De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hoi meiden
    hebben jullie je ook al aangemeld bij mvm?
    ik net gedaan krijg binnen een paar dagen bericht van ze
    vind dat ik nu ook andere meiden moet helpen met zw worden
    alleen houden we het nog stil tot aan de echo
    als dan alles goed blijkt te zijn gaan we het pas verder vertellen :-$

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    hallo meiden,

hier een berichtje van ons.
    we hebben het hartje zien en horen kloppen.

Was echt geweldig om te zien.

We gaan nog 1 keer naar het ziekenhuis voor de echo en dan mogen we naar de vk.

veel liefs lydia

3. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Wow Lydia wat zal dat goed gevoel zijn geweest...
    maar je gevoel dat het er 2 zijn is nu weg dan?

gaat dan wel opschieten nog een keer zh en dan vk supers.

LIEK.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Lydia,
    Wat super fijn zeg! Wauw, en gezien en gehoord…top hoor!
    Nu nog 1x gluren en dan alles lekker "normaal".
    Ben echt super blij voor jullie!
    Elmo

5. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Even speciaal voor Elmo en Aldonza:

Meiden, ook al post ik niet meer zo veel, eigenlijk helemaal niet meer :oops: , tóch blijf ik lezen hoe het met jullie gaat hoor!
    Heel veel liefs van Lientje en Glenn.

De andere meiden ook van harte gefeliciteerd!

6. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Wow Lydia! Mooi hoor...gezien én gehoord!
    En...al grotere broeken aangeschaft...(tijdje gelee zei je dat je nu al een buikje begon te krijgen...)

Alles ook goed verder met iedereen las ik, mooi mooi! :)

Liefs Nollie

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    lydia wat geweldig, het lijkt me heel mooi als je je kindje hoort en ziet .
    wij mogen over 2 weken voor een echo , het is nog maar een korte tijd maar het lijkt eeuwig te duren.

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    :idea: nollie,

ja ik heb al grotere broeken aangeschaft.
    En ik moet zeggen dat ze heerlijk zitten.

:idea: Sonja,
    dat had ik ook nog zo lang wachten.
    Maar voor je het weet is het voorbij en zie jij je uk ook.

veel liefs Lydia

9. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lenneke lekker genoten dus van uitstapje Groningen!
    Elmo goed zeg...gelukkig geen bloedverlies....zelfs na 'knuffelpartijtje' niet...nou dat is in ieder geval iets waar je dan geruster over bent.
    Nu allebei je ouders in de lappenmand (spanning rondom je moeder in het ziekenhuis ws oorzaak van migraine bij je vader?) maar denk je idd ook aan jezelf?
    Caruli jazeker ...gelijk de dag na de positieve test gebeld. Helaas waren ze hier vrijdag vergeten containers op te halen...dus ik ben ze nu echt aan het afvullen :) en morgenavond krijg ik een nieuw kratje....zou anders toch zonde zijn.
    Lydia goed nieuws joh! Gezien én gehoord dus ook. Proficiat! Wanneer mag je nu nog een keer naar ziekenhuis (sorry..staat misschien in je onderschrift maar heb het dan niet gezien). Fijn daarna naar de verloskundige...genoeg ziekenhuis gehad he?!
    Lina weet ik toch ;) ! Knuffel voor je knappe vent terug..kan niet wachten tot we hem in het eggie mogen bewonderen!
    Sonja ja spannend he dat wachten op echo....hopelijk jij dus ook een mooie echo.
    Nu over 2 dagen dus eerst Lieke voor een echo....veel succes.

Verder alles goed met iedereen ...op de gebruikelijke zwangerschapsklachten na? En heerlijk van het weer kunnen genieten? Ik moet morgen nog een laatste dag en dan lekker vrij tot na het paasweekend...heerlijk. Nu hopen dat weer een beetje zo blijft natuurlijk.
    Donderdag dus naar de verloskundige....ben benieuwd hoe zo'n intake gaat. Heb al verschillende vragen opgeschreven, dus hopelijk kan ze me daarop antwoord geven.
    Oja...over die grote broeken.....ik heb vrij veel strakke broeken en nu eigenlijk nog maar 2 broeken die ik een beetje aan kan...heupbroek en een wat wijdere spijkerbroek. Voor de zomer heb ik nog wel wat lossere, maar ik denk dat ik binnenkort toch ook wel ga kijken voor wat fijne positiebroeken...ws dat daarbij de stof nog teveel flubbert, maar merk echt dat gewone broeken me nu niet meer lekker zitten.

Fijne avond nog, groetjes, Eva.

10. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Lydia, goed nieuws!
    Prachtige foto hoor! nu lekker genieten hoor!

Eva, is echt lekker hoor zo'n positiebroek! En zitten hele slimme knoopelastieken in zodat je ze echt nog heel lang kan dragen. Is echt wel een goeie investering... Hihi....

11. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    JAJA morgen mag ik eindelijk voor mijn eerste echo gaan het aftellen heeft heel lang geduurd maar ook weer niet.
    lydia mooie scan in je album als het goed is ziet mijn frummel er ook zo uit....

hier verder zijn gang mijn broeken zitten allemaal nog lekker hoor maar dat komt omdat ik meer afgevallen ben dan dat ik ben aangekomen.
    stond vanmorgen even op de weegschaal was toch een halve kilo lichter dan vorige week.
    zit nu ongeveer op een kilo van mijn streef af die ik moest halen LOL.
    eten smaakt gewoon niet zo en ik eet omdat het even moet maar het heeft allemaal andere smaken.
    Ik schrok net even op het toilet, heb beetje moeite met de boodschap en veegte af zat er bloed op papier ik dacht oeiiiiiiiiiiiiiiiiiii maar gelukkig is het een gesprongen vaatje van achteren om maar zo te noemen. Maar tis toch even schrikken.
    Ben beniewd wat de dag brengt gisteren had ik goede dag minder misselijk dus misschien vandaag ook. gisteren lekker gerommeld hier en vandaag ga ik aan de boodschap.

groetjes LIEK.

ps alvast voor morgen ik ga na mijn echo nog andere dingen doen. dus ben pas in de avond laat thuis. of ik dan nog fut heb om te posten haha heb namelijk een werkdag morgen die eenmalig een keer om 06.45 start.
    maar ik ga mijn best doen dit voor het geval jullie mij morgen gaan missen....en enge dingen gaan denken.

12. Niet meer actief

lieke: ik wil je alvast voor morgen veel plezier wensen met de echo
    en dat je maar een mooi hummeltje mag zien :D

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Veel plezier morgen Lieke!
    Jij hebt echt wel fut om je blije verhaal te doen...hihihi let maar op!
    Elmo

14. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Jaaaa ook van mij, heel veel plezier morgen Liek!
    En veel sterkte met opstaan dan....6.45u beginnen? Pfff...

Ben vanmorgen lekker naar de kapper geweest, mezelf heerlijk laten verwennen.

Heeft iemand nog leuke tips voor een weekje weg?
    Mannetje en ik willen nog even samen weekje weg, nu kan het nog zeg maar...
    Ook weet ik niet of ik van de zomer nog puf heb om weg te gaan met zo'n dikke buik. En vind het toch dan wel een veilig idee om in nederland te zijn...

Let me know!

XX Lenneke

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoi Lenneke,
    Wij zijn vorig jaar voor het eerst naar Schiermonnikoog geweest! Dit is ons echt super goed bevallen...leuke tip misschien.
    Of één van de andere kanarische weilanden natuurlijk. Zeeland vind ik trouwens ook heel gezellig en leuk...geloof dat ik van zee hou ;)
    Elmo

16. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    de eilanden zijn inderdaad erg leuk, ben zelf een keer op ameland geweest en heb daar heerlijk gefietst die dagen.
    LIEK.
    En anders weekje centerparks? of andere huisjes complexen.
    lekker zwemmen? of houden jullie daar niet van.

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey meiden,
    Hier even een snel berichtje van mij. Heb het even erg druk en weinig tijd gehad de laatste tijd.

Carulli; wat super dat ik je hier mag verwelkomen meid! Nogmaals gefeliciteerd!

Lydia; fijn zeg dat je echo goed was. Weer een mijlpaaltje bereikt he!

Liek en Jaycey; morgen EINDELIJK jullie echo. Ik zal aan jullie denken. Is toch spannend zo'n eerste keer!

Elmo; jij ook al zo drukjes. Veel beterschapjes voor je mams! Gelukkig dat je geen bloedverlies meer hebt gehad, is toch weer een zorg minder!
    Ik had laatst ook een heel bericht getypt en toen had ik ineens geen verbinding meer...pats alles weg dus! Had toen geen puf meer (was al laat) om het over te doen, dus heb jullie ook echt verwaarloosd...

Lenneke; laatste weekje MvM voor jou? Voel je je verder goed? Fijn dat jullie weekendje leuk was. Veel plezier met je weekje weg boeken. Wil je perse in NL blijven? Misschien is een autovakantie Oostenrijk, Italie of zo ook leuk?
    Wij gaan eind juni nog 10 dgn naar Portugal, naar het huis van mijn ouders. Zie het wel zitten hoor!

Ik voel me prima. Nog steeds nergens last van. Mijn buik heeft sinds dit weekend besloten te gaan groeien. Het viel zelfs alle collega's op! Heb in het weekend ook positiekleren gekocht. Zit erg lekker. De truitjes zijn ook na de zwangerschap te dragen. Erg meegenomen.
    Ik heb geen foto's kunnen maken, omdat mijn man het fototoestel meehad naar Japan. Moet ik toch maar eens snel gaan doen. Ook mijn echo's moeten nog ingescand worden, maar daar heb ik ook nog geen tijd voor gehad.

Nou, spreek jullie snel weer!

XXX

18. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    vandaag een aantal op me werk het verteld.
    ik werk in de bejaarde zorg en het viel ze op dat ik de zware mensen niet meer wou doen en ze begonnen er over te klagen.
    dan maar vertellen.

19. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Waarom wil je de zware mensen niet meer doen sonja? Ik verzorg alle mensen nog op mijn werk zwaar of licht.
    LIEK

ElviraR leuk je weer gezien te hebben hier.
    Fijn en leuk dat buikje groeien gaat hoor.

20. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik ga die zware mensen niet meer tillen als ze omhoog moeten van uit een stoel ofzo, ben veelste bang dat het mis zal gaan , ze zeggen niet voor niks dat je de eerste maanden zo voor zichtig meot zijn.
    nu ze het op me werk weten houden ze er ook rekening mee , elke zware bewoner die we hebben zeggen ze al van die doe ik wel , ze weten dat we er zolang op hebben moeten wachten en dat ik dus voorzichtig moet zijn, ze zijn allemaal erg bezorgt (soms over bezorgt)

Deel Deze Pagina