De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Nollie,
    You make my day meid!
    Wat een super nieuws zeg...er zit een emmy in jouw baarmoeder! Ole ole ole ole ole...trielielielielie
    Ben blij dat ik nog even gauw heb gekeken voor ik naar mijn werk ga :)
    Geniet maar lekker van je ukkie! Volgende week een mooi hartje gaan zien!
    Dikke kus,
    Elmo

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    nollie wat goed meid.
    maar goed dat je je gyn had gemailt en fijn dat je gelijk terecht kon.

3. Niet meer actief

nollie: meid wat fijn om te lezen dat je beebje in je bm zit
    op naar volgende week meid
    hopelijk zie je dan wel een mooi knipperlichtje ;)

4. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen,
    ja goed he...ben zooo blij, dé grote druk is er een beetje af nu...heb een fototje van de echo, maar nog geen tijd gehad om ze in het album te plaatsen...Volgt nog! ;)

Meiden, alvast een fijne Paasdagen!

Liefs Nollie

5. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lieke proficiat met je mooie echo, lekker genieten. Rustgevende gedachte als je toch al in ziekenhuis wilde bevallen dat het nu zo geregeld is.
    Lenneke tja...ik ben ook wel van de zee...dus de eilanden of Zeeland trekt me ook wel erg. Voor ons wordt het ws ook een weekje Zeeland dit jaar.
    ElviraR ik moest ook even goed lezen wat je schreef...las er snel overheen en dacht eerst even positieorkaan te lezen...dacht al..klinkt heftig. Maar leuk dat je al p-kleding hebt gekocht! Showen maar.
    Elmo voor jou veel succes vandaag met gesprek, maar moet vast goed komen! Fijn dat je moeder weer thuis is...kan ze lekker in haar eigen omgeving weer aansterken...lekker in het zonnetje enzo. Is je vader ook weer beetje op de been? Heel fijn weekend met de logees!
    Nollie super zeg, wat zal dat een opluchting voor jullie geweest zijn en een mega emotioneel moment. En volgende week naar het hartje kijken...fijn hoor...dat ukkie zit en blijft de komende maanden zitten waar hij/zij hoort!

Hier verder alles goed. Was erg moe na die 7 dagen werken en ben nu echt van mijn vrije dagen aan het genieten. Woensdag eerst nog naar familie in Rotterdam. Erg gezellig maar was wederom uitgeteld toen we thuis kwamen dus dook gelijk bed in. Gisteren dus naar verloskundige geweest. Veel info en vragen gehad. Bloeddruk gemeten (die prima was) en bloed afgenomen (zag goed donker dus ijzergehalte zit ws ook wel goed). Ik heb over 5 weken een 2e controle en zou dan pas een echo hebben. Gelukkig vond de verloskundige het okee dat ik rond de 12 weken dus nog wel eerst echo heb. Dus die staat over 3 weken gepland.
    Ga vandaag de kraamzorg even uitzoeken, waar ik recht op heb en waar ik het aanvraag. Verder nog wat rommelklusjes die ik lekker op langzaam tempo kan gaan doen. Kan niet wachten tot de vermoeidheid minder wordt en de nesteldrang komt (is wel nodig....haha).
    Fijne paasdagen allemaal en heerlijk van het weer genieten, groetjes, Eva.

6. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    kokhalsmomenten hebben nu 2 keer een hoogte punten gehad met een uitstoot LOL.
    gisteren stapte ik een woning in van client, is niet zo`n frisse woning hangt een vieze geur. Ik begon te kokhalzen en ja hoor stond ik daar boven gootsteen. cliente ( wat dementerende) te panieken als je maar geen bloed braakt, ging ze ver weg op haar stoel zitten arme ziel) Ik wist niet hoe snel ik die woning uitmoest toen kwam ik weer bij.
    En net hier thuis vanuit niets bam tjakka gezellig hoor.
    LIFE GOES ON :D Liek

7. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    He Lieke,
    Ik lees dat het hartje klopt! Van harte gefeliciteerd :p En nu losgaan en dubbel en dwars genieten he ;)
    Waarschijnlijk heb je het overgeven/kokhalsen er helemaal voor over (althans dat had ik in het begin zeker, heel anders dan dat je de griep hebt ofzo). Veel sterkte ermee verder!

All:eek:ok voor jullie veel plezier verder met de zwangerschap, het is zoooo mooi :)

8. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hello Ladies!

Nollie wat een geweldig nieuws zeg! Hier even wat vreugdetraantjes gelaten. Vind het zo spannend steeds weer voor iedereen. Echt gaaf joh, Gefeliciteerd!

Lieke, balen dat de kwaaltjes je gevonden hebben, en arme client...
    Je doet er helaas weinig aan. Misschien helpt het als ik vertel dat het bij mij nu allemaal een stuk beter gaat. Dus is echt even geduld hebben.

Elmo, fijn weekend met de logeetjes...

Eva, we zijn er nog niet helemaal uit maar de zee is ook wel favoriet hier. Maar heel misschien gaan we wel een weekje naar de zon, Kreta of Mallorca. Manlief kwam hiermee aanzetten en tja, nu kan het nog, dus misschien gaan we eens gek doen....

Lydia, veel succes vast met de late diensten. (had gemist dat je at werkte, was dat ivm de behandeling of speelde dat al eerder? Beetje nieuwsgierig maar hoor)

Elvira, las op IVF/ICSI dat je niet lekker bent, beterschap meid!

