Lydia en man, van harte gefeliciteerd! Jeethe, wat gaat het hier ineens hard. Dat had ik niet kunnen voorspellen. Natas, gefeliciteerd met je 20 weken. Lieke, fijn dat je weer bent goedgekeurd. En 9 kilo is echt niet veel. Daar ben ik nu al jaloers op. We gaan zo lekker bij de schoonouders eten. mjammie, nu al zin in!
eet smakelijk prinsess. Ik ben ook inderdaad best trots op de 9 kilo`s. Was mijn grootste angst om veel aan te gaan komen. Maar dat heb ik al vaker benoemd. Liek..
Natas, je bent op de helft! Joepie! Prinses, eet smakelijk! Lieke, je bent al bijna bij de 40 wk toch, laat beebje maar even netjes wachten..... (ook weer niet te lang, hahaha)
natas gefeliciteerd met je behaalde mijlpaal , alweer 20 weken gaat toch best wel snel. lieke: fijn dat je weer goed gekeurd bent. ga maar volgende week bevallen we hebben nu net 3 baby's gehad ff een kleine pauze anders worden we hier zo ongeduldig 9 kilo dat is netjes ik zit nu op de 15 ,nou ja dat was vorige week weet niet hoe dat nu zit want thuis weeg ik me niet meer, de weegschaal van de vk is leuker, daar ben ik al snel 4 kg lichter dan thuis.
bericht van elmo man Ruben heeft de smaak te pakken hij vindt badderen leuk . hier is alles goed en elmo mag morgen weer naar huis dus kan ze julie zelf weer inlichten en denk ook wel een foto plaatsen heb daar zelf geen verstand van nog even geduld en dan is ze er weer Eva en man gefelisiteert met Artuur en Lidia en Ramon met Naomi groet laurens
Hey Laurens, Wat fijn dat je weer wat laat horen. Ik had Elmo vanmorgen (toen ik me had buitengesloten) nog even aan de lijn en was Ruben net uit bad. Fantastisch dat het zo goed gaat met jullie mannetje. Hij gedraagt zich nu al als een echt walvis. Liefs, Elvira