Super Elmo om te horen dat het zo voorspoedig met je gaat ! Lekker doorgaan groeien tot dat broekje helemaal aansluit ! Knuffie xxx
Ik breek weer even in hoor Sorry ik hoop voor je van wel maar voor mij bleek het een fabel te zijn pas rond de 18 de week begon ik op te knappen. Groetjes Anita
Hihi leuk om je enthousiaste verhaal te lezen Elmo! En alvast heel veel plezier bij de vk. Je frummel doet het vast fantastisch! Ik weet zeker dat je dat bloemetje dubbel en dwars hebt verdiend. Die werkgever wil jou vast ook NOOOIT meer kwijt! Leuk dat je flink geshopt hebt! Bij mij zitten de meeste positiebroeken al heerlijk! Slecht een broek die ik nog aardig van boven moet aansnoeren met de elastiek, waardoor ie nog iets gerimpeld zit. Valt met een shirt erover nauwelijks op. Ik kreeg eergisteren nog twee 3/4 broeken van een vriendin die 22 wkn zwanger is. Zij is zooo gegroeid dat ze haar niet meer pasten...Mooi meegenomen hihi
Dat heb ik dus ook ElviraR, dat ze gerimpeld zijn bovenin...ik denk dat dat met een paar weekjes wel weg is Dit weekend willen ze weer mooi weer hebben he! Superrrrr
Ik weet het zeker Kan ook niet wachten op dat lekkere tempje...heeerlijk. Daar word ik nu echt vrolijk van. (kan dan ook strontchagrijnig worden van slecht weer hihihi)
Meiden krijg de kriebels van jullie...wil ook lekker shoppen! Maar ik pas mijn broeken nog prima...durf ook niet echt een buikfoto te plaatsen...want die zit er echt nog niet...Heb er één gemaakt, maar das meer voor mezelf...zodra er wat begint te komen, knal ik ze direct erop, doe ik ook meteen die van vandaag...hihi! Meiden, ik ben 'hard' aan het werk...dus ga weer ff verder! Eindelijk komt volgende week MvM langs...kan ik ook mijn bijdrage kwijt! Liefs Nollie
HAHA allemaal aan de shop voor broeken leuk he. Ik heb er nu eentje en daar laat ik het nog even bij heb hem nu afgelopen 2 dagen gedragen maar hij is nog eigenlijk beetje te groot als ik hem met het koord aansnoer zit het niet lekker maar verder staat deze broek heel erg leuk. Ook vanmiddag even mijn HB laten meten bij de HA deze is 8.1 dus netjes in orde. Denk dat ik beetje oververmoeid geraakt ben door mijn late diensten en dat ik uit mijn ritme geraakt ben. Voel mij al fitter dan gisteren dus maandag weer fris en fruitig aan de slag hopen dan maar. Merk dat ik best opknap van zoute drop ( niet te veel LOL) Nollie , ja leuk is het als je straks verschil gaat zien van foto met je buik dan is het leuk om ze beide te plaatsen. Laterzzzz LIEK.
Zo dames, We zijn bij de vk geweest. Eerst maar even kijken of we het hartje konden vinden...spannend. Voor het eerst op een behandelbank (geen beugels) broek mag helemaal aanblijven (alleen los) WAUW wat een verandering, wat anders allemaal. Dit gaat echt LEUK worden Ze had gezegd dat we het misschien niet konden horen of dat ze hem niet kon vinden dus geen paniek. Met spanning wachten we af..ze zoekt eventjes en ja hoor! We horen onze frummel al druk kloppen! Wat is dit geweldig mooi zeg! Het geluid van mijn hart vermengd met het geluid van zijn/haar hartje.... dat is echt fantastisch zeg! Nog mooier dan een echo vind ik zelf. Over vier weken weer maar tussendoor (over twee weken) mogen we nog even komen om naar het hartje te luisteren. Hoezo voorkeursbehandeling. Ze was erg onder de indruk van onze hele IVF reis en was erg begripvol en geinteresseerd. Een ontzettend fijne praktijk, past helemaal bij ons! Zo...weer zo'n ego verhaal gaat lekker he Lieve meiden, Fijne avond!
Tsjee...weer wat anders lekker je broek aanhouden ! En wat mooi lijkt me dat om het geluid van het hartje van jullie frummeltje zo te horen.... Prachtig die ego verhalen van je! Liefs Nollie
Hihihi en dan hou ik het nog kort... Ik heb in mijn 9 maanden dagboekje gewoon plek tekort.. Hou van schrijven denk ik 8) Bedankt meiden, ik wens jullie ook een prachtig kloppend hartje toe!
geweldig Elmo, ik hoop 1 mei het hartje ook weer te horen. ga er wel van uit daar niet van. Maar fijn dat je in zo´n leuke praktijk hebt. Meiden volgende week meer van mij ben nu erg moe en morgen gaan we voor een weekend weg dus tot dan. veel liefs Lydia
Laura, wat een heerlijke verhalen om te lezen! Lief van je werk die bloemen, is toch supergebaar. En lekker geshopt. En natuurlijk je VKbezoek, fantastisch hoor. Hartje horen is toch weer iets heel bijzonders he? En inderdaad je kleren lekker aanhouden. Fijn dat je over 2 weken nog even mag. Wij moeten nu echt steeds 4 weken wachten, is best lang hoor. Hier een beetje snotterig, dicht oor en keelpijn. Normaal gebruik ik dan een neusspray en keeltabletten enzo, maar er is maar weinig wat je mag als je zwanger bent. Even doorbijten dus. Lieke, zal inderdaad binnenkort weer eens een foto maken. En over leven voelen gesproken, ik denk dat ik van de week iets heb gevoeld. Maar het is nog maar heel af en toe en heel licht, dus durf nog niet te hard te juichen, misschien voel ik wel iets anders of wil ik te graag.... Liefs allemaal, Lenneke
Hoi hoi Lenneke, Dat kan heel goed hoor, met 18 weken (jeetje ben je echt al zo ver zeg). Dat lijkt me ook fantastisch hoor, das echt de volgende stap. Zien, horen en dan voelen. Hoe ver zijn jullie met de uitzet en het kamertje? Die nieuwe foto wordt inderdaad hoog tijd hoor! Groetjes!