De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hoi allemaal,

Bij deze even een link naar een berichtje van mij bij vruchtbaarheidsbehandelingen.
    Aangezien jullie nu Walvissen zijn, zullen jullie daar vast ook niet meer dagelijks langskomen.
    Vandaar dat ik hier even inbreek.

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=42040

Iedereen heel erg veel succes bij de misselijkheid, vermoeidheid en andere bijwerkingen van deze gezonde "ziekte" die ze zwangerschap noemen.

Dikke kus Femke

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Femke,
    Ik heb je daar ff toegesproken hoor ;)
    Dag meis

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hihihihihi, Lau is eindelijk uit de kast. Je bent een lieverd.

Nollie aka Maggie je bent een sweetie. Vind het helemaal gewelidig een kloppend en ook nog gehoord hartje. Enne binnenkort ff een bakkie leuten.

Liek, Lig in een deuk om je kokhals verhalen. Balen voor jou natuurlijk, maar ook dat gaat weer over.

Vier, Alles paletti. Je hebt het best druk de laatste tijd volgens mij.

Aldonza, Hoe is het verder met jou? Gaat ook een beetje voor jou opschieten he, echt supers.

Lenneke, Ook met jullie alles goed?

Lydia, lietje, zou ik jou bijna vergeten. Hoe is het met je, lang niet meer op MSN gesproken. Moeten we maar weer even snel in gaan halen.

Nou meisje, ik zal vast wel weer mensen vergeten zijn, sorry daarvoor.

Geniet van het zonnige weekend. Ik kom het weekend weinig neuzen, ga lekker van het weer genieten en we hebben veel afspraken, verjaardagen etc.

Enjoy.

Dikke kus,
    Elvira

4. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen!

Hihi...die Laura, maar ben nu zo gewend aan Elmo...Kleuren combi is echt mooi, word een frisse babykamer! Heb me idd even verwend gisteren. Het is echt een leuk boek, maar nu nog bij de juiste week gaan schrijven, maar ach daar hebben we typ-x voor toch he Lau... :)

Elvira wijffie...bakkie staat klaar hoor...kijk maar als je binnenkort in de buurt bent... ;) Ps. door alle spanning van de afgelopen dagen, moet ik nog steeds de laatste 3 afleveringen kijken van PB...Ik denk dat Michael me wel heeft gemist... ;)

ElviraR...drukke tante! Ben erg benieuwd naar een recente buikfoto van jou...

Lenneke...nog(maals) bedankt voor je lieve kaartje! Nog mooie broeken bijgekocht van Mammalicious...

Lydia...weer lekker aan het werk las ik!

Aldonza...hoe is het met jou? Denk dat er bij jou ook al aardig een bolletje begint te komen...Hoe zijn jullie positiewerkbroeken? Die uit ons zh zien er echt niet uit....echt mega wijde pijpen enzo...Maar goed, dat duurt nog wel even.

Lieke...gelukkig dat het gisteren ietsje beter ging met je...Bij mij nog steeds met vlagen. Gisterochtend stond ik bij een patient en werd me inene dizzy, moest echt even gaan zitten.

Sonja...maandag je 1e echo...spannend!

Caruli...loop toch niet precies gelijk met je zoals je aan mijn banner kunt zien, gisteren bij de echo heeft de gyn alles opgemeten en berekend. Waarschijnlijk ligt het aan of een late eisprong of innesteling...
    Jij ook veel succes bij je 1e echo! (en de bolletjes...)

Zo, volgens mij iedereen gehad....
    Iedereen heel fijn weekend!

Liefs Nollie/Maggie/Nol.....vul het zelf maar in! ;)

5. Niet meer actief

nollie: meid gefeliciteerd
    wat goed zeg dat je een knipperlichtje hebt gezien
    geniet ervan meid!
    ik weet ook niet precies hoever ik ben
    hoe ik het moet berekenen dus ben benieuwd dinsdag of we al wat kunnen zien op de echo :D

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    :idea: Lieke, ik heb mijn broek bij miss etam vandaan , al vond ik dat ze niet zo heel veel keus hadden.

