De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Allereerst proficiat met je vaste contract...prettige gedachte!
    En leuk geslaagd voor kleding...tja, hoeft niet altijd positiemode te zijn, als er maar genoeg stretch in zit.
    Ow en pannekoeken...Mmmm, lust je het al nooit zo graag of is het nu omdat je zwanger bent? Ik was vanmiddag naar mijn moeder gefietst en bij de buren hadden ze voor de kids poffertjes gebakken...Mmmm, water liep me in de mond.
    Groetjes, Eva.

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    :idea: Feli elmo met je vaste contract erg fijn om dit nu lekker op zak te hebben.
    en leuk je nieuwe jurkjes kom maar op met die zomer hahaha.

:idea: Lenneke grappig met je aanmelddatum en je uitgekende datum.

Hier zijn gang, gisteren was ik jarig deze heb ik geviert.
    Was leuke maar wel vermoeiende dag met rokers verplicht op het balkon :) :) :) Kan niet goed tegen de rooklucht op moment wordt er erg misselijk van. nog wel meerdere luchten waar ik niet tegen kan bah dat is nadeel hoor...Jullie geen last van?

Vandaag bijna hele dag buiten geweest op een hobbyvliegveld even op strand in de tuin gezeten bij schoonouders dus geen luchten tegengekomen dus een goede dag.
    Gisteren 8 weken zwanger 2 maanden dus. op naar de 3 maanden. kan ook nie wachten tot ik wat buik ga krijgen hahaha.
    Heb een schattig babypakje gekocht en heb leuke dingentjes gisteren gehad een slabbetje 2 boeken over baby`s en een vader boek humoristisch geschreven bv baby is product met input en output haha.
    kreeg een leuke fotocollage met humorteksten van een baby in de baarmoeder van schoonmoeder.... erg leuk.
    verder is nu iedereen op de hoogte dus geen geheimen meer.
    zus was erg blij ze mag ook bij de bevalling wezen, heb haar kinderen geboren zien worden 2 van de 4 dan.... Dusse onze afspraak komt eindelijk in zicht.
    Goed wij gaan zo ff kijken of er nog leuke film is voor ons beiden te kijken.
    greeeeeeeeeeeetzz Liek.

3. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lieke nog van harte proficiat met je verjaardag! Leuke dag gehad zo te horen...denk dat het niet zo'n straf was voor de balkonners..het was toch heerlijk weer. En gisteren ook nog.
    Ik heb voor eerst sinds lange tijd weer eens wat verder gefietst....heb echt nog conditie van niks....dus langzaamaan weer beetje opbouwen.
    Hoe is het met de rest van de meiden?

4. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Lieke Gefeliciteerd met je verjaardag!

Elmo, gefeliciteerd met je contract!

Hier een lekker rustig dagje. Gisteren fam.bezoek e.d. was gezellig, maar wel vermoeiend. Ik hoop dat ik binnenkort wat meer energie heb, het word al wel steeds beter maar ben nog niet topfit.

Morgen controle bij de VK, ben erg benieuwd of het allemaal goed gaat. Dit is een hele rare periode vind ik. De ergste klachten zijn over, nog geen echte dikke buik, verder geen hele gekke dingen. Denk dat het fijn is als je het kindje kan voelen. Dan is het minder onzeker om steeds afhankelijk te zijn van controles. Dan weet je gewoon dat het goed zit als je het voelt. Snappen jullie me nog? Beetje onzeker miepje hier...

Fijne dag allemaal!

Lenneke

5. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Begrijp je heel goed hoor Lennke vind het nu ook al maf.....Heb sowieso niet echt veel klachten vind ik zelf (al klaag ik hier graag over degene die ik wel heb ;) ). En er gebeurd eigenlijk zoveel van binnen. Wel wat meer een buikje zichtbaar, maar als je niet beter zou weten zou men denken....gewoon een buikje. Het lijkt me ook zo bijzonder als je voor het eerst je kindje kan gaan voelen! Voor jou zal het misschien nog een week of 2-3 zijn en je kunt evt dan wat gaan voelen...spannend hoor!
    Oja, veel succes morgen bij de VK....vroeg me al af wanneer iemand weer mocht...jij dus...en dan volgens mij Elmo voor eerste keer naar de VK de 19e, toch?

Groetjes, Eva.

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lieke en Elmo, gefeliciteerd!

7. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jippie....mijn vriend heeft vanochtend een commode opgehaald..gescoord via marktplaats....lekker goede hoogte en straks nog ligt opschuren en likje verf erover heen....klaar.
    Ga zometeen ook nog even het ledikantje in elkaar zetten wat we al op zolder hebben staan...kijken of die stevig genoeg is.
    We vinden het erg leuk als we 2e hands meubeltjes mooi kunnen opknappen en zo onze babykamer kunnen samenstellen....
    We hebben ook al geboden op een mooie geloogd grenen kast, altijd handig. Als het lukt zal ik vanavond proberen een foto van de commode erop te zetten.
    Hebben jullie al enig idee hoe jullie babykamer eruit gaat zien...nieuw of opgeknapt 2e hands...vind het allebei zijn charmes hebben hoor. Maar ben wel benieuwd wat jullie gaan doen.

Groetjes, Eva.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey Eva,
    Wij hebben een aanbod gekregen voor een babykamer (zie album Lieke, het is dezelfde hihihi).
    Verder willen we qua kleur nog even kijken...ik denk wel iets met rood ofzo.
    Ik ben gek op die kleur en ik vind het vrolijk en gezellig. Met geel en groen en blauw...een echte vrolijke kamer.
    Maar misschien zien we tijdens het zoeken wel iets heel anders.
    We willen niet weten wat het is dus een neutrale kamer is noodzaak!
    Lijkt me wel moeilijk om het uit te gaan zoeken...maar we hebben de tijd!