ElviraR, ben ook wel benieuwd naar buikfoto! Heb net van een vriendin weer een tas vol positiekleding gekregen dus ga weer lekker passen.

Iedereen veel liefs en mooi paasweer!

Lenneke

9. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Grappig zeg,

Lees net m'n eigen bericht terug en kijk naar datum van aanmelding van mezelf op deze site...
    Is mijn uitgerekende datum! (alleen dan 2007 natuurlijk!) Toeval?!

XX

10. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    hoi Nollie,

wat een geweldig nieuws! In ieder geval geen bbm zwangerschap. Wat zal dat een opluchting zijn. En dan volgende week het hartje.

Fijne paasdagen allemaal.

Groetjes, Jaycey

11. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heey Jaycey wist idd dat je voor echo moest vandaag en in mijn laatste berichtje vergeten naar je te vragen :oops: ! Maar ik zie in je onderschrift goed nieuws!! Proficiat hoor. Ga je nu over naar de verloskundige of ga je nog eerst een keer naar de gyn?

12. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Eva,

geeft niks joh, je kunt ook niet alles bijhouden. Tenminste, ikke niet. Maar alles was goed. Ik dacht dat ik pas 6 weken was, maar ik ben "al" 6.3 weken. En qua afmeting zou ik al 6.6 weken zijn. Hij/zij groeit dus goed. En het hartje klopte al als een gek.

Over vier weken heb ik weer een echo en een afspraak bij de gyn. Ik neem aan dat ik daarna door kan naar de VK. Maar uiteindelijk moet ik toch weer naar de gyn, omdat ik in het ziekenhuis moet bevallen, vanwege een eerdere (spoed)keizersnee.

Ik weet niet of ik komende dagen veel op het net ben, want ik ga even genieten van mijn vrije dagen en het mooie weer. In ieder geval iedereen fijne dagen.

Groetjes, Jaycey

13. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    heej fijn jaycey het is dus een hartje geworden ipv 2.
    LIEK

14. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, gelukkig wel. Ik zag er toch wel tegenop, als het er 2 zouden zijn geweest. 1 is toch wat praktischer, vooral omdat we er al 1 hebben.

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hallo walvisjes, hoe is het met jullie vandaag? Is het water al lekker opgewarmd door de zon? :)

16. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou prinses hier de hele dag geen zon te bekennen...blijft hier in Gelderland bewolkt blijkbaar. Maar morgen beloofd een mooie dag te worden!
    Hier gaat alles zijn gangetje...zo nog even de stad in. Mannetje is zo klaar met werken en dan gaan we nog even shoppen en in de stad hapje eten.

Fijn weekend allemaal...niet teveel paaseitjes eten hoor....krijg je dikke buik van ;) !

Groetjes, Eva.

17. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jaaaaaaaaa, zowaar breekt hier vandaag voor het eerst, om 15.00 uur de zon door....

18. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb vandaag gewerkt maar was bek af, vannacht zo slecht geslapen,we waren gister uit eten geweest met me schoonouders maar had niet eens zo superveel op maar zat propvol waardoor ik niet kon slapen.
    toen ik om half 2 thuis kwam ben ik eerst even naar me bed gegaan en ben er net uit.

gister van me schoonouders een konijntje gekregen van me schoonouders als je die op de grond gooid hoor je POINGGGGGGG wel erg leuk :D

19. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Jaycey, mooie datum wanneer je uitgerekend bent! Is mijn verjaardag! Is echt een mooie dag! (alleen bevalt bijna niemand op de uitgerekende datum helaas...)

Eva, was bij je in de buurt vandaag en inderdaad weinig zon! had beter thuis kunnen blijven als ik zon had gewild, hihi.

Groetjes allemaal, Lenneke

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey Jaycey,
    Wat goed zeg...een mooie echo gehad!
    Heel fijn voor je meid! Nou hopen op een leuke onbezorgde zwangerschap!

Iedereen heeft een druk weekend denk ik. Naar fam. en vrienden toe, mensen ontvangen...gezellige drukte vaak (maar wel errug verplicht ;))

Wij hebben dus logees. Ook erg druk maar wel gezellig hoor! Gisteren gewinkeld en vandaag heerlijk naar Lauwersoog geweest. Vanavond pannenkoeken (jak) en morgen neefje eieren laten zoeken. Jaja...hij moest ze vandaag nog even zelf schilderen. Oh oh oh...wat heeft dat kind een schik hier zeg! Geweldig om te zien.

Verder gaat het met iedereen geloof ik wel heel goed he! Op die kokhalsmomenten van Lieke na dan ;)
    Hier gaat het ook super! Gisteren twee jurkjes gekocht waar mijn buik straks echt super mooi in staat en nog een leuk shirt waar een buik in past (gewone zaken gekocht hoor, geen positie-spul).
    Maaaar zooooo leuk...kan niet wachten op die hoge temperaturen ;) nou ja, hoog genoeg om het aan te trekken dan.

Ik ga terug naar mijn visite...kan niet TE lang wegblijven he!

Oh ja, heb het in de lounge ook al even gezet...ik heb een vast contract gekregen! Ben zo blij en opgelucht!

Lieve meiden...tot na de Pasen weer! Enne...idd niet TE veel eitjes eten he ;)

Kus Elmo

Deel Deze Pagina