De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    net terug van de gyn.
    ze konden niet veel zeggen omdat het moeilijk te zien is.
    hij zag 2 vruchtjes zitten en dacht bij 1 een hartje te zien en bij de ander waarschijnlijk niet.
    ik moet rustig aan doen en krijg ik buikpijn dan moet ik terug komen.
    waarschijnlijk is het een innesteling.
    of het is omdat er 1 van de waarschijnlijke 2ling aan het afsterven is.
    volgende week weten we vast meer als we dan voor de echo moeten.
    maar dat er wat zit was wel goed tezien.
    dit word een spannende week.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje Sonja,
    Je maakt het wel spannend (helaas).
    Ik wil je ontzettend veel succes wensen met deze onzekerheid!
    Elmo

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    het bloeden is gelukkig alweer gestopt dus waarschijnlijk dus toch een innestelings bloeding geweest , nu zit ik alleen maar te denken van stel dat het er wel 2 zijn en ze leven allebij omdat er bij 1 wel wat te zien was en bij de andere niet.
    maar de gyn zei al omdat het nog zo klein is is het met een inwendige echo ook moeilijk te zien, en volgende week is het alweer een stuk verder gegroeid.
    we zijn wel gerust gesteld nu ook omdat het bloeden is gestopt en ik gelukkig geen buikpijn heb gehad.

4. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Tsjee Sonja, nou gelukkig is het bloeden gestopt. Laat het maar snel volgende week worden dan....succes meid!

5. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    :idea: Sonja, Lees ik eerst je enthousiaste verhaal over de aankoop van een kamertje en een dag later dit. hoop dat het allemaal goed afloopt.
    Is 2 lingen krijgen bij jullie bekend? Dat het ws 2 vruchtjes zijn zoals ze dachten te zien.
    Sterkte met wachten deze week.

:idea: Elmo , leuk je nieuwe piccies en je buik gaat er al een beetje komen toch....

:idea: Nollie , hoe gaat het met jouw? durf je nog niet aan een banner meid? Hoop dat het snel de 12 de gaat worden voor je.

:idea: Lenneke , hoe was je bezoek aan de VK vandaag?

:idea: Carulli, hier al even niet gelezen las in je eigen topic dat je de dagen lang vond duren tot aan je echo.

:idea: ElviraR Hoe is het bij jou? ben reuze benieuwd naar je buikkie hoor.....

:idea: Aldonza, beetje bijgekomen deze paasdagen? Hoe gaat het met het verzamelen van je spulletjes....

:idea: Lydia31 , jouw al even gemist hier meid, hoe gaat het ermee?

Hier gangetje nog moe en snel misselijk, eten valt mij zwaar echt bah.
    Ga lekker vroeg naar bedje elke keer.
    Baal probeer ik al vanaf vorige week VK te bellen eerst zijn ze al voor 11.00 weg bij telefonisch spreekuur.
    Moet ik wachten tot vandaag kan ik ze bellen van 9.00 tot 21.00 krijg ik bandje dat ze gesloten zijn en afspraken kan je maken blalala dinsdag van 9.00 tot 21.00 TIS toch dinsdag vandaag grrrrrrrrrrrrrrrr.Kan ik weer wachten tot Donderdag telf spreekuur van 9.00 tot 11.00
    Zo ben ik geneigt andere praktijk op te zoeken, maar deze zit praktisch naast mijn werk dus heel handig.
    LIEK.

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    de bloedingen zijn over , gelukkig alleen bij het afvegen is het wat bruinig bloed nog, dus waarschijnlijk toch iets van innestelingsbloed ofzo geweest.
    2lingen komen in beide families niet voor.
    hij zag bij 1 vruchtje wat bewegen dat was dan het hartje en bij de andere zag hij niks , maar hij zei al wel van dat het nog erg vroeg was om wat goed te kunnen zien, maandag is het al weer een stuk gegroeid dan zal het beter te zien zijn.
    ben vandaag wel extreem moe heb ook de halve middag op bed gelegen en ga zo ook lang uit zitten met een kopje thee en dan vanavond vroeg te bed.

7. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Sonja, spannend zeg, fijn dat het bloeden is gestopt. De echo maar weer afwachten dan, hoop dat de week een beetje snel voor je gaat...

:D
    Hier goed nieuws, controle bij VK was goed. Hartje was heel goed te horen, buik groeit goed. 2/3 navelhoogte was het, jaja, leren nog meer medische termen! Maar dat betekend dus gewoon dat het op schema zit met de groei.
    Over 5 weken hebben we de (ruim) 20 weken echo. (weer in een ander ziekenhuis want dat doet de VK niet zelf, raken aardig bekend in de zkh in de omgeving.)
    Wel moet ik aan de ijzerpillen want m'n Hb is wat te laag. Dat verklaart waarschijnlijk de vermoeidheid en kortademigheid die ik regelmatig heb.

Vanmiddag met mijn man lekker geshopt voor babyspullen, gordijntjes gekocht en schilderijtjes. En gekeken naar kinderwagens. Daar is best veel keus in, dat wordt nog niet makkelijk.

Nou dat was mijn verhaal weer, hoe gaat het verder met iedereen?
    Lieke had een mooi lijstje daar sluit ik me bij aan!

Liefs Lenneke

8. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Meiden, ben net terug van late dienst...zal morgen uitgebreider reageren....
    Maar Sonja ik hoop dat het hierbij blijft en dat je volgende week een duidelijke en mooie echo zult hebben...met 1 of 2 frummeltjes...spannend.

Groetjes, Eva.

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Pff, nou ik kom ook weer 's kijken. Jee, zo druk dat ik er echt niet aan toe kwam de laatste dagen.
    Denk niet dat ik alles heb onthouden hoor, maar ga mijn best doen.

Nollie; helemaal TE GEK dat je beeb in de baarmoeder zit! Van harte welkom hier. Ben echt blij voor jullie!

Lydia; hoe gaat ie bij jou?

Elmo; wil je nooit meer "ik ga jullie verlaten" boven aan je bericht zetten...Ik schrok me rot zeg! Gelukkig was het alleen vanwege logees. Hoop dat je het drukke weekend overleefd hebt. Oh ja en natuurlijk ook een dikke proficiat met je vaste contract! Ik wist het wel ;) Begint je mams ook weer op krachten te komen?

Liek; balen dat je de pot zo vaak moet knuffelen...al weet ik dat je het er graag voor over hebt ;) Ben heeeeel blij dat ook jij een mooi knipperlichtje hebt gezien! Supers hoor. Gaat goed met de walvisjes hier!

Jaycey;Jij ook van hart met je goede echo meis! Super!

Eva;Hoop dat je vermoeidheid snel wat minder is. Fijn dat je verder weinig klachtjes hebt. Moest erg lachen met het woord dat ij er van had gemaakt "positieorkaan"...hahahah klinkt idd heftig!

Sonja; ben blij dat het bloeden is gestopt! Ik duim met je mee voor een topecho volgende week. Misschien wel 2 knipperlichtjes!

Lenneke; toppie dat je het hartje weer mocht horen! Ik ken je gevoel helemaal. Ik kan ook niet wachten tot ik beweging voel. Dan ben je iig niet meer zo afhankelijk van de afspraken bij de vk iedere keer. Gaat goedkomen hoor! Toppie dat jullie misschien nog even de zon gaan opzoeken hoor. Ik kan ook niet wachten op mijn reisje Portugal!

Stien en Prinses; spijtig dat jullie nog steeds aan de andere kant van de lijn staan. Ik hoop jullie hier snel te mogen verwelkomen!

Geloof dat ik er zo wel een heel deel heb gehad. Degenen die ik vergeten ben..solly..Denk zoveel mogelijk aan iedereen...

