Ik ben niet extra voorzichtig nu op mijn werk eerlijk gezegt, ben van mening dat als het goed zit dat het dan ook alles gewoon kan hebben. niet extreem dan he LIEK.
wij hebben op het werk een paar hele zware mensen die moeilijk te helpen zijn, dus vandaar dat ik heb gezegt van uit een stoel ofzo help ik ze niet omhoog. wassen op bed en aankleden dat doe ik dan wel want het bed kan omhoog en omlaag als ze dan moeten staan zet ik het bed wat hoger zodat ze makkelijk zelf kunnen gaan staan zodat ik niet hoef te gaan tillen. het gaat bij mij nu op de 1ste plaats om me kindje. en soms wil me lichaam ook niet zo erg heb soms wel wat last van me rug merk ik wel.
Ik snap wat je bedoeld dat zijn de dingen die ik ook gewoon doe , hoe zwaar ze ook zijn. Ik dacht dat je helemaal geen zware mensen meer deed. ook niet meer wassen op bed namelijk. Ik dacht al misschien doe ik dan dingen die verkeerd zijn snaps?
wassen op bed kan wel vind ik als ze goed mee werken. je moet zelf weten wat je doet als jij vind dat je het allemaal aankan en aandurft is het toch prima. misschien dat ik te scheiterig ben en wat bezorgt.
och meid, ik wil je absoluut niet aanvallen hoor. ieder kent zijn lichaam het beste, en ik respecteer je hoor. Was alleen even benieuwd naar je beredenering om nu geen zware mensen meer te doen. LIEK.
Liek heel veel suc6 en plezier vanmiddag! X Sonja; als je je er niet goed bij voelt, gewoon niet doen. Ik snap alleen niet dat ze jullie zo late sjorren aan zware mensen. Ik vind (als ergotherapeut) dat er dan gewoon een tillift moet worden gebruikt hoor. Die dingen hebben ze niet voor niks uitgevonden Verder alles paletti met iedereen? Ik heb vandaag voor het eerst een positierokaan. Hmmm wat zit die lekker hihihi
Whahaha Elvira toch...moest echt 2x kijken wat je nou bedoelde...positierok aha...leuk! Ben ook wel van rokjes enzo hoor en ga er zeker een paar scoren straks! Zelf heb ik ook in de zorg gewerkt (met meervoudig gehandicapten) en sommige dingen kan je idd niet met een tillift oplossen. Gewoon doen waar jij je prettig bij voelt. Elke groep/afdeling is anders maar jij bent ook allemaal anders. Je collega's zullen het er mee moeten doen. Gisteren zo boos op mijn honden dat ik die van 40 kilo naar de bijkeuken heb gesleept... en die kleine op de arm. Later dacht ik ook...heel slim Elmo, heel slim 8) Mama gaat vandaag naar huis. Ik ga zo naar haar toe en kijk even wat er nodig is aan boodschappen en huishoudelijke dingen. Vader is niet zo heel zelfstandig op dat gebied Vrijdag heb ik w.s. het gesprek of mijn contract wordt verlengd of niet...en ze weten van mijn zwangerschap. Ben heel benieuwd! Lieke, heel veel plezier met je echo! Liefs Elmo
Fijn dat je moeder weer thuis komt, dat betekent vast dat ze alweer behoorlijk opgeknapt is. En dat contract dat wordt vast wel verlengd. Je bent altijd zo'n doorzetter en zo heerlijk positief ingesteld, zo'n werknemer kunnen ze echt niet missen.
Hihihi heb ik weer he dat ik er een onleesbaar woord van maak hahaha Ik heb de positierok trouwens ook al gesloopt. Ja ja geen verstand van zullen we maar zeggen. Heb de elastiek er helemaal uitgetrokken, dus dat laat ik schoonmams straks maar even herstellen. Ik dacht, rijg hem er wel weer ff door, maar die vogel ging niet op. Zit aan te zijkanten dichtgestikt, waardoor je hem niet helemaal door kunt rijgen. Maar verder zit ie heerlijk! Heb trouwens best al een giga buik voor 13 wkn vind ik zelf...zal snel foto maken! Liek, nog een half uurtje. Ik denk aan jullie! elmo; wat fijn dat je mams weer lekker naar huis mag. Geeft jou ook weer wat meer rust denk ik. Je twijfelt toch niet of ze je contract gaan verlengen? Zo'n kanjer willen ze echt niet missen hoor! Dan zijn het toch echt klunzen!
