich op een mooi plekje in de BM genesteld heeft. LIEK
dat is leuk Lenneke, Ik ben geloof ik helemaal verlieft op de quinny geworden zo mooie wagen maar beetje te prijzig. Ik denk dat ik op zoek ga naar een betaalbaardere. haha liek
Ten eerste Welkom welkom welkom lieve Caruli! Super goed nieuws meid! Nou vol spanning afwachten of jij van alles 1 moet gaan kopen of alles in tweevoud! Ik ben super benieuwd. Wat kinderwagens betreft wij zijn er al uit Het wordt wel een dure maar na goed informeren hebben we eigenlijk besloten dat we de wagen één van de belangrijkste aankopen vinden. Ze zitten er vaak en w.s. 3 jaar in. We gaan voor de nieuwe Mutsy 4 wheel spoke next versie (of zoiets, als je zou zoeken begrijp je wel wat ik bedoel). Deze wagen is prijzig maar heeft super veel voordelen. Wij zijn wel echt mensen die er op uit gaan, dus vandaar ook deze keuze. Tot zover ons kinderwagen verhaal hihi Ik zal eens een foto opzoeken en in mijn album doen niet nu, zit weer illegaal hier Groetjes Elmo
Ja het is inderdaad hoe je dingen bekijkt mbt je eigen leefstijl. wij zijn geen wandelaars of mensen die er heel veel op uit gaan. gewoon normaal. ik wil het liefste wel een combi wagen of zoiets. en dan lijkt het mij ook wel prettig dat je er ook een maxi cosi op kan klikken. Ik ga gewoon lekker op zoek haha en misschien wordt het toch wel een quinny hoor als ik ergens mijn zinnen op zet dan wil ik hem ook. Alleen heeft deze 3 wielen terwijl ik mee de 4 wielen leuker vind ben daarin wat ouderwets maar verder is het een mooie wagen. Ik kijk nog even verder rond hoe of wat. komt vanzelf goed. ben benieuwd naar een plaatje elmo, en wat voor kleur vinden jullie mooi? LIEK
Superwelkom hier Caruli binnen 2 dagen weer 2 meiden van de MMM erbij...vind het echt harstikke leuk! Lenneke veel plezier in Grunninge! Heerlijk weer dus komt helemaal goed! Elmo veel beterschap met je moeder....hoop dat ze snel weer naar huis mag. En jij ook aan jezelf denken hoor! De kinderwagen...pfff, we gaan eerst maar eens kijken in de winkel..heb wel een aantal mooie gezien, maar moeten ook even in het eggie kijken wat voor ons handig is (zijn beiden ook lang). Ik heb al wel een 'antieke' wandelwagen hier op zolder staan; de oude kinderwagen van vroeger....vind hem zelf erg mooi, maar praktisch is hij niet altijd omdat hij zo groot is. Achja, nostalgie... Vanmorgen lekker lui gedaan hier.....wederom heerlijk weertje....spring zo nog even onder de douche want moet straks weer werken. Groetjes, Eva.
Hallo allemaal, heb even geen tijd gehad om te reageren. Op het werk erg hectisch en zoonlief ziek. Had gisterochtend om 06.30 uur al naar de Centrale Huisartenpost gebeld omdat hij 39.7 koorts had. Moest maar gewoon paracetamol geven. Later huisarts gebeld, konden om 09.00 uur terecht. Die heeft hem meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis voor foto. Blijkt ie een longontsteking te hebben. Meteen weer anti-bioticakuur gekregen (hij is net 4 geworden en dit is al zijn 12e kuur). Maar hij knapt er zienderogen van op. Nu heb ik vanmiddag dus zorgverlof, dus kom even kijken hoe het hier met iedereen is. Ik zag weer twee nieuwe leden, of eigenlijk drie, toch? Caruli, Nollie en Sonja, van harte welkom dames. Er blijft niet veel meer over bij de IVF/ICSI, iedereen verhuist gelukkig allemaal naar deze kant van het forum. Iedereen in ieder geval een fijn weekend. Groetjes, Jaycey
vanmiddag ff met me moeder de stad in geweest, de oma gevoelens komen al aardig bij haar. kreeg slabbertjes en rompertjes van jip en janneke. zo schattig. had zelf bij de action al 3 slabbertjes gehaald .