Hier gaat het top! Ik heb gewoon echt vanaf het begin nog helemaal nergens last van. Vermoeidheid ook nauwelijks. Ben er op zich wel blij mee hoor! Merk wel echt dat mijn buik groeit (wordt hier door anderen ook op aangesproken). En ik paste niet meer in mijn bh's :confused: Geen pijnlijke borsten, maar ineens groter. Heb normaal 80c, maar moest bij een meegroeibh ineens naar 80e :confused: Vind ze er niet alla e uitzien, maar ja. Manlief vind het heeelemaal niet erg hahaha
    Heb nog steeds geen foto gemaakt ivm drukte. Moet ik toch echt gaan doen vanaaf, want wil wel een buikenoverzicht maken...
    Nog 2 weekjes, dan mag ik weer naar de vk. Kan niet wachten tot ik het hartje weer mag horen. Heb ook een afspraak gemaakt voor 20 wkn echo als ik 21 wkn en 1 dag ben. Kwam qua werk het beste uit. Ik ben benieuwd wat het geslacht is....
    Zo dat was Vier weer even. Fijne dag lieffies!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Fijn dat je er weer even bent ElviraR!
    Door jullie uitgebreide berichten heb ik er bijna niks meer aan toe te voegen.
    Ik wacht gewoon tot iedereen weer gereageerd heeft ;)

Prettig dat je bijna nergens last van hebt, alleen maar mooi toch! Bevalt je nieuwe job?
    Die foto's zijn onderhand wel een must inderdaad hoor....kan niet wachten!

Mijn moeder gaat al beter maar is nog niet de oude..helaas.

Mijn nichtje (nicht eigenlijk) heeft een mk gehad. Ze liep twee weekjes na mij... wat een verdriet zeg! Vind het zo erg voor ze! Straks moet ik bevallen...wat zal dat voor haar pijnlijk zijn.
    Ik hoop echt dat ze gauw weer zwanger is!

Hier gaat alles verder goed, geen bijzonderheden.

Staat er bij iemand nog iets spannends op de planning?

Elmo

11. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    hallo meiden,
    hier dan eindelijk een berichtje van mij.

heb een tijdje niet gereageerd want heb het erg druk gehad.
    zit bijna weer in mijn oude ritme wat werken betreft.

Hier gaat alles goed.
    Plas nog steeds emmers vol en ben ´savonds nog wel erg moe wat vooral tegenvalt met de avondiensten.
    Misselijk ben ik met vlagen maar dat mag geen naam hebben.
    Het blijft alleen bij kokhalsen gelukkig.

Verder zijn we eerste paasdag de hele dag in limburg geweest bij mijn man zijn opa en oma.
    Opa bracht nog een toast uit op de hummel zoals hij het noemde.

De weekenden zal ik weinig reageren omdat het camping seizoen weer is begonnen en we onze vrije weekende zoveel mogelijk daar door zullen brengen.

Binnenkort gaan we beginnen met het verbouwen van de keuken en de kinderkamer.
    Dus het wordt al met al erg druk voor ons maar dat mag de pret niet drukken.

Veel meer heb ik niet te vertellen.

Veel liefs Lydia

12. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Fijn weer even op de hoogte te zijn ;)

Elmo; ik begin 1 mei met mijn nieuwe baan. Dus op mijn huidige baan ook nog even druk met alles wegwerken. Heb vandaag over 2 weken mijn laatste werkdag...

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Geniet van de camping weekenden meid! Dat maakt je zwangerschap hopenlijk wat makkelijker als je elk weekend lekker kan bijkomen op je stekkie! Moet je in de weekenden niet werken of gaan jullie dan om het weekend?

Kijken jullie ook al naar je verlof uit ... hihih
    Na de bouwvak nog 7weekjes en dan verlof!
    Klinkt dat niet geweldig? ;)

14. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Wij gaan dan om het weekend want moet wel weekenden werken natuurlijk.

Daar baal ik wel van vooral in dit seizoen voor de rest maakt het me niet uit.

En ja kijk erg uit naar mijn verlof.
    Dat betekend dat ik dit jaar zowel kerst als oud en nieuw vrij ben.
    hahaha.

Maar merk wel dat als ik veel moet tillen zoals gisterenavond wel wat last van mijn buik heb.
    Even kijken hoe dat vanavond gaat anders maar even met mijn leidinggevende om de tafel.

