fijn dat het goed gaat met elmo en ruben , heerlijk vandaag naar huis toe. ben benieuwd naar ons nieuwe walvisje.
Goede morgen, Hier een meld. Ben nu nog de enigste die zich dagelijks melden moet haha. Vandaag weer lekker uitgeslapen. Neem het er maar lekker van. Hoef vandaag lekker de deur niet uit. Gisteren boodschappen gedaan, Bieb geweest. dus blijf lekker bij de kachel. Heb niet veel te huishouden. Dus ga lekker niets doen. Liek TXS for the update ELMOman
lieke nog een paar dagen dan heb ik ook een meld plicht ben je niet meer alleen die zich "moet" melden
Fijn dat het zo goed gaat met Elmo en Ruben! Hier al een hele toestand. Ik moest vandaag bloedprikken. Heeft mijn lieve vriend, mijn sleutelbos meegenomen naar zijn werk. Gevolg: Geen enkele autosleutel in huis. Gelukkig dat mijn schoonouders thuis waren, want ben nu even snel gebracht. Maar het was wel even een geregel. Verder voel ik me goed, ben alleen erg moe. Dus ga vanmiddag nog wel even slapen. Eigenlijk moet ik nog wat voor mijn werk doen, maar dat ga ik echt niet trekken. Dus dat moet dit weekend maar gebeuren. Fijne dag allemaal! Ik ga even wat eten.
Middag....ja ik had nog een berichtje getypt maar toen was de site ff out of order én toen was het nog ochtend hoor ! Ja Liek...nu ben jij de volgende op de lijst...kriebelt het nog steeds zo erg? Bij mij zijn de kriebels echt begonnen hoor...haha nu al, had namelijk gisteravond borstvoedingsvoorlichting...erg interessant! Maaaaaaaar ik wacht netjes op mijn beurt...Jij en Sonja gaan voor Hoe is het met Dieneke eigenlijk? Vanavond weer voorlichtingsavond over bevallen in ziekenhuis, ga ik samen met hubby naartoe... Laterszz! Liefs Nollie
Ben benieuwd naar vanaaf Nollie. Lijkt mij ook wel interessant een voorlichting in ziekenhuis. Ga je ook de verloskamers bekijken.? LIEK...
Als ze vrij zijn wel...ik hoorde gisteren bij de BV voorlichtingsavond van de vk dat ze op 3 nov. 12 bevallingen hadden in het zh....Hmmmmm 9 maanden geleden..wat was er toen?Hihi!
Ja hoor! Ik ben lekker soapies aan het kijken en verder niks. Ik heb nog niet kunnen slapen, maar dit is ook lekker. Misschien zo even in bad, daar wordt ik ook altijd slaperig van. Thx voor vragen! Gaat het bij jou ook goed met nietsdoen?
Badderen is inderdaad ook ff heerlijk ontspannend. Ik vermaak mij wel hoor. surf veel internet af. En tussendoor doe ik van alles en niets. gewoon lekker zijn gang. Moet bekennen dat ik wel beetje zoiets heb tjee wat moet ik nu weer doen haha. zit toch al behoorlijk wat weekjes thuis. En daarvoor had ik al verkorte werktijden. LIEK
Wachten kan dan heel lang duren, voor je gevoel. Hopen dan maar dat het zich snel aandient. Ik heb nog lekker geslapen op de bank. Totdat vriendlief thuis kwam. De tv ging harder en hij had schijnbaar een liedje in zijn hoofd. Raar wakker worden dus! Ik hem hem dan ook vriendelijk bedankt. Verder is mijn kleintje rustig vandaag. Het wordt tijd dat hij/zij wakker wordt.
Dan wordt je inderdaad niet vriendelijk vrolijk haha. Kleintje al gevoeld ? Hier ook hele rustige momenten hoor. En soms schuivelt het een beetje heen en weer. Heeft niet veel ruimte meer hier. marlene.
hier is de beeb duidelijk aan wezig. had begin van de avond ff een dip, had pijn in me rug,moe,en had zo van ik ben het zat kom er nu maar uit en dan moet ik nog dik 3 weken pffff ff lekker tegen manlief aan gehangen , hij had het eten verder afgegoten en op tafel gezet, ga straks heerlijk douche en optijd me bedje in, me man is toch weg vanavond (zijn avondje uit naar de aquarium vereniging)
Nee, kleintje nog niet weer gevoeld. Ga ik me toch weer een beetje ongerust maken. Misschien dat hij zo weer begint. Ik hoop het maar. Ik geloof trouwens dat ik pok voel. Maar nu weet ik het weer niet zeker. Ja, nog een keer. Hij is wakker! Jippie!
Lieve meiden, Wie o wie, kan mij de adressen doorgeven van Lydia en Eva. Mijn adressenboekje is spoorloos. En mag ik dan ook de adressen van de rest, want alle felicitatiekaartjes, en kleinigheidjes zijn hier weer ingeslagen. Bij voorbaat dank. Viertje
prinses Mooi dat je ff plop gevoeld hebt. Maakt je weer een stuk geruster. Sonja Vervelend dat je ff dippie had. Gelukkig kon je ff hangen bij je mannetje. Hoop dat je lekker slaapt vanacht , dat scheelt de helft. En misschien hoef je wel niet 3 weken. Elvira Heeft van mij pb gehad.. Liek.
Nou het bleef bij 2 plopjes. Hij dacht natuurlijk; even laten weten dat ik er nog ben. heb een beetje last van mijn hormonen. Ik voel me alleen, terwijl vriendlief hier bij me op de bank zit. ik hoop dat ik morgen anders opsta.