Elmo

9. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Lieke gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik heb het idee dat ik weer in me pubertijd zit , me gezicht lijkt wel een grindtegel met al die pukkels die als paddestoelen uit me gezicht komen.

10. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    :idea: Prinses, dank je wel je bent lief.

:idea: Lenneke Leuk morgen naar de VK, en kan mij voorstellen hoor dat het nu ook eindelijk tijd wordt om aan de bewegingen van beeb te voelen of het goed gaat in buikie ja of nee.
    Zal vast een der deze dagen te voelen zijn.

:idea: ALdonza ben benieuwd naar je commode leuk hoor en inderdaad een sport om op deze manier dingen bij elkaar te scoren.
    kom maar op met die foto :p

MBT hoe mijn baby kamer er uit gaat zien, Zoals elmo al zegt foto`s staan in mijn album lekker neutraal om daar een frisse kleur tegen over te zetten maar ik weet nog niet precies hoe ik dat voor mij moet gaan zien. Misschien lime ik weet het nog niet.
    Bah , ik heb net verschrikkelijk staan kokhalzen met productie
    en een herrie dat ik maakte alsof het uit mijn tenen kwam.. ik rook al de hele tijd iets wat niet lekker was ( mijn gekregen paasmandje met hyacinten) prompt kwam zwager binnen om vriendlief op te halen voor squassen. Hij rookt en had deze lucht helemaal om zich heen hangen en bleef in de hk hangen ook na vertrek. Tja toen was het even niet zo gezellig in de wc van Liek.
    LIEK

11. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo dames,

Ten eerste, Elmo van harte gefeliciteerd met je vaste contract.

En Eva, voor ons is het kamertje makkelijk. Wordt ook een 2e hands, want we hebben deze al voor onze eerste gebruikt. Het is een vrij neutrale kamer, met grenen houten meubelen. De muur is geel met een Winnie de Poeh randje. En donker blauwe gordijnen.

Bah, morgen weer werken en naar school. Wordt een lange dag, en ik ben al zo snel moe.

Ik heb vanaf vrijdagavond veel telefoontjes en sms-jes gehad van collega's; wilden allemaal weten hoe het met de echo was gegaan en of het er 1 of 2 zijn. Had goed nieuws; het is er 1. Twee waren natuurlijk ook hartstikke welkom geweest, maar in onze situatie is 1 een stuk praktischer. We waren dus erg blij. Toch fijn dat mijn collega's zo meeleven.

Groetjes, Jaycey

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje Jaycey, ik herinner me nu ineens weer dat je weer naar school gaat.
    Hoe ga je dat in vredesnaam allemaal combineren straks? Ideetjes voor?
    Ben ook blij voor je dat het er 1 is hoor...ik zie toch altijd veel risico bij 2 (terwijl het natuurlijk heel prima kan gaan) maar ook omdat je er al 1 hebt rondstappen.
    Van harte gefeliciteerd! (voor het geval ik dat nog niet had gedaan).

Elmo

13. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wij hebben net een kinder kamertje gekocht .
    we zagen er 1 staan op marktplaats, zag er heel mooi uit en was nog nieuw in de doos.
    de mensen hadden hem 2x gekregen door een fout van de baby zaak.
    voor 150 euro mochten we hem mee nemen.
    net ff op internet gekeken en daar stond de kamer voor 1400 euro nu afgeprijst voor 700 euro.
    we hebben er dan alleen de kast neit bij maar dat hoeft ook niet want we hebben een vaste kast in de slaapkamer.

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey wat spannend Sonja! De kamer al binnen...goed bezig! Hij ziet er mooi uit hoor!
    16 april de eerste echo..spannend!
    De spanning of het er 1 of 2 zijn is bij jou een stuk minder groot neem ik aan?
    Of zitten er twins in je familie?
    Kan je al genieten?
    Elmo

15. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    de kamer staat nu boven , eerst de kamer nog opknappen en dan het opbouwen.
    bij ons zitten er geen twins in de familie dus denk ook niet dat er dat er 2 zijn.

we komen er net achter dat wij het zelfde kamertje hebben gekocht als dat me schoonzusje en zwager vorig jaar hebben gekocht.
    ook toevallig zo en ons was het niet eens opgevallen.

het genieten komt langzamerhand nu , soms heb ik niet eens het idee dat ik zwanger ben maar als ik al die pukkerls zie en die pijnlijke borsten heb heb ik zo van ja het is echt zo.
    nog een weekje wachten dan zien we de kleine uk , ben wel erg benieuwd er naar , we vinden het ook erg spannend.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hihihi...geeft toch niks, dezelfde kamer!

Euh..pukkels, grindtegel...had je het tegen mij?
    Nou...idd ik zit ook vol met kleine pukkeltjes op mijn hoofd hoor! Vlekkerige huid...het maakt me allemaal lekker niks uit ;)

Elmo

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    :) Ik wil ook pukkels op mijn hoofd! ;)

18. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    'k Heb er ook al 2 ! Maar die komen vrees ik van teveel chocola te eten ! :) ;)

19. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wij gaan om half 11 naar de gyn.
    heb ze net opgebeld had wat bloedverlies maar er zat ook een stolseltje bij.
    ben zo bang dat het misschien mis gaat dus ik heb gewoon de gyn gebeld.
    gelukkig mogen we langs komen.

20. Niet meer actief

jee sonja
    hopelijk is alles goed met je en je beebje in je buik
    ik denk aan je meid
    veel succes

Deel Deze Pagina