Veel liefs lydia

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hihihi ik verheug me ook al zo op dat verlof van 4 maanden...hmmm wat klinkt dat heerlijk lang :D
    Lekker knus thuis in de herfst/wintermaanden...

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh ElviraR, ik dacht dat je al begonnen was (was begonnen) op je nieuwe job. 1 mei dus...das ook al snel idd. Nou, veel plezier daar!

Ben gelukkig dus niet de enige...(qua verlof)
    Heb een stukje behang losgepeuterd op de aanstaande babykamer...denk dat ik maar met een vuilniszak naar boven ga en de boel eraf ga slopen! Kaal moet het toch ;)
    Elmo'tje

17. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haihai...

ElviraR leuk om weer wat van je te horen en dat het goed gaat met je! En dus ook aftellen voor jou tot je met nieuwe job kunt beginnen net als je naamgenoot.
    Elmo bah wat naar voor je nichtje...grijpt je nu des te meer aan denk ik he?! Sterkte ermee.
    Lieke hoe gaat het met jou...nog steeds zoveel misselijk...zo zie je dat ieder toch heel verschillend reageerd.
    Lydia lekker je vrije weekenden relaxen...klinkt goed. Ik heb nu weekje vrij gehad....merkte echt wel dat ik weer bij kon komen na die 7 dagen. Gisteren weer begonnen en merk toch echt dat het best vermoeiend is. Ligt ws ook aan hoe druk het is, maar zeker ook aan de ruime temperatuur op de afdeling.
    Maargoed....vanavond nog een late en dan morgen de nacht in...dus morgen overdag nog lekker even vrij...wat beloofd het voor lekker weer te worden zeg. Verders dus niks spannends op de planning.....ben maar saaie muts :D ...
    Oja...foto's houden jullie nog even tegoed....batterij was leeg....
    Fijne dag allemaal....ik ga snel wat eten klaar maken wat ik vanavond mee kan nemen; het wordt een pesto-preistampotje met chorizo. Even receptje uitproberen van de AH...

Groetjes, Eva.

18. Niet meer actief

hihi ik kijk ook al uit naar verlof
    maar ik kan het zelf bepalen wanneer ik ga werken ja of nee
    dus dat vind ik wel fijn
    maar tot nu toe blijf ik gewoon gaan
    en kijk tegen die tijd wel of ik het volhoud ja of nee

nog 6 dagen voor de echo dus nog even he

nemen jullie nog progestan en provera voor de zwangerschap?

ik zie dat de meeste meiden
    na een tijdje naar de vk mogen
    ik hoop ook dat ik dat over een paar weken mag
    ik vind dat toch fijner als gyn
    maar ik vermoed dat ik bij de gyn moet blijven ivm voor geschiedenis
    maar goed zal het gelijk volgende week eens vragen

fijne dag meiden
    ga zo lekker de stad in met onze meid ;)

19. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Ja hier nog iemand die verheugt is dat ze verlof heeft in december. Hoef ik beide dagen kerst en oud en nieuw een keer niet te werken heeeeeeeeerlijk....Zomaar een keer oudejaarsavond thuis. Meestal pak ik de avonden namelijk.
    Vanavond ga ik ook werken vallen mij zwaar net als lydia31. in combi met de misselijkheid bahbah.
    Dat is het enigste nadeel die ik beleef tot nu toe, maar ja voor goede doelen dacht ik maar zo.
    maar eerlijk is eerlijk leuk is anders.
    LIEK

20. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    shopse caruli.

ik ben erg benieuwd naar maandag dan hebben wij de echo , vind het zo spannend nu vooral omdat het er misschien 2 zijn.
    ondanks de stress van gister en misschien wel overbezorgdheid ben ik me nu meer gaan beseffen dat er wat in me leefd ook omdat we al iets hebben gezien , het was wel erg klein dus hopelijk is het maandag beter te zien.

vanmorgen nog een klein beetje bloed bij het afvegen maar dat was bruinbloed dus denk dat het toch iets met de innesteling had te maken wat ze ook al vertelde bij de gyn

Deel Deze Pagina