De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hihi, ben benieuwd wat het gaat worden! ;)

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik ga er zelf ook uit van 1tje , als er wel 2 zijn moet er zoveel gebeuren.
    we hebben pas een nieuwe auto die kan dan de deur uit daar kan nooit een 2lingen wagen in enz enz.

als het er 2 zijn dan is het niet anders maar ik hoop stilletjes dat het er 1 is.

3. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goede avond meiden,

Tja...verlof...lijkt me nu ook al heerlijk..haha. In ieder geval nu ook kerst én O&N vrij. Werkte eigenlijk voorgaande jaren altijd nachtdiensten met kerst, maar ook dat hoeft nu lekker niet.
    Puksem proficiat zeg! Nog weer een voorbeeld dat het net voor de MMM ook nog eens wil lukken!
    Nollie veel succes morgen...nu hopelijk wel een kloppend hartje te zien...en dan gelijk dus door naar de boekwinkel!
    Elmo jij dus al behang aan het afhalen geweest...haha...had ik al een eind gedaan voor ik uberhaupt met ivf begon, maar ook achter de kast nog niet (en dit is wel een grote kast). En ondertussen hebben we toch het nodige aan rommel verzameld op die kamer. Dus binnenkort maar alvast eens leegruimen. Nou....shopze morgen en geniet van je vrije dag. Ben ook benieuwd met welk behangetje jullie thuiskomen...je doet vaak zoveel ideeën op!

Duik zo mijn bed in....avonddienst gehad en drukke ouders aan mijn hoofd gekletst...pfff, koppijn.

Groetjes, Eva.

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik ben ook vrij met kerst en oud en nieuw.
    ben altijd de pineut met een dag dienst met oud en nieuw.
    en nu ben ik ook is lekker vrij.

5. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    nou in ieder geval genieten dit jaar van de walvissen veel meiden van het feit de maand december vrij te zijn...Vind het zelf ook een once in your life time hoor als je in de zorg werkt...Ik geniet daar bij voorbaat al van.

Hier zijn gang.....

gisterenavond gewerkt, had hele avond het zuurdraaien en was veel in rokerswoningen. een keer heb ik zelfs gekokhalst.
    Later bij overdragen rond de klok van 23.00 kreeg ik benauwd voelde mijn slokdarm drie keer draaien.
    Ik gezegt dat ik echt frisse lucht nodig had.
    naar buiten mijn auto in, kwam weer een kokhals. eenmaal door de poort kon in nog net mijn autodeur opengooien en hoofd naar buiten steken :oops: 100 meter verder op heb ik het nog een keer herhaald.
    Eenmaal thuis lekker naar bed gegaan, heb flink in coma gelegen vanacht was doodmoe.
    vandaag heb ik vrij met een verplichte klinische les, deze heb ik afgezegt moet er hierna weer drie werken.
    Dit was mijn avondje gisteren..

:idea: Nollie ,Ik heb ook dagboek van Marianne Amelink een leuk boek.. met genoeg ruimte voor plaksels.

Greetzz LIEK :D

6. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Lieke,
    tsjee...meid mag ik je een hand geven? Alleen blijft het bij mij nog bij alleen kokhalzen...Máár heb het er allemaal voor over! ;)

Zit nu op mijn werk en straks om 12.30 hebben we de tweede echo. Ben vandaag precies 6 wkn....dus hoop echt een mooi knipperlichtje te zien...
    Hou jullie op de hoogte!

Liefs ( een zenuwachtige) Nollie

7. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    :idea: Nollie , succes met je 2 de echo vandaag spannend hoor. Hoop dat je een mooi knipperlichtje zien mag.
    En inderdaad ik heb het er ook voor over , maar na een aantal weken wordt het beetje vervelend LOL...Maar het komt vast helemaal goed nog paar weekjes dan zal het wel minderen bij mij.

:idea: Algemeen, eerste afspraak V.K is gezet deze staat op 2 mei om 14.00. Kon volgende week wel tussendoor met een afspraak om 10.00 maar ik ben dan aan het werk dan kan ik absoluut geen moment plannen rond die tijd om naar V.K te gaan.
    dus dan even wachten nog helaas.
    LIEK

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey meiden:
    ff snel als ali illegali ;)

Nollie; ik zal aan je denken om 12.30 uur. Komt vast goed. Ook ik heb trouwens het dagboek van Marianne Amelink. Ben er ook tevreden mee!

Puksem; gefeliciteerd meis en welkom bij de walvissen!

Elmo; is het gelukt met je behang? Ben wel benieuwd naar je kleurtjes!
    Ik ga voor lime groen met oranje; lekker fris.

Liek; lijkt me toch erg vervelend hoor dat k*t**n...blehh. Ik ben toch maar gezegend zonder klachten! Hou je taai meis. Nog een paar weken, dan mag je echt genieten!

Zo, ga weer snel aan het werk.
    Fijne dag nog allemaal!

9. Niet meer actief

nollie: succes met de echo
    hopelijk zie je een mooi knipperlichtje
    zal aan je denken ;)

10. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Jammer nog geen nieuws van Nollie, Ben benieuwd hoe het vanmiddag is geweest.

Hier vanmiddag goed ben gaan shoppen vandaag.
    Heb 2 T shirts gekocht en 2 meegroei bh`s.
    Verder heb ik mijn eerste positiebroek gekocht.
    Was beetje aan het passen enz en deze stond zo leuk en zat heerlijk kon hem niet laten liggen. heb hem bij H&M gekocht.
    Hoop dat ik hem snel ga passen :D :D :D :D

LIEK

11. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemiddag ladies!