hoi meiden pff het dringt nog niet door hoor dat het echt raak is heb ook een thuis test gedaan om het resultaat te kunnen zien en niet alleen te horen foto's staan in mijn album vraagje aaan jullie hoeveel medicijnen gebruiken jullie nu? of hoeven jullie nu niks meer te nemen? ik gebruik 5 pillen progynova 2 15 capsules progestan dat elke dag weer heb een heel schema dat ik om de 2 en half uur 1 pil en 3 capsules moet nemen
Ik moest vanaf de punctie al met medicijnen beginnen, progestan. 3x daags 2 bolletjes (vaginaal inbrengen). En vandaag is de laatste dag (1 week na de positieve test). Verder gelukkig niks. En die progestan is inderdaad voor het baarmoederslijmvlies. Normaalgesproken, als een eisprong plaatsvindt, vormt de gebarsten follikel het gele lichaam, dat zorgt voor een goed baarmoederslijmvlies. Omdat bij IVF/ICSI het follikel verwijdert wordt, heb je dus niet dat gele lichaam. En daarom moet je progestan inbrengen. Een mooie duidelijke test heb je hoor, echt geen twijfel mogelijk. Nogmaals, van harte gefeliciteerd. Groetjes, Jaycey
mogguh ladies. lydia morgen je felbegeerde echo heerlijk, en benieuwd of je gevoel gelijk krijg hoor. carulli kan mij voorstellen dat het nog ongelooflijk is hoor geniet er maar lekker van. sonja leuk he dingetjes kopen , als ik posi echo ga krijgen dan ga ik los denk ik hahaha. hoe is het met de rest van de walvissen? Hier zijn gang had 2 dagen last van krampen in de onderbuik , baarmoeder was goed aan het rekken en strekken denk ik. ben met vlagen misselijk, vooral vrijdag avond was ramp. was na 2 avonden doodop met werken. vandaag rijk alleen ga lekker relaxen beetje rommelen enz.... heerlijk nietsen. maandag en dinsdag ook heerlijk vrij. liek PS VANDAAG MIJLPAALTJE VAN 7 WEKEN ZWANGER, stap morgen de 8 ste week in klinkt dat mooi zeg...
jaycey: hoef jij dat maar 1 week? ik moet het tot de echo zowieso en dan zeggen ze vaak ook nog tot de 12 weken? bij ivf moest ik idd ook 3x 2 per dag maar nu is dat 5 x 3 per dag geworden plus dan die progynova erbij zit de hele dag op de klok te kijken haha ik ben benieuwd of ze 17 april zeggen dat ik door moet gaan of niet vandaar dat ik benieuwd was wie er nog meer medicatie gebruikt
ja het is heel leuk spulletjes kopen. als wij de echo hebben gehad denk dat we dan ook los gaan en steeds elke maand wat kopen. ik heb vandaag zo een dag dat niks me smaakt. vanmorgen de croisantjes ,smaakte vreemd, heb nergens trek in heb net met moite een liga naar binnen gekregen en de sinaasappelsap smaakt ook vies. zal er allemaal wel bij horen. heb net ook weer even gelegen ben bek af , vannacht rottig geslapen, had hele erge honger en buiten was het een lawaai van voor bij gangers , tenslot hadden onze katten mot met elkaar , doe het overdag had ik zo en niet snachts. onder tussen was het 5 uur dat ik weer sliep.
