Nou net opeens vanuit niets begin ik mij toch te kokhalzen die uit mijn tenen kwam. slijm en zuur kwamen omhoog geduwt.... Bah, nu ben ik helemaal blij dat ik vandaag gewoon even rustig thuis gebleven ben om uit te rusten. Ergens was het lachwekkend nog wel ik had een vuilniszak hier in huis staan om op balkon te zetten. Zat geen vieze vuilnis in maar allerlei dingetjes die ik opgeruimd had ff. Staan die 2 katers van mij mij zo verbaast aan te kijken waarom ik zo`n herrie maak en met mijn neus die vuilniszak in duik. LIEK
Lieve lieve Caruli, Woorden schieten te kort meid, wat vind ik dit vreselijk voor je! Ik heb eventuele voortekenen ook gemist meid, als die er al waren. Ik hoop voor je dat deze vervelende periode gauw achter de rug is en je dit af kan sluiten. Een hele dikke kus van mij meid. Veel sterkte. Ik vertel vanavond wel verder over mijn eigen "leuke" dingen....heb er nu spontaan even geen zin in.
Zal strakkies moeten uitwijzen hoe mijn eten gaat vallen, heb best eigenlijk wel wat trek dus ga zo eten koken. LIEK.
Wilde nog even kijken hoe het met Caruli was afgelopen, maar lees helaas triest nieuw. Had dit niet verwacht.....lieve meid en man; heel veel sterkte....ik hoop toch dat je snel weer mag aansluiten bij deze lieve meiden. Ik kom zeker zo af en toe nog wel kijken hoor (kan het vast niet laten, ben veel te nieuwsgierig aangelegd). En zal af en toe mijn profiel nog wel bijwerken en/of berichtje achterlaten. Dag lieve meiden...zie er vast nog wel een aantal op de msn. Groetjes, Eva.
Caruli, ook van mij heel veel sterkte en ik hoop heel snel weer tot ziens hier. Lieke, verstandig besluit hoor, je gezondheid gaat voor! Lenneke
Elmo leuk morgen naar de V.K, veel plezier. LIEK Psss, goed ik heb het aangedurft om een buikfoto te plaatsen van mijn 9 weken en 4 dagen die ik vanmorgen gemaakt heb. Zo kan ik over 2 weken of zo even vergelijken of ik inderdaad ga groeien. Ik ben gewoon geen slanke dame dus bij mij zal het even minder snel te zien zijn dat ik een buikje ga krijgen. Want een rolletje heb ik dus al van mijzelf... Maar desalniettemin wil ik het wel gaan proberen te delen met jullie.
Ha Lieke, meid zag het helemaal voor me hoor hoe je met je hoofd in de vuilniszak zat gedoken...Lekker thuis blijven nog hoor! Elmo, morgen VK...wat leuk! We horen het wel! Voor nu...ben een beetje verdrietig door het bericht van Caruli. Zo pril, maar al zó geliefd en nu al verloren...pfff!
Ha Liek, ik zie al een beginnend babybuikje. Verder dacht ik dat je dik was. Nou dat valt reuze mee. Haast geen vetrolletjes te ontdekken!
helaas lees ik net het trieste bericht van carullie.. vind het zo erg voor je meid, ik zit gewoon met tranen in mijn ogen..wat een hoop oneerlijkheid... Ik hoop en zal heel veel voor je duimen, dat je deze meiden heel snel weer mag vergezellen..het is je zo gegund.. hele dikke knuf en heel veel liefs... Pjetje
Carulli heb de hele tijd aan je moeten denken...wat oneerlijk zeg Cool Liek! Ik vind je rolletjes ook erg meevallen hoor! Kan niet wachten op de foto waar je een toeter van een buik hebt
lieve meiden bedankt voor de reacties hier gaat het redelijk heb nog steeds behoorlijke buikpijn maar verlies nog geen bloed ofzo morgen weer naar het zh ik ga voorstellen dat of ze me dan willen helpen kan het niet aan om zo nog een paar weken door te lopen terwijl het vanbinnen niet meer goed zit en ik kan het nu ook nog niet gaan verwerken want alles zit nog in mijn lichaam is zo raar eigenlijk weet ik dat ik niet meer zwanger ben, maar het besef is er nog niet omdat het nog in mijn lichaam zit. maar goed we zien wel wat de gyn gaat zeggen helpen zullen ze nu nog niet doen meiden ik verhuis weer naar het topic update caruli ik wens iedereen een voorspoedige zwangerschap en wie weet tot over een paar maanden
Dank je wel lieve meiden voor jullie reacties. Carulli, ik heb in je eigen topic gereageerd. Maar hoop uiteindelijk dat je snel hier weer mag komen als walvis. Liefs LIEK. Elmo, joepi vandaag naar de VK. Nollie , hoe gaat het met je kokhalsen en misselijkheid? Sonja, bij jouw alles goed? Ben je nog lekker aan het shoppen? Lydia, Leuk over 2 weken weer een echo , geweldig. Mag je daarna naar de vk? Lenneke, Kunnen we van jouw ook binnenkort weer een nieuwe buikfoto verwachten? Tis al weer een oude he in je album Wow en je kan elk moment je eerste bewegingen voelen van je baby. Ben zo benieuwd lijkt mij supers.. Jaycey , heb ik al poosje niet meer gezien hier? Hoe gaat het met je? ElviraR, echt top om je weer wat vaker te signaleren hierzo. Verder pff niemand vergeten en anders Sorry LIEK.