Hier een hele blije Nollie! Wij hebben vanmiddag een héél mooi knipperlichtje gezien én gehoord!
    Echt mooi! De volgende echo is weer in ons eigen zh, bij gyn die ons had doorgestuurd voor IVF, en waarschijnlijk mag ik daarna onder controle blijven bij VK.

Ben direct doorgegaan naar de stad om dat dagboek te halen en die van Marianne Amelink was er weer niet, dus heb die van Lenny Duijvelaar gekocht.
    Meiden, ga nu snel even wat eten, want nu heb ik trek...straks is het gevoel weer weg ;) !
    Zal vanavond proberen de foto's te plaatsen van de echo's.

Liefs Nollie

12. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Even snel....

Nollie van harte met de goede echo.....je straalt bijna door tot aan hierzo in Gelderland meid! Heerlijk!!

13. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hihi....tsjee das wel ver hoor!

14. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Wow nollie dat is goed nieuws ,ene inderdaad snel eten dat hebben wij ook net gedaan anders was mijn trek weer weg.
    heb bami gemaakt vandaag.
    LIEK

psssssss die banner staat prachtig Nollie...

15. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    nollie gefeliciteerd.
    wat goed zeg :)

ik heb ook een 9 maanden dagboek, staat al aardig wat ingeschreven.
    ik heb die van marianne amelink (gekocht bij de wehkamp)

16. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja...lief is die he die banner...had hem al een tijdje geleden gezien, maar nu mag ik hem dan eindelijk gebruiken!

Mmmm...lekker bami! Heb net vis op...heerlijk! Ga zo even lekker nog naar buiten met mijn mannetje ff wandelen...Hihi!
    Foto's doe ik morgen wel...

Liefs Nollie

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje Nollie,
    Jij hebt echt het mooiste nieuws op zo'n stralende dag zeg! Wauw meid, wat ben ik super blij voor je zeg! Goed dat je jezelf hebt vertroeteld met En een banner En het zwanger-dagboek!
    Je bent er goed mee bezig Nollie!

Lieke,
    Dat je al een broek hebt gekocht...spannend!
    Ik durf dat nog niet...bang dat ik hem straks alsnog niet pas (omdat je taille enz ook veranderd).
    Ik hoop voor je dat je hem gauw aankan!

Hier idd een jacht naar behang gehad. Wat is er weinig keus zeg! Schandalig!
    Maargoed...heb wat staaltjes mee naar huis genomen en manlief en ik vinden eigenlijk dezelfde mooi....komt ie:
    Limegroen, oranje en zachtgeel...in streepjes.
    De kleuren die ik eigenlijk niet wilde...omdat iedereen ze heeft, maar ik vind ze vrolijk, fris, niet overdreven en toch erg snoezig.
    Dus....hihihi
    Ik kan zo'n staaltje wel ff scannen van de week, dan doe ik ze in mijn album.
    Ga denk ik wel voor gekleurd laminaat (bij Kwantum). Vind ik zo gezellig! Heeft volgens mij ook bijna niemand...toch? Leuk rood of geel kleurtje ofzo...

Nou ja..hier gaat het verder goed trouwens ;) Lekker twee dagen vrij geweest en nog steeds moe (niet te geloven) maargoed, bijna weekend!

Dikke kus,
    Laura (jaja....kom ook maar eens uit de kast denk ik) hihihi

18. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Ha Elmo uit de kast...(had ik dat per ongeluk al niet eens eerder gespot?!) dat is een heel goed teken.... geniet lekker verder met het aankleden van je kamer en het in orde brengen van alles voor jullie beebje.

dit geld natuurlijk voor jullie allemaal meiden. Het is zo bijzonder en zo'n leuke tijd om op je gemak rond te kijken hoe jullie willen dat je beebjes gaan slapen en wonen in hun kamertjes.

Karin

19. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    net ff de stad in geweest op broeken jacht ,nou dat valt ook niet mee, heb er wel 1 gevonden die ik leuk vond.
    verders 2 kruiken gekocht en 2 kruik zakken,washandjes,hydrofyleluiers,kam en borsteltje, baby nagelschaartje,nijntje slofjes.
    elke keer maar wat kopen want je hebt wel heel veel nodig.

20. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Zo is iedereen lekker bezig op zijn gemakje van alles aan te schaffen.

@elmo, aka Laura :D , Ja was wel eng een broek te kopen maar deze zat zo lekker en is een laag model met een grote meegroei band er boven.
    vond hem mijzelf zelfs afslanken :oops: Dus denk dat deze wel goed gaat zitten als er wat buik te voorschijn gaat komen is bij mij wat moeilijker te zien direct.
    Ben benieuwd naar je kleuren stalen. Ik denk dat mijn kamertje licht blijft geverft met gekleurde dingen enz erin...
    zo rond half mei zullen wij aan de verbouwing boven gaan beginnen.

@ Duikster onze trouwe vriendin supporter lief en supers dat je elke keer zo bij ons komt kijken.....Dikke kuss.

@ Sonja waar ben je geslaagt voor je broek? vond het zelf moeilijk om een broek te vinden die ook nog leuk zit met een maatje meer.
    Meen te herrineren dat jij ook maatje meer had?
    En inderdaad elke keer wat kopen zo kom je heel ver in 9 maanden tijd.
    Ik heb het geluk dat ik vrij veel heb gekregen afgelopen jaren zoals o.a kruiken en kruikenzakken, mijn zus had nog hydrofiele luiers liggen vertelde ze.

Hier vandaag een goede dag met minder misselijk en wat meer fut. als dit zo door gaat dan is het heeeeeeeeerlijk.

LIEK... :D

Deel Deze Pagina