Eva en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Wauw hé wat gaat dat hard ineene. Manlief zei vorige week nog dat elmo, eva en ik een dag naar elkaar zouden bevallen. dus 4,5,en 6 november. Ben benieuwd of hij gelijk krijgt. Meestal zit ie er nooit naast. Nu ben ik volgens het lijstje toch echt de volgende. Pffff wie zal het zeggen. Lieke, ja is echt om moedeloos van te worden. Vind het toch wel moelijk om na z´on nacht om postief te blijven. Maar ja heb geen andere keus dan maar rustig afwachten. Liefs Lydia
Veel sterkte Lydia, kan me voorstellen dat het nu best heel moeilijk is. Al wel activiteit van binnen en toch maar weer wachten.... Liefs
Oeps , lees net pas dat Elmo ook al bevallen is een gezonde zoon. Elmo en man van harte feliciteerd! Denk dat ik maar iets vaker kom kijken, wat ze floepen hier er uit, die walvisjongen! groetjes, Aurelie
Inderdaad, En weet je wat het gekke is. We lopen haast gelijk op en jij bent al even aan het rommelen. Bij mij is alles zo rustig dat ik haast denk dat het voorlopig nog niet gebeurd haha. Heb wel harde buiken bij inspanning enz, maar beslist niet pijnlijk. Wat ongesteldkrampen her en der, maar dat trekt weer weg. beeb beweegt goed. Maar heb mij laten vertellen dat dit niet alles zegt. het kan van een op andere moment gewoon gaan starten. misschien ga ik nog eerder dan jouw. Ik ga nu echt beneden aan de poets.... DOEI.
Hoi Hoi Eva en Evaman van harte gefeliciteerd met jullie kereltje! als ik het goed heb is het toch 3 meisjes/3 jongens nu? Of niet? Groetjes
Eva en man, Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Arthur! Weer zo'n leuke naam! Ook voor jou hoop ik op een voorspoedig herstel!
hoe pissed kan je zijn. Of hoeveel kan je hebben. Hebben gisteren een WIJ ninento gekocht. Heb mijzelf beloofd nadat de boel klaar was hier te mogen spelen. GRRR ik krijg met geen mogelijk heid het ding aan de praat. tenminste niet het scherm van de tv er op gestemd. GRRRRRRRRRRRrrr, ben in staat om afstandsbedieningen uit het raam te flik.....ren. Het moet hier altijd anders. Vorige week ook wilde ik SISI kijken jullie weten wel. had vriendlief alles verandert naar mediacenter ( geen juiste codecs dus geen geluid. ) volgende dag opnieuw nadat hij het gefixt had. Dat ging goed, toen weer ge emmer dat ik die kanalen niet vinden kon. Weer opnieuw uitgelegt. GRRR.. Zo ff stoom geblazen. Vriendlief kan ik niet bereiken ( heeft cursus) Ik ga boodschappen doen, heb geen zin erin. BAH Liek.
Johoe, EVA gefeliciteerd met jullie zoon Arthur. Geniet ervan en kom maar weer snel op krachten. Liefs, Vier