Gefeliciteerd Lieke, Mooi he, zo'n eerst beeld van je kleintje. Leg je foto wel weg he, als je in bed gaat...anders kreukt ie zo Genieten nu he! Elmo
hahaha ja ik leg hem weg als ik naar bed ga, ja het was geweldig mooi zo werelds dat er iets in mij aan het groeien is. gewoon echt waanzinnig. Ik ga vanaf nu echt genieten. psss bij schoonmoeders de foto ook meteen 4 keer uitgeprint om te kunnen showen zodat de echte mooi blijft...
Zo eerst ff rijtje lang. lydia, hoe ging je eerste avonddienst? kon je beetje oogjes open houden zelf ben ik helemaal brak na een avonddienst maar ja kan ze moeilijk allemaal omzetten.. elmo fijn dat mams weer thuis is voor je scheelt weer naar zh heen en weer gaan. nollie haha ja die had ik ook flinke windstoten zijn nu gelukkig wat minder aanwezig. Ik ga nu met jouw meetellen naar je eerste echo. sonja, balen dat de echo verzet is moet je weer in alle bochten wringen om hier een mouw aan te passen. zet je hem speciaal laat omdat dit gunstig is op werk moet je nog gaan schipperen succes met ruilen. ene je moet gewoon vrij krijgen om vk of iets dergelijks te bezoeken he. maar tis makkelijker gezegt dan gedaan. en gelukkig zie je het niet aan aanval was ik even bang voor. aldonza al lekker genieten van je vrije dagen? ik had eigenlijk 3 dagdiensten. nu vanaaf avonddienst was nood niemand te krijgen. maar ik ga echt geen vroege na een late doen trek ik nu ff niet. dus heb ik vrij gekregen morgen, vak dag. geeft niet heb er zat over haha omdat ik eigenlijk september vakantie zal nemen maar nu gaat verlof in dus die 3 weken vervallen. HAHA elviraR sloopt haar rok melig maar lijkt mij wel leuk een rok helaas heb ik de benen er niet voor. Ik ga zekers een paar leuke zomer broeken scoren heb er nu helemaal zin al in. Maar ja voorlopig pas alles nog zo goed dat het van mijn kont afzakt dusse geen gevaar voor niet passende broeken nog. prinses bedankt voor je lieve supporting piew nog iemand? Ik heb even meegeschreven in novembermamma`s maar krijg weinig responsen terug , ik vond het leuk maar als het zo moet dan ga ik de moeite niet doen hoor.... Verder verloop van gisteren is.. Ik ga vanaf nu afspraken maken via de Verloskundige. Ik krijg een medische indicatie voor een zh bevalling mbt randje BMI. aan het einde zwangerschap kom ik terug bij de gyn waar ik nu ben geweest voor controles. En beval ik onder beg van VK in een ziekenhuis. Wel fijn dat ik die indicatie gekregen heb vriendlief en ik waren er al over uit dat we voor een zh bevalling kiezen dus met deze indicatie heb ik ook geen eigen bijdrage, tis toch allemaal duur genoeg Zow lang verhaal maar jullie weer helemaal bij.. Liefs Liek
@lieke, ik werk maar tot 2 uur dus kan altijd na me werk heen maar ja de gyn heeft het verzet. ik zag dat ik de 17de een compensatie dag heb omdat ik met pasen werk, ik ga kijken of ik die dan niet de maandag kan krijgen , scheelt ook weer ruilen. van het weekend maar ff een briefje ophangen . want ik ga echt niet verschuiven naar een andere dag , ben zo nieuwsgierig naar de echo
sonja, nee niet verzetten hoor daarvoor is het moment te belangrijk moet je nog langer wachten. Snik wil ik net afspraak gaan maken vk praktijk hebben ze spreekuren om afspraken te maken.. Bereikbaarheid Spreekuren: Maandag: 08.30 - 12.30 uur (voor de eerste controle en echo's) Dinsdag: 09.00 -21.00 uur Maandag is paasdag , dusse kan ik dinsdag pas gaan bellen. Als ik vandaag nog voor 11.00 had gebeld had ik ook nog in een telefonish spreekuur kunnen afspreken. gelukkig dinsdag de hele dag de tijd moet namelijk werken en weet nooit of het makkelijk is een plekje te vinden om te bellen vooral als je zo tijdsgebonden bent. LIEK.