Hier een erg vermoeide walvis 8) , maar verder niks te klagen hoor. Sonja leuk hoor al beetje shoppen....hier ook wel een beetje maar vooral dingetjes gekregen. Jaycey hoe is het met je zoontje? Is de AB al beetje aangeslagen en knapt hij wat op? Lydia voor jou morgen dus de echo...spannend, maar ozo mooi! We zijn natuurlijk wel benieuwd hoe het was! En dan nog even en dan mogen Lieke en Jaycey ook voor echo! Caruli prachtige testen hoor, zowel de digitale als de gewone. Tijdens de ivf ben ik op dag van punctie begonnen, moest vanaf dan 3 keer daags 2 capsules Progestan (Progynova is bij ons in ziekenhuis wel bij cryo poging geloof ik, maar niet standaard bij ivf/icsi). Dit tot aan de dag van testen en dan mocht je stoppen, dus hier zelfs nog korter. Maar ik geloof wel dat het bij een cryo poging anders is hoor...ook bij ons in ziekenhuis moet je dan volgensmij langer doorgebruiken. Ik weet, via vriendin, dat zij in z-huis Zwolle ook net iets langer door moet gaan en dan een soort van afbouwschema heeft. Zo bij ieder ziekenhuis dus weer net even wat anders. Lieke jij alweer je 8e week in....wij schelen psies 2 weekjes...ik mag mijn 10e week in (evenals Elmo). Ik vind het nog steeds wonderlijk dat er binnen in me zoveel gebeurd en daar een klein wondertje hard aan het groeien en het ontstaan is. Hoop dat ik volgende week ook nog een echo krijg bij de intake, maar ga er eigenlijk niet vanuit... Nou meiden, ga nog beetje nagenieten van het avondzonnetje. Heb vandaag overdag moeten werken dus vandaag overdag nog niet veel van zonnestraaltjes op mijn toeter gehad. Nog 2 dagen en ik ben weer lekker vrij en vriendlief is dan ook weer uit de nachtdienst dus samen lekker paar dagen vrij. Fijne zondagavond nog, groetjes, Eva.
Ik zal me even voorstellen...sorry, verwaarloos jullie echt! Net alles getypt voor iedereen..kwijt! Hoezo gestraft voor afwezigheid Caruli De Progestan was bij mij ook tot de testdatum hoor maar ik dacht ook dat het bij een Cryo anders was. Maakt het uit...lekker kliederen en genieten van het feit dat je echt weer zwanger bent! Lydia Ein-de-lijk die echo morgen! Wauw...je zal morgen zeggen dat het het wachten meer dan waard was hoor! Geniet ervan meid! Lieke Jij leeft natuurlijk ook mega naar die eerst echo toe! Ik hoop dat je die wachttijd goed doorkomt! Eva Bah, werken met dit mooie weer! Ik hoop dat je van het avondzonnetje heb kunnen genieten. Je Valentijn vindt dat vast heerlijk...die zonnestralen! Vandaag allebei de 10e week in...gefeliciteerd Jaycey Hoe is het met je zoontje inderdaad? Ik hoop dat ie een beetje is opgeknapt. Geef hem maar een hele dikke knuffel! Sonja Heerlijk he, lekker shoppen! Nou maar hopen dat het gauw wat echter voelt he! Wij gaan los met 12w denk ik hoor...voelt nu nog zo gek en onwerkelijk! Hoop dat ik niemand ben vergeten...tis immers de tweede keer dat ik het rijtje bij langs moet Update Elmo Hier gaat alles goed! Nog steeds moe, met vlagen misselijk en zere (.)(.) -tepels verder geen klagen eigenlijk! Ook geen rood- of bruinverlies meer! Arts dacht de laatste keer dat het kwam door de innesteling (placenta). Nu lijkt het dus goed! Zelfs na een "knuffelpartij" geen bloed! Nou, applause zou ik zeggen! Mama ligt nog steeds in het ziekenhuis. Ben er vanaf maandag elke dag geweest dus vandaar mijn afwezigheid. Weekenden zijn druk en met die ritjes naar zh blijft er bijna geen ruimte meer over. Hopelijk mag ze volgende week naar huis, haar longen klinken nog niet echt gezond dus denk dat daar het wachten vooral op is. Paps ligt ook op bed met migraine dus het gaat heerlijk hier! Nou....verzenden dan maar...als me nog iets invalt typ ik het later alsnog wel ff Dikke kus, Elmo
Ik hoop dat je ouders snel weer opknappen. Denk je ook een beetje aan jezelf? Rustig aan doen, is ook belangrijk (zeggen ze).
Hier weer terug van een heerlijk weekend groningen! Caruli, geweldig om je hier te mogen begroeten! Welkom en van harte gefeliciteerd meid! Super! Ik heb progestan tot 7 weken na de TP gebruikt. Morgen ga ik uitgebreid lezen en terugschrijven, nu nog even uitpakken en slapen. Morgen vroeg op. Groetjes allemaal! Lenneke