:idea: Nollie , ja het is erg spannend , is het er 1 of zijn het er toch 2 , ik begin nu wel steeds meer aan het idee te wennen dat het er misschien 2 kunnen zijn, en misschien is het best wel leuk.

ik slaap wel de laatste paar dagen rottig. rond 9 uur kruip ik me bed in dan ben ik bek af maar word snachts wakker rond 2 a 3 uur en dan val ik pas tegen de ochtend weer in slaap.
    heb dan ook honger als ik wakker word , dus ik dacht laat ik voor dat ik naar bed ga 2 broodjes eten dat helpt misschien wel, nou werd vannacht wakker had ik evengoed nog weer honger.

7. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hallo meiden,

Computer doet het weer, was even van slag af. Dan merk je weer hoe je er aan gewend ben want even iets opzoeken of hier lezen dat mis ik dan wel hoor. Msn ligt er nog af, krijg het niet voor elkaar?!.

Nollie, super zeg een knipperlichtje en al gehoord ook las ik. Gaaf hoor. Lekker als je straks 'gewoon' naar de Vk kan. Hoop voor je dat de misselijkheid niet al te erg word.

Lieke, over broeken gesproken, ik ben geslaagd bij 'klein beginnen' in een zijstraat van de Witte de With. Zeg maar bij poilitieburo en de Bazar. Dan richting de westblaak naar het skatepark. (weet alleen niet of ze ook grotere maatjes hebben...) Daar hebben ze ook hele leuke babyspullen!
    Ook bij Miss Etam in het centrum heb ik wat leuke dingen gekocht en zij hebben echt alle maten.

Leuk he om te gaan shoppen? Ben helemaal blij als ik in een babywinkel ben, eindelijk mag het dan! eerst alleen maar voor anderen terwijl je zelf baalde dat het maar niet wilde lukken...En nu, echt zo leuk!

Laura/Elmo zijn wel echte leuke babykleurtjes toch? Geeft toch niet dat meer mensen het hebben, jouw babykamer wordt toch uniek want hij is voor Jouw kleintje!

Sonja, die slaapproblemen heb ik ook nog steeds. Midden in de nacht opeens wakker of een uur voor de wekker. Kan ook niet meer uitslapen...? Heel gek, was ik altijd errug goed in... Het hongergevoel is bij mij nu wel over.

Gisteren ben ik aangereden terwijl ik bij mijn werk de parkeerplaats afreed! Echt zo balen. Gelukkig met mij alles goed, ik was echt supergeschrokken en bang voor de baby. Maar heb de arts gebeld en die zei dat baby heel goed beschermd zit van binnen en maakte zich meer zorgen over mij. Gelukkig verder niets met mij of met tegenpartij aan de hand.
    Auto is helaas opgegeven, snik.
    Word misschien toch niet een weekje naar de zon, maar nieuw autootje kopen.... Als jullie nog een leuk klein karretje voor me weten hou ik me aanbevolen!

Lekker van het zonnetje genieten, morgen ledikantje ophalen...

Veel liefs allemaal,

Lenneke

8. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Hoi Allemaal,

:idea: Sonja, ik vond ook de etam niet echt veel keuze hebben dus ben daar niet enthousiast geworden. Misschien straks de zomer collectie?

:idea: Lenneke Balen dat je aangereden bent zeg gelukkig alles goed met jou en kind.
    Mbt auto ik heb een week of 4 geleden zelf een autootje via marktplaats gekocht misschien kan je daar een beetje snuffelen?
    Jammer dat je daarom een weekje vakantie moet laten schieten zeg.
    Ik zal eens kijken bij die winkel waar je het over hebt moet makkelijk te vinden zijn op de fiets. Over een week of 3 a 5 heeft future maman.
    ook weer magazijn uitverkoop hier wil ik nog even gaan snuffelen heb toch vakantie die week.
    Future Maman ruimt regelmatig haar magazijn op! Alles 10 euro!
    Wanneer
    Woensdag 16 mei (Rotterdam)
    http://www.futuremaman.nl/

Verder zie ik het wel wat er op mijn pad gaat komen pas voorlopig nog in mijn eigen kleding....

Verder gaat hier zijn gangetje ben of lijk wat minder snel misselijk te worden ben benieuwd hoe het vanavond gaat met werken heb avonddiensten dit weekende.
    Verder weer een mijlpaaltje vandaag 9 weken zwanger :D :D
    lekker de 10 de week in. :D

:idea: Nollie wat zei je gyn eigenlijk van het feit dat je spontaan zwanger geraakt bent?

