Ja ben ook wel benieuwd naar de cryootjes van carulli. Of ze er een of 2 heeft kloppen. HAHA denk dat al onze babykamers in alle hoeken vast gelegt gaan worden.. Aldonza, Jammer maar begrijpelijk hoor dat je niet alles bij kan houden...Hoop af en toe glimpen op te vangen van je, dan ben ik al zeer tevreden. LIEK
Hey liefies, Hier komt drukke miep ook weer even; Sonja en Nollie; supers dat jullie echo's er zo goed uitzagen! Gefeli! Carulli; ben ook erg benieuwd naar je uitslag..1 of 2... Elmo; leuk behangetje hoor! Wij gaan de wanden verven, omdat er struktur opzit. Wil zef graag 2 oranje en 2 lime groene wanden denk ik. Je buikje is trouwens ook al aardig gegroeid Liek; ben blij dat je je weer wat beter voelt. Leuk dat je ook al een broek gescoort hebt! Wordt steeds echter allemaal he! Eva; Jammer zeg dat we je niet meer kunnen volgen hier. Vond je inbreng altijd erg leuk en zal je hier zeker gaan missen. Laat je wel nog wat van je horen als je tussendoor tijd hebt? Ik wens je een super zwangerschap toe meis en hoop uiteraard nog eens wat van je te horen. Dikke kus! Hier alles nog steeds paletti (op het druk zijn na) Heb nog 1 weekje te gaan bij mijn huidige werkgever (daardoor even extra druk...) Voel me nog steeds prima en aan de omvang van mijn buik te zien voelt beeb zich ook goed Ja ja, heb nog steeds! geen foto gemaakt. Vandaag moet het toch echt hoor; ben alweer 15 weekjes...hihi Zo ga ffies snel koken. Vriend van ons blijft eten. Ik hoop jullie gauw weer te spreken! Ps iedereen die ik gemist heb; het ga jullie goed. Kan niet alles onthouden waardoor ik misschien niet op iedereen gereageerd heb... XXX
Das ook al een prachtig buikkie ElviraR... Leuk dat je nog even tijd gevonden hebt om deze te plaatsen. Liek.
Elmo; veel plezier bij de vk als ik hier voor die tijd niet meer kom... Liek; jij 2 mei he...Voor die tijd kom ik zekers nog langs. Heb na volgende week woe paar dagen vrij. Begin 1 mei op mijn nieuwe werkplek... Fijne avond nog schattebouten...
Elmo, mooi buikje bij jou ook al hoor! En behangetje vind ik errug leuk! Ben benieuwd hoe het word. Sonja, fijn dat je een mooie echo had, lekker genieten nu hoor. ElviraR, wat een mooie buik zeg! Eva, ga je wel erg missen hier als 'lotgenotenwalvis', maar snap je besluit. Hoop nog wel via via op de hoogte te blijven van je wel en wee. En wellicht nog een keer tot ziens?! Hier gaat het goed, hard op zoek naar autootje. Ietsje steviger en groter dan ik had. Als het dan toch moet doen we het gelijk maar goed. Liefs allemaal, Lenneke
Ohhh Lenneke, was jou helemaal vergeten straks solly.... Jee wat zul je zijn geschrokken van die aanrijding. Ben blij dat het goed met jullie gaat. Balen dat je auto "dood"is...Ik hoop dat je snel iets anders vindt. Ga lekker pitten nu. Trusteeeeh X
hoi meiden, even lezen hier na mijn avonddienst. Eva, jammer dat je gaat maar ik hoop je nog eens te spreken op msn of elkaar nogmaals te zien. Elmo, Op zich een leuk behangetje maar het zou niet iets voor mij zijn. Ben wel benieuwd hoe het staat. Hier gaat alles best. Ben nu erg moe van het werk. Heb volgende week nog een dag bhv ook. Nog twee weken en dan hebben we de tweede echo. spannend hoor. Ga nu even lekker douchen en dan hop mijn mandje in. Oja een buikfoto van mij komt er aan hoor nog even uitdokteren hoe dat moet. Veel liefs Lydia
Hoi Meisjes, Caruli heeft niet uitgebreid gereageerd, maar haar onderschrift zegt genoeg! Fijn om te horen dat het met jullie allemaal zo goed gaat! Maakt Viertje errug blij. Kus, Vier
lieve meiden ik ga hier weer weg helaas gaf de echo gisteren niet veel goeds aan bm is al aan het ontsluiten volgens de gyn en moet vrijdag terug voor controle tot nu toe nog niks verloren ook geen bloed meer sorrie weet even niet wat ik ermee aan moet
ps ik wens jullie natuurlijk wel heel veel succes met de zwangerschap en wie weet mag ik snel weer komen hier hopelijk dit jaar nog
Vreselijk voor je carulli , ik hoop echt dat ik je weer snel mag begroeten hier in het walvissen topic. weet ook niet zo goed wat ik zeggen moet, sterkte. Lydia, Je 2 avonden weer gehad vandaag weer lekker bijtanken. Ben benieuwd naar je buikje. Hier ben ik vandaag niet gaan werken. Ik voelde echt dat ik nog niet fit genoeg was om aan deze 3 dagen te gaan beginnen. Vandaag vroeg en dan 2 keer laat. Ik zag er als een berg tegen op dus heb vanmorgen vroeg knopen gehakt en mij ziek gemeld. Deze drie dagen blijf ik thuis uitrusten. Even goed voor mij zelf zorgen. Dan heb ik vrij weekende die ik dan fris kan in gaan om samen met vriendlief lekker wat leuks te gaan doen. ipv mij weer te moeten opladen voor maandag. Gelukkig was leidinggevende begripvol , ik zag er zo tegen op om te bellen maar het was goed. Er viel een last van mijn schouders af. LIEK
Lieve Caruli, ook hier wil ik even kwijt dat ik hoop dat je alles voor nu op jouw manier een plekje kunt geven en hopelijk, als jullie er weer klaar voor zijn, je je snel weer zult aansluiten bij de walvisjes! Sterkte meis! Liefs Nollie
Ach jeetje caruli wat vreselijk voor jullie. ik wens je heel veel sterkte en hopelijk kom je snel weer terug en gaat het dan allemaal wel wel goed. heel veel sterkte liefs sonja
Jee Carulli wat moet ik nu lezen Ik vind het enorm verdrietig voor jullie en hoop dat jullie snel weer bij de walvisjes mogen aansluiten. Voor nu heeeel veel sterkte. Dit had ik dus echt niet verwacht. Ik wist ook niet dat je bloedverlies hebt gehad. Lydia; lekker dat je even kunt bijtanken. Ook ik ben erg benieuwd naar je buikje uiteraard. Liek; lekker bijtanken meis. Ik hoop dat je snel weer fit bent! Zo nu gaat ali illegali weer snel aan het werk
Caruli, meid weet niet wat te zeggen. Vindt het verschrikkelijk voor jullie. Neem de tijd en we zien je vast dit jaar nog terug hier. Heerlijk uitgeslapen vanmorgen. Tot 10 uur. Dit is voor mij tegenwoordig voor mij uitslapen kan echt niet langer blijven liggen. haha. Voelde me meteen wat beter. Ben vandaag ook niet zo heel moe maar dat komt misschien vanavond wel weer haha. Morgen en vrijdag nog en dan wekend vrij dan nog 4 dagen en dan heb ik er 5 of 6 vrij. Heerlijk lekker bijtanken dan. Zal vanavond proberen om de buikfoto er op te zetten maar daar moet manlief mij toch echt ff mee helpen want wat dat betreft ben ik echt blond. veel liefs lydia