Veel succes Aldonza en ik wens je een supersnelle bevalling toe als het beslist door te zetten ! Geef er daar maar een paar goei puffen op !
Even kort....weeën komen nu zo om de 5 minuten, maar nog goed op te vangen. Overlegd met vk en zolang het te doen is wacht ik af tot de overdracht is en overleg dan met de vk die dienst overneemt (is vk die ik vaak heb gezien tijdens controles...wel prettig). Mocht het dus heftiger worden dan bel ik eerder. Weet niet of ik nog online kom vanavond...even kijken hoe het gaat. Anders stel ik Nollie wel op de hoogte.... Elmo lijkt me nu niet zo handig... . Dag lieverds, Eva.
Jeetje, echt spannend hier! Wat fantastisch dat Elmo is bevallen! Ik kan me alle felicitaties in het 'Ik ben zwanger'-topic nog herinneren als de dag van gisteren en nu is het kindje er al. Ongelofelijk! Eva, heel veel sterkte en succes! Jacqueline
Hey Meiden, Het net Elmoman gesproken en nu kwam het hele verhaal. Dat Elmo binnen een half uur al op 8 cm zat wisten jullie al, maar het zette niet door. Op een gegeven moment zat er wat bloed in de urine en ging de hartslag van de beeb omlaag. Ze waren namelijk bang dat de placenta een scheurtje zou hebben. Vandaar dat er is overgegaan tot een keizersnede. Nu zijn alle vragen hopelijk beantwoord. Ik heb het telefoonnummer van Elmo gekregen in het ziekenhuis, dus mochten er mensen willen bellen kan ik het per PB naar jullie toesturen. X Vier
@EVA Heel veel succes moppie. Zet hem op. Ik hoop dat jij ook vandaag of morgen je beeb in je armen mag hebben. Liefs, Elvira
hihi even kort hier, pc is bijna klaar, aldonza super spannend succes he! Elmo en Elmoman Gefeliciteerd met jullie Ruben! Groetjes
ben ik ff een middagje de hort op en weer een bevalling in aantocht, wie weet heeft eva vandaag dr kindje nog in dr armen. zet hem op eva de hele middag op verjaardag geweest, pfff dat merk je dan toch wel ook al doe je niet veel , kind werd mega druk van al die visite, ik was behoorlijk aan het buikdansen.
Ik breek even bij jullie in hoor! Elmo en man, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Ruben! Aldonza, heel veel succes meid, het zal bij jou nu ook niet lang meer duren! liefs, Marjo
Lieve Laura en Laurens, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon, Ruben Arno! Echt geweldig. Hopelijk knap je snel op en kunnen jullie van elkaar genieten! Dat is wel supersnel gegaan ook zeg en precies op de uitgerekende datum.... Ik hoor ('lees') je nog zeggen, ik ga vast over de uitgerekende datum heen.... De 8e leek je wel wat toch, hahaha. Echt traantjes van blijdschap hier hoor, ben echt zo blij voor jullie. Viertje bedankt voor het buddy-en... Eva, jij de volgende als ik het zo gelezen heb! Ben heel benieuwd, heeeel veeel succes meid!
Het hangt idd van het indalen af. Als je de volledig ingedaalde mededeling nog niet hebt gehad bij je vlos en je vliezen breken, moet je zo snel mogelijk plat gaan liggen. Het is dan nl. mogelijk dat een deel van de navelstreng langs het hoofdje zakt. En dat is minder briljant (understatement) Als het al wel volledig is ingedaald, fungeert het hoofdje als stop. Bij bewegingen gutst er wat uit. ik was echter zo overtijd dat er vrijwel geen vruchtwater meer uitkwam na het doorprikken van de vliezen (nog geen vingerhoed). De rest van het water zat boven Marin Bij 10% breken de vliezen eerst. Bij de rest beginnen de weeen het eerst. Verder wordt vruchtwater tijdens de bevalling constant aangevoerd en ververst. je hoeft dus niet bang te zijn dat je uk droog komt te liggen.
Ik wist dat het vandaag een mooie dag zou worden. * Een jaar terug heb ik op 4 november postief getest van Marin. * Trouwdag paps en mams. * Nu de geboorte van Ruben * Ook nog vandaag geboorte van babyEva? Oohhhhhhh ben zo benieuwd. Al nieuws van Nollie?
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Kan nu pas online komen; Elmo en Elmo-man van harte gefeliciteerd met jullie zoon Ruben...(ik zat er dus naast!) Het begon heeeel rap, helaas toch naar het zh...snel weer opknappen nu lieverd!!! Geniet van jullie knul! Meiden hier een héle drukke dag gehad...vriendlief had me al vroeg uit de veren om lekker naar de stad te gaan...daar liep ik dus al om 11.30 uur....niet wetende dat ze bij mij thuis bezig waren het huis te versieren voor Nollie's babyshower.....Jeetje wat ben ik/zijn wij verwend...heb volgens mij de hele middag ziiten janken , heb een fototje met de kado's in mijn album geplaatst...Ben nog helemaal hyper ervan!!! Nou dit moest ik ff kwijt! Liefs Nollie
Lieve Eva Op het andere forum heb ik het ook al gezegt SPANNEND! Succes meid ik hoop dat je een probleemloze bevalling hebt. Greetz Beeb