Goed mensen ik ga nog ff rauzen hier beneden met die zon er in is het altijd veeeeeeeeeel rommeliger dan je wilt :( :( :(

Doeiiiiiiii LIEK.

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hoi Lenneke,

Ik heb nog een opel corsa te koop! Als je interesse hebt moet je maar even pb-en!

Ik kan me ook voorstellen dat je nu voor een station-wagen gaat! :) ;)

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

:idea: Nollie
    Wat een prachtige foto's meid! Nu het roer maar lekker omgooien en gaan genieten van dit mooie wonder!

:idea: Lenneke
    Wat vreselijk balen en schrikken van die aanrijding zeg! Pfieuwww...gelukkig is het lichamelijk goed afgelopen.
    Andere auto nu dus...shit! Nou ja...was het idd een kleintje en moesten jullie toch al groter?

Wij dus wel..rijden in een Twingo en denkt niet dat dat gaat passen (heb ook 2 honden ;))
    We gaan langzamerhad eens een beetje orienteren. Nu ik een vast contract heb vind ik het een stuk fijner om er een uit te zoeken...

Gisteren het gestreepte behang gekocht! Ga zo'n proefstukje wel proberen in te scannen van de week ofzo.
    We hebben met dat mooie weer dus een bouwmarktdag gehad ;)
    Kwam ik ook nog onze SUPER verpleegkundige tegen bij de Karwei (jullie weten vast wel wie ;))
    Nou, zo leuk! Hij wist meteen wie we waren en feliciteerde ons echt super hartelijk! Ik moest gauw mijn buikje maar komen showen en starks het resultaat natuurlijk! Hij kon het wel echt aan me zien hij hij..zowel postuur als in mijn gezicht. Nou, en daar leeft een pril zwangere dus echt wel van op he 8)
    Zo, wat was dat leuk zeg! Ik ga denk ik volgende maand even gebak brengen..en voor Superman even iets extra's ;)

Lieve meiden,
    Lang verhaal weer...maar het zulk mooi weer! Vandaag krijgen we visite en hebben we een achtertuindag denk ik.
    Geniet allemaal van het mooie weer en laat die buikjes maar groeien!

Dikke kus,
    Laura

11. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje Lenneke...gelukkig alles goed met jullie hoor....ik hou mijn ogen open voor je!

Elmo, ben benieuwd naar je staaltje...Kan niet wachten om ook lekker te gaan kijken, kijken, kijken...haha en kopen natuurlijk! Lief he die echo's..zit echt al een klein wondertje...

Lieke, de gyn van het IVF centrum zei dat het écht een wonder was...uit de kijkoperatie bleek gewoon dat ik ernstige tubapathologie heb (gewoon in het NL ernstige eileider verklevingen) en zie wat er is gebeurd...By the way...leuke winkel Pure Maman!

4 mei gaan we naar de gyn in Z'meer, maar 25/4 hebben we ook al intake gesprek bij de VK.
    Dusss ben erg benieuwd wat de reactie van de gyn is die mij had doorgestuurd voor IVF...

Sonja...succes morgen! Wel fototje plaatsen hoor...hihi! Ennuh ook ik heb slapeloze nachten, val als een blok in slaap, maar midden in de nacht word ik wakker (wc pauze) en dan kom ik zoooo moeilijk in slaap, ben echt gebroken 's ochtends dan, tsja hoort er allemaal bij. ;)

Meiden, ga ff lekker quality time hebben met mijn mannetje...moest namelijk dit weekend werken en moest ook nog eens extra vandaag naar het ZH omdat ik bereikbare dienst heb :(

Fijne avond!

Liefs Nollie

12. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Hello Meiden,
    zo mijn werkavonden weer gehad dit weekende.
    Merk dat dit toch aanslagen zijn.
    Ben erg vermoeid aan het einde dienst waardoor ik kotsmisselijk wordt en niets meer hebben kan. Heb dan moeite om kokhalzen te onderdrukken.
    Nu 2 dagen vrij met wel morgen een helaas verplichte themamiddag Feedback geven.
    Vandaag ga ik lekker relaxen en weinig doen.
    Verder eigenlijk weinig te melden.
    :idea: Nollie wat doe jij eigenlijk voor werk? Heb je echo gezien in je album leuk hoor...