hoi meiden, mijn eerste avonddienst viel mee. Ik werk nog steeds op at basis dus ze verwachten niet teveel van me. Maar ik was wel afgedraait toen ik thuis kwam. Volgende week een voledige avonddienst op at ben benieuwd. Balen lieke dat je te laat was met bellen. Kan je het morgen niet proberen tijdens het telefonisch spreekuur? Hoe is ie verder met iedereen? veel liefs lydia
@ Meiden topf idee! Morgen me 2e punctie! Hoop dat het deze poging wel zal lukken en dat ik me hier officieel kan/mag melden! Duimen he! Liefs en veel suc6! Marjo
hopelijk heb je snel goed nieuws muuske, we wachten al met smart op je, je plekje is alvast voor je gereserveert. suc6 morgen met de punctie
Meiden heb nog niet alles teruggelezen....en we gaan zo naar buren een bakkie koffie (voor mij thee) drinken dus moet zo weer weg. Vandaag naar VK geweest en zal morgen wel uitgebreider reageren. Behalve vermoeidheid en zeer stuitje gaat alles hier prima (wilde ik even laten weten). Morgen dus meer.....liefs, Eva.
Elmo verlaat jullie... Tot na de Pasen We krijgen logees t/m maandag en ze komen morgenavond al. Het zal een vermoeiend weekendje worden denk ik dus vandaag maar op tijd op bed. Fijne Pasen allemaal! Elmo
Mama is weer thuis en het gaat redelijk...wel nog benauwd maar ze komt er wel weer! Lief dat je er naar vraagt...wat zijn we allemaal weer lief
Goedeavond meiden, wat ik allemaal heb meegemaakt!?! Ff in het kort; Gistermiddag hevige buikkrampen, trekkend naar mijn rug, kon niet zitten. Daarbij ook rozige afscheiding. IVF poli gebeld, moest ik doen als ik vreemde klachten had, zeggen ze ga maar naar de eerste hulp van je ziekenhuis! Nouja, ik heb toen huisarts gebeld en ik mocht meteen langskomen...niks aan de hand, waren mijn darmen ! Maar vond het wel vreemd van de IVF poli dat ik niet bij hun terecht kon, dus heb de stoute schoenen aangetrokken en de gyn gemaild waar bij we het IVF intake gesprek hadden en ik had die avond direct antwoord terug dat ik de volgende dag op zijn poli mocht komen... Vanmiddag daar geweest met mijn vriend (zat te beven van de zenuwen)...meteen de echokop...en hoppa...in één oogopslag zagen we ons embryotje zitten...Nou wat er toen door mij (ons) heen ging... Vandaag ben ik prezies 5 weken, dus was er nog geen hartactiviteit...máár volgende week donderdag mogen we terugkomen! Wat een lieve gyn he? En...oooh wat zijn we blij! Zooo bijzonder dit... Miracles do happen... Liefs Nollie
nollie, meid wat goed om te lezen dat het geen bbz is. We zijn echt blij voor je. Volgende week zie je het hartje kloppen meid. veel liefs van Lydia en mannetje
Nollie wow ow wat cool zeg dat je embrootje netjes in je baarmoeder zit..... echt helemaal te woppie. ik ben echt megablij en de volgende keer zie je een hartje, wat een wonder weer erbij hier. LIEK,
Wat goed! Ik ben echt blij voor je. Ik dacht al dat ik iemand hoorde gillen, maar kon het niet helemaal plaatsen. Ik ben er een beetje emo van. Wat fijn en wat gun ik je dit! Super!