Hey Lieke! Tsja...eigenlijk nog steeds hetzelfde, maar merk wel op dat het nu de hele dag door aanwezig is...Het draaierige/weeige gevoel blijft continu. Voornamelijk als ik snel opsta. Ik weet van mezelf dat ik nooit echt hoog heb gezeten met mijn HB, altijd rond de 6,5. Dus ben maar begonnen met 1 glas Roosvicee Ferro per dag...kan toch geen kwaad? Jij lekker nog thuis...ik heb zo avonddienst, nog ff wat eten en dan douchen! Liefs Nollie
hier gaat het goed, de ene dag wel beter dan de andere dag. merk wel dat ik heel erg moeilijk op gang kom smorgens. vanmorgen wat boodschappen gedaan maar was blij dat ik thuis was, ben ff op bed gaan liggen maar werd wakker toen was het alweer half 1 , broodje aardbeien gegeten (want beleg smaakt me niet erg of het moet hagelslag zijn) en nu voel ik me weer heel goed. gister wezen zwemmen maar het water was me zo koud is zat te klapper tanden en me borsten werden knijterhard en deden vreselijk zeer dus ben er na 3 kwatier maar uitgegaan. ben nog niet verder wezen shoppen, kreeg wel van me ouders een Ernie pop en 2 rompertjes en een omslagdoek met een mutsje er aan voor na het badderen. van een tante van me vriend kregen we een maxi cosi die was van haar dochter geweest , ziet er nog goed uit dus dat is altijd makkelijk. er moeten wel snel planken gemaakt worden in de kast want er zit maar 1 plank in en die ligt al bomvol.
Zo meiden, wat is er toch alweer een hoop gekwaakt hier! Heerlijk Ik hoop dat de misselijke onder ons gauw beter tijden kennen. Ik moet zeggen dat het hier een aantal dagen al heel goed gaat. Juist trek 's ochtens. Zou het dan waar zijn...dat je je na 12 wk beter gaat voelen Ik ben er bijna! Oh meiden, ik heb weer een hoop te vertellen dus alvast mijn excuses voor het lange verhaal Gisteren positiekleren gekocht! 3 broeken een shirtje en 2 buikbanden. De broeken kan ik allemaal al aan alleen zit het bij het buikgedeelte nog niet zo mooi. Als ik de band omsla is dit opgelost en bij de broeken waarbij dat niet kan doe ik er iets langs op. Dan zie je er echt helemaal niks van 8) Goed he Van mams een babygym gekregen en een lief pakje. Zelf ook nog een pakje gekocht (zo'n lekker pakje van de Hema, broekje met overslagtruitje) om bijv. in te slapen. Vandaag gaan we via mp een zgan wipstoeltje ophalen en een voedingskussen! Maandag gaan we bij iemand kijken die echt van alles heeft voor ukkies. Vind ik zo leuk he, om echt op jacht te gaan naar leuke dingetjes. Ik heb echt aandelen in mp whahaha Nieuw shoppen vind ik ook helemaal geweldig hoor, ik hou vooral van die combinatie. Zonet gebeurde hier zoiets leuks! De buurvrouw kwam een doos brengen waar bloemen in zaten. Ik verbaasd (het klikt niet altijd even goed tussen ons) maar was niet van haar. Was bezorgd zei ze. Ik had de bel niet gehoord (was was aan het ophangen in de tuin). Ik gauw kijken natuurlijk.....zijn ze van mijn werk! Voor de beste secretaresse staat er op! Is dat niet geweldig! Ze pikte 7x ivf, ik kreeg vorige week een vast contract ondanks de inwoning van Frummel en nu dit! Ik geloof dat ik daar echt NOOIT meer wegga zeg....hihihihi Straks nog een prachtig hartje horen bij de vk (tuurlijk ben ik best nerveus...tis toch weer een moment van de waarheid he). Maargoed, genoeg gekletst nu! Ik ga de gehaktballen opzetten, aardappels schillen en bloemkool klaarmaken, stofzuiger er nog ff door. Weer een blokje met de hondenkinderen en dan lekker naar de vk! Ik zei toch dat het een heel verhaal was... Dikke kus voor jullie allemaal, Laura