:idea: Elmo, ben benieuwd naar je stalen, en leuk een nieuwe auto uitzoeken...En grappig dat je je superverpleegkundige tegen kwam in de bouwmarkt....

LIEK.

13. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    nog 2 uur en 40 minuten dan hebben we de echo.
    ben zo nieuwsgierig.
    kon de tijd maar wat sneller gaan.

14. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    :idea: Sonja spannend hoor, ik tel met je mee af...
    Liek.

15. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    hallo meiden,

Zo ben hard op weg om weer in mijn oude ritme te komen wat het werken betreft.
    Vanavond en morgen avondienst.

Zijn zaterdag naar de camping gegaan en heb zondag lekker de hele dag in de tuin gezeten was echt uitgerust toen ik weer thuis was.
    Aankomend weekend ben ik het hele weekend vrij dus dan gaan we vrijdag al weg.

Heerlijk kan daar echt naar uit kijken.

Hier gaat verder alles goed, heb nergens last van gelukkig.
    Ook het kokhalzen is een stuk minder.
    Wel pas ik mijn spijkerbroeken niet meer dus heb andere gekocht die wel lekker zitten ook om mijn buikie.

Hoe gaat ie verders met iedereen?

Veel liefs lydia

16. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    :idea: hi lydia afwisseling van de wacht met de avonddienst. Succes fijn dat je, je uitgerust voelt.

Ik ben om 11.15 onderweg naar de douche weer terug in bed beland tot bijna 14.00 had gevoel dat ik nog even moest verder slapen.
    Zag opeens tegen de dag op :oops: .
    Maar goed wilde toch lekker relaxen vandaag dus waarom niet een paar uurtjes extra in bed... :D

:idea: Sonja zal haar echo wel gehad hebben , ben benieuwd....

LIEK

17. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    he lieke,
    kan het me voorstellen hoor met deze warmte dat je tegen de dag op ziet.

Heb er nu veel meer last van dan anders en dan ook nog eens mijn zonne allergie.
    gek wordt ik ervan.

Maar goed gaat wel weer over hoop ik.
    Ik hoef vanavond maar tot half 10 dus ben op tijd weer thuis.
    vindt mannetje ook wel eens lekker denk ik. haha.

Ga nu even de honden laten lopen en dan maar eens richting het werk denk ik.

Sonja,
    hoe was je echo meid?
    ben erg benieuwd.

wens iedreen een fijne dag vandaag.

veel liefs lydia

18. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    :idea: Lydia, Ik heb niet zo gek last van de warmte alleen denk ik dat ik nu even meer moet drinken :oops:
    Beetje te weinig gedronken ook.
    Fijn dat je maar tot half 10 moet lijkt mij heerlijk ik moet echt in de avond tot 23.15 werken. Ben dan vaak na 23.30 thuis.
    Kon er normaal al niet goed tegen maar nu vallen ze extra zwaarder.
    Maar ja voor goed doel meiden, ik mopper niet dit is alleen wat ik voel :D

19. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha Lieke,
    ik ben dialyseverpleegkundige en helaas moest ik zondag naar de IC, pat opgenomen...dus was er wel even bezig...Voelde me die ochtend al niet zo lekker en had hele andere plannen... :(

Vandaag de papieren binnen gekregen van de VK. Zal ook maar even mijn zorgverzekeraar op de hoogte brengen...?

Ben benieuwd naar de echo van Sonja hoor...

Lydia weer lekker in het werkritme...goed hoor! Ben benieuwd naar een buikfoto van jou hoor... ;) !

20. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    de echo was heel goed , zag er uit als een normale zwangerschap.
    hartje klopte ook goed was mooi om te horen.
    en het is er 1 en niet 2 dat andere is waarschijnlijk een stolsel geweest.
    over 3 weken weer heen dan berekent hij hoever ik dan precies ben , hij zei nu dat het rond de 6 weken en de 3 dagen zit , een week minder dan dat ik in gedachte had.

Deel Deze Pagina