Nollie: Gaaf! Imani: Ja, heb de hele tijd aan je moeen denken. dikke strot. Heb net contact met Elmo gehad. Het gaat erg goed met haar. Ze had vanmorgen zelfs al zelf gedouched.
nollie: mooie foto gelukkig dat het goed gaat met Elmo , het is al heel wat als je zelf kan douche. net ff gezogen en zo de was nog ff opvouwen dan heb ik mijn plicht weer gedaan voor vanmorgen vind ik.
Thanxs! Elmo kennende die zit/ligt vanmiddag achter de laptop! Fijn om te horen dat alles oké gaat! Kan je die uitzending bekijken bij uitzending genist Femke of Imani?
http://www.ncrv.nl/ncrv?nav=xpgwGsHtGATmKnJgaB en wat elmo betreft: die kon alleen internetten via de telefoonlijn. werd dan dus errug duur. Maar ze zal vast snel thuiskomen en kan dan met haar toppie in bed.
Joehoe, en nog een meid erbij. LYDIA EN R Van harte gefefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Naomi. Geniet ervan. Liefs, Elvira
Nollie mooie foto. Hoop dat je buikkie beetje rustig blijft. Je mag niet voordringen hoor.... Imani wat een mooie foto van Charlotte zeg. Tis een mooi meisje. Femke tja ik verklap nog ffkes niets haha. Ik wil het spannend houden. Zo ben ik toch in slaap gevallen tot 11.30 Ga zo maar ff douchen. LIEK
Lieve Lydia en Man, Gefeliciteerd met Naomi Iris! Heb je toch gelijk gekregen met 6 nov! Nou Lieke, ben benieuwd hoe lang jouw kleintje op zich laat wachten....
Sorry Femke, was een opwelling gisteren, ik vond die van jou en Imani zo leuk dat ik ook bij lilypie ben gaan kijken! Vergeten verzoek in te dienen..... Laura al weer zelf douchen, wauwie. Ik ben wel nieuwsgierig naar alle bevallingsverhalen.... is allemaal zo verschillend als ik het zo lees....
Wat een ontzettend zwaar beroep om als verpleegkundige op een neonatologie afdeling te werken...alle respect hoor! (volgens mij werkt Eva op neonatologie...) Mooi ingrijpend programma!
Heeft iemand het adres van Eva? Ik had het wel maar ben bang dat ik het niet goed heb opgeslagen toen ik het in mijn adressenlijst heb gezet.... Zo ja, zou je het mij willen pb-en....?
de ooievaar is ook binnen ,me man had er 1 besteld van de week, die dwars door je raam vliegt. wat een mega ooievaar ,maar wel leuk
Wowie............ Helemaal super!!! Lydia en Lydiaman, gefeliciteerd met jullie dochter Naomi Eindelijk is ze daar jullie wonder! Lieke, jij de volgende! Hoop het voor je! En nog geen internet, we hebben dikke klachtenbrief geschreven en heel de boel bij die sukkels gecanceld. Hebben ook al 2 maanden daardoor geen thuistelefoon, lekker hoge mobiele telefoonrekeningen. Hebben contact gehad met rechtsbijstandverzekering en we kunnen die kosten verhalen op ze....Wat we ook gaan doen. Wat een gedoe allemaal. Nou ja inmidels andere provider en binnen 10 dagen hebben we internet en telefoon. Heb gister ook kwetsbaar begin gekeken. Slik......Heb wel traantje gepinkt en ff tegen wurmpje in de buik gezegd dat ie nog minstens 24 weken moet blijven zitten....... Liefs Hannah[/b]
Lijst op pagina is aangepast. Hier waaide het niet zo hard, dus moest toch met de auto naar mijn werk. Ik ben vandaag 20 weken zwanger joepie!
Supers natas , dat is een mooie mijlpaal. Ik weet hem nog als de dag van gisteren. UPDATE Verloskundige... Alles in orde. Geen bijzondere dingen. Beeb ligt klaar voor de start. Dus het is aan Hem of Haar de keus wanneer. Totaal gewicht van mij aangekomen is 9 kilo. Gewicht geschat op 8 pond vandaag. Was wel leuk dat vk zei, als je deze week gaat bevallen kan je mij treffen ik heb dienst. Maakt het wel echt LIEK
Ik ben ook benieuwd natasja. Moet bekennen met 3 bevallingen zo achter elkaar dat er wel meer kriebels hier gekomen zijn hoor. Zelf had ik 7 november een hele mooie datum gevonden. Maar dat is morgen al hahaha. Ik heb daar zelf geen geloof in hoor. Tis en blijft hier op wat ongesteldkrampen die niet zo sterk zijn gewoon erg rustig. Ik wacht rustig af, kan er niet meer van maken toch. LIEK