Die Nol, hebben wij hier de wacht overgenomen zo vroeg...? Ai, ben blij dat ik wel ff terug kan hoor. LIEK
*breekt weer in* gata ineens hard met de walvisjongen lydia en man , gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!!!!!!!!!!!!!
elmo & man: gefeliciteerd met jullie zoon Ruben eva & man: gefeliciteerd met jullie zoon Arthur lydia & man : gefeliciteerd met jullie dochter Naomi wat gaat het hard hier zeg wie volgt meiden geniet van jullie kraamtijd en gezinnetjes
Joehooeeeeeeeeeeeeee gefeliciteerd! prachtige naam! Is toch alleen maar leuk als je het zelf komt vertellen!
hoera weer een baby, een 3 op een rij baby. gefeliciteerd met jullie dochter Naomi , mooie naam (stond eerst ook op ons lijstje is het uiteindelijk niet geworden) krijg er kippenvel van ,IK WIL OOK! op naar de volgende beeb
Waaaawww, wat gaat het snel zeg! \/ Eva en man, hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Arthur Lydia en man, hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter Naomi Iris Geniet er lekker van! Ben benieuwd wie de volgende is! spannend ! Liefs Roca
We begonnen met 3 meiden.... Toen 3 jongens...... Nu weer een meid...... Dus Lieke, je kan het nu wel verklappen. jij krijgt een meid! En Sonja ook! (of Nollie moet gaan voordringen)
'k Breek ook even in bij jullie: Eva en vriend gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Arthur en Lydia en man gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Naomi. Hoop dat jullie mogen genieten! Liefs van mirjam
Als het aan mij ligt...ben ik écht van plan om netjes op mijn beurt te wachten...maarrrrr voel me niet écht 100% vandaag Buikkie rommelt en ben misselijk met vlagen....schijnt erbij te horen bij de laatste loodjes heb ik gelezen ! Ik heb afgesproken met ons wondertje dat ze nog lekker blijft zitten hoor...zeker tot na mijn verjaardag! 8) Liefs Nollie
Zullen we gewoon maandag 3 december afspreken? (en anders maandag 26 november). Er zijn nl. nu al 3 of 4 walvisjes op maandag geboren!
ik ga voor een donderdag of vrijdag , volgend jaar is het schrikkel jaar dan is de kleine mooi in het weekend jarig
Hmmm...maandag 3 dec.... Heb trouwens even een fototje van de fotoshoot in mijn album gedaan....heb een foto van een foto gemaakt (foto is een beetje wazig), daar ik liever anoniem wil blijven hier...(ook in mijn achterhoofd houdende wat er twee wkn geleden was gebeurd met die Liselotje) Liefs Nollie
Lydia + man, Gefeliciteerd met jullie dochter Naomi. (Mooie naam, stond eerst ook op ons lijstje) Geniet van de komende tijd! @Femke, Heb net de docu 'Kwetsbaar begin' gekeken. Slik....... Ik besef me eens te meer wat voor wonder ik in de wieg heb liggen. En als ze straks wakker is, knuffel ik haar nog eens extra!