WOOOOOOOOOOWWWWWWWWW GEFELICITEERD! Elmo en elmoman geniet van jullie knulletje..........helemaal SUPER
Nollie: mbt de meeting in januari. je hebt groot gelijk dat je een slag om de arm houdt. 4 weken is dan ook nog erg klein! (behalve als we het eind januari doen (= mijn voorkeur; wat denken jullie van zaterdag 26 januari?) Prinses/Natas/Elmo mbt kamerkleur: marin haar kamer is gebroken wit op het glasvezelbehang. Witte meubeltjes. Knalblauwe gordijnen (verrassend toch?) Plaats binnenkort wel een paar fotootjes. Prinses: Kleur van vruchtwater kan je ontdekken door het op te vangen in een glas. Moet helder of wittig zijn. (geen bruin of groen) Verder krijg je rond je 33e week het bevalpraatje bij je vlos. Die heeft op papier waar je op moet letten. Eva: Hoest met de krampjes? mbt Elmo: Die zou om half elf naar bed! Niet beginnen met weeen! Is errug vlot gegaan. Vraag me af waarom ze zo snel besloten hebben tot een keizersnede en wat er in die Snickers heeft gezeten. Hier: alles even heerlijk in de rust. Marin én het neefje van bijna 2 jaar. Ze waren beiden om kwart over zeven wakker, dus dat was wel erg netjes. Vanmorgen hebben ze samen gebadderd. Vond hij leuker als zij. Toch erg vertederend hoor als zo'n vent zo'n klein meisje helpt wassen. *klets, zeiknat washandje in gezicht van Marin* Vanavond met de hele meute Chinezen. Lekker. Wil er nog iemand een Snickers?
Chinezen? hahahahah hier betekend dat heel wat anders! Dus jij had je handjes vol gister en vannochtend? Ik hoef voorlopig geen snickers meer hahahahah
Och het is een lieve knul, dus je merkt het eigenlijk niet eens dat je constant bezi bent. marin en Mats wisselden elkaar aardig af. Twee schone konten, twee flessen, twee keer aankleden, etc. Jij moet voorlopig maar mooi van de Snickers afblijven Natas! je ziet aan Elmo wat er van komt en dat kunnen we de komende 20 weken bij jou nog niet gebruiken! Lydia of Eva? Zijn niet erg aanwezig vandaag.
Hahaha Femke, wij zijn druk aan de poets met zijn tweeën. Heb het idee dat het hele huis schoon moet en manlief helpt keurig een handje mee. En geef maar net zo'n snickers als die Elmo had gisteren. Wie weet gaan wij dan ook beginnen. Dus ben wel aanwezig en lees alles. Liefs Lydia
Dát kennen wij hier in het hoge noorden niet hoor! Blij dat ikdan toch mar in the middle of F*ing nowwhere woon. Blij met het provinciaaltje zijn.
whahahahah ik werk op een heel braaf dorpsschooltje.. denk dat die kids ook nog nooit van chinezen hebben gehoord. Gekke snickers al helemaal niet hihihi Ze wonen zo dicht bij een grote stad maar lijken af en toe nog wereldvreemd.
Komt het vruchtwater er dan niet in 1 keer uit? Ik heb zo'n idee, dat mijn vliezen breken als ik bij de bakker sta of zo. Hahaha, geen glas bij de hand en daar sta je dan. Of zie ik dat helemaal verkeerd? Krijg je eerst weeen en dan pas je vruchtwater?
Dat is bij ieder verschillend prinses. als je beeb ingedaald is kan het hoofdje ook als afsluitdop werken waar door je niet hele plonsen verliest maar gewoon kleine beetjes. dan kan je , je inlegkruisje of maandverbandje gebruiken en die wil de vk wel zien meestal. ik heb pas nog veel gegoogeld op breken vliezen enz. Heb daar veel gelezen. LIEK
Hier alles rustig. Ben naar de stad geweest, pfff dat is een opgave. Lopen heen en weer kost al enorme harde buiken. Maar ja, ben weer gelucht hahaha. Ben heel benieuwd hoe het verder met Aldonza is verlopen. LIEK...
Nou hier nog even een update van hier.... Maar eerst antwoord op jouw vraag Prinses......het is heel verschillend waarmee bevalling begint...weeën of breken vliezen, maar volgens de vk begint een bevalling veel minder vaak met breken van de vliezen....weet het niet zo precies in percentages maar is geloof ik iets van 20%. Maar okee.....het gerommel en de krampen van vanmorgen leken eerst weer af te nemen. Maar inmiddels toch wel wat heftiger geworden (ben ze nu echt beetje aan het wegpuffen, wat ook nog wel aardig lukt hoor). Regelmaat zit er nog niet zo heel erg in....lijkt nu wel wat meer, dus ben netjes aan het timen en aan het noteren. Moet dus eerst nog wel minimaal een uurtje aanhouden voor ik vk kan bellen. Zolang het een beetje kan zal ik jullie op de hoogte houden...maar heb nog geen idee hoe het gaat lopen....misschien dat het straks toch ineens weer afzwakt..geen idee. Wat betreft meeting....oef....komt er weer 1.......... Heb niet in agenda gekeken, maar zal vast kunnen 26e januari....als het goed is heb ik dan toch nog verlof/vakantie. Mijn voorkeur gaat ook wel uit naar eind januari hoor. Groetjes Eva.
Nou , Aldonza. Dat klinkt toch aardig serieus allemaal. Zal een grote grap zijn als je het klaar speelt om vandaag nog voor 0.00 te gaan bevallen... Vriendlief al thuis? Sterkte met alles wat komen gaat... LIEK.