Liek, ik denk aan je. Het duurt nu nog een kwartier. Ik weet dat je nog een druk programma hebt, maar hoop toch dat je snel wat laat weten.
lieke: veel plezier vanmiddag! ben benieuwd hoe het geweest is elvira: foto? hihi ben benieuwd elmo: fijn dat je mam weer naar huis mag meid!
hallo dames, hier een berichtje uit de polder. nog even gauw voordat ik ga werken. voor het eerst sinds pffff februari weer eens in de avond. ben benieuwd of ik dat ga redden aangezien ik na 9 uur ´savonds mijn ogen amper open kan houden. hier gaat alles goed. @Elmo, fijn dat je moeder weer thuis is. @ElivraR, kan ook wel een actie van mij zijn aangezien ik ook alles stuk kan krijgen. @Lieke, Hoe was je echo meid? Verder iedereen een fijne dag en tot gauw. veel liefs Lydia
kreeg vandaag een brief van de gyn dat het eerder word met de echo. we moesten 16 april eerst om 15.50 er zijn en dat word nu 13.40 , maar ff kijken wie er op me werk dan kan ruilen want anders moet ik eerder weg en dat is al rottig om die tijd en dan moet ik me ook zo haasten. ik werk normaal tot 14.00 uur. morgen maar ff bellen. @ Lieke: ik zie het niet als een aanval hoor , heb het vandaag aan me leiding gevende verteld en die begreep het nu allemaal wel. @elvira : we hebben wel til liften hoor maar de mensen die ik dan moet helpen naar het toilet moeten bij het opstaan ondersteunt worden en dan help je ze toch over eind , het zijn nog net geen mensen die je moet helpen met een til lift. heb het vandaag ook weer overleefd ben nu wel wat moe dus nu even rustig zitten. kom net onder de douche van daan had zulke pijnlijke borsten niet normaal meer. gelijk maar na het douche weer ingemseerd met zwitsal voor mama borstenzalf , blijft het tenminste weer eventjes soepel.
Ff een bijkletsje van mij hier! ElviraR..FOTO FOTO FOTO...hihihi! Elmo, fijn dat mams weer thuis is! Ennuh misschien wordt dat contract wel omgezet naar een vast contract...hope so! Lieke...en hoe was het? Lydia, heb de echo gezien, meteen een berichtje achtergelaten, echt mooi hoor! Sonja...jou ken ik nog niet, maar las ook bij jouw onderschrift spontaan zwanger...alsnog gefeliciteerd (als ik dat nog niet had gedaan ), stond jij ook met één voet in de MMM... Lenneke...Hoe gaat 'ie? Ben je er al uit wt het nu gaat worden het weekje weg... Caruli...wij lopen echt precies gelijk op, zag het aan je banner, dacht dat je iets later was...verkeerd gezien denk ik! Updateje Nollie; Heeft last van haar darmen...veel lucht! Hahaha...echt windstoten! Mijn vriend is er niets bij! Verder...ben ik (zijn we) nog steeds wachtende op volgende week... Fijne avond verder! Liefs Nollie
hoi nollie, wij waren 5 feb de eerste keer naar de gyn geweest,ik kreeg onder zoeken en me vriend moet later zaadjes inleveren. 19 maart kregen we te horen bij mij is alles oke en me vriend had maar 1 miljoen zaadjes ipv 20 miljoen. hij moest in mei weer een test laten doen. als het dan weer slecht was zei de gyn werd het waarschijnlijk ivf. week later hadden we een posi test . dus we stonden idd met 1 been in de mmm maar we zijn er snel weer uit gestapt. na 18 maanden oefenen toch spontaan gelukt.
Steeds als ik dit lees, denk ik: Fijn! En ik wil dat ook! (hihihi, niet het wachten, maar wel het zwanger worden)
heej meiden, heel blij ben ik vandaag gemaakt met een mooie echo, hartje was mooi zichtbaar en ik lag al een dagje voor op het schema dus ben vandaag 7 weken 4 dagen. Ik ben zo vreselijk opgelucht heb mij hele dag onwijs nerveus gemaakt. gelukkig wat het razende druk op werk dus weinig momenten van piekeren gehad... Ik ga foto in album zetten nog, en dan nog even de foto wat rondmailen en dan heeeeeeeeeerlijk slapen doen. LIEK.....