Elmo, mooie foto! Hier is de baby nog steeds rustig. Alhoewel ik wel de indruk heb dat hij nu tegen mijn ribbeboog aan komt te liggen. Wat een rotgevoel zeg! SOms heb ik het idee dat hij een beetje draait, maar dat gevoel kan ik nog niet helemaal thuis brengen. Ook lijkt hier het slechte slapen te zijn begonnen. als ik op mijn zij ligt, begint mijn buik te trekken en tegen mijn maag aan te duwen. Op m,ijn rug durf ik eigenlijk niet meer te liggen, omdat in een ander topic stond dat dit niet goed was. Dus wat nu? Nou ja, we zien wel. Het hoort erbij. Anders slaap ik overdag wel extra.
Hallo, hier de man van lydia, ik heb even een foto in het album gezet zodat jullie naomi even kunnen bewonderen. alles gaat goed, naomi en moeder maken het goed. als lydia wat is aangesterkt zal ze even een berichtje plaatsen groetjes papa van naomi
Mooi poppetje hoor.... Is lydia wel thuis dan eigenlijk....? Prinses Ik heb ook dagen gehad dat ik minder plop voelde. Het worden op den duur ook meer draaibewegingen inderdaad. en onder je rib is niet echt een heerlijk gevoel. Ik heb gelukkig geen ribbenschopper maar wringt zich er regelmatig wel even onderlangs. MBt liggen Meestal lig ik op de zij links of rechts. Ik wissel af , Maar ja het feit is gewoon dat je niet meer lekker ligt. voedingskussen brengt nog wel eens uitkomst met een kussen tussen de benen. Overdag slapen ben ik op gegeven moment meegestopt. Ik kon dus in de nacht op gegeven moment niet slapen meer. Rug slapen heb ik nooit gekund. LIEK
wat een mooi meisje , krijg de kriebels van al die lieve babytjes , was het maar zo ver hier. me man is nu bezig het bed van onder dicht te maken zodat er geen katten onder kunnen duiken want die willen nog wel is onder bed duiken. vanavond lekker zwemmen.
Laura en Lydia en mannen, wat een prachtige kinders! Heerlijk toch dat er zulke mooie wondertjes zijn geboren! Geniet er van..... Hier een beetje dwars meisje, beetje huilerig en weet geloof ik zelf niet waarom. Hoop dat het vanavond beter gaat want dan komen mijn collega's haar bewonderen. Liefs Lenneke
Hallo meiden, Hier dan een berichtje van mijzelf. Iedereen bedankt voor de feli´s. Manlief heeft ze me voorgelezen en de andere dingen ook doorgebriefd dus ik bleef keurig op de hoogte. Met mij gaat het goed heb nu wel last van stuwing maar dat mag de pret niet drukken. Naomi doet het goed. Ze is echt super lief en drinkt en slaapt goed. Mijn bevallingsverhaal volgt nog. Degene die het adres hebben van de babysite kunnen hem daar ook op lezen. Veel liefs Lydia
Hey Lydia! Leuk om wat van je te horen! Mooie meid hoor Naomi...ennuh heb ik toch gelijk gekregen toen ik je sprak nog ff de laatste paar uur voor je bevalling... Liefs Nollie
Lydia en man, wat een prachtige meid zeg, lekker genieten nu! Hier is de baby erg druk, zit de hele tijd in mijn ribben te porren, niet echt prettig. Het slapen gaat ook bijna niet meer, om het uur er uit om te plassen, en vervolgens niet meer in slaap vallen! Het lopen word er ook niet beter op, word hier al uitgemaakt voor teletubbie Liefs Sonja
Dag lieve meiden....toch even snel een poging doen.. Wil ook iedereen bedanken voor de kaartjes, felicitaties en alles! Wilde natuurlijk ook alvast gluren naar foto's van Ruben en Naomie...meiden en papa's natuurlijk...ook hier de felicitaties voor jullie! Kan natuurlijk niet achterblijven met foto van Arthur...ga poging doen om foto erop te zetten van ons mannetje net enkele minuten oud. En hij droogt steeds leuker op (zei een verliefde mama). Een uitgebreider verslag van de bevalling volgt ook nog op later tijdstip maar wilde toch echt even laten weten hoe het nu gaat...goed dus....Ons mannetje heeft groot zuigbehoefte en drinkt zeker wel om de 3 uur (minimaal). Borstvoeding gaat ook wel goed (als een tiet!), helaas wel al in ziekenhuis tepelkloven opgelopen. Ben dus in ziekenhuis bevallen (toch keuze gemaakt voor ziekenhuis op laatste moment) en achteraf natuurlijk gelukkig maar, aangezien ik dus volledig ben uitgescheurd (ondanks dat dit als horrorverhaal klinkt, zeker voor degene die nog moeten). Maar het gaat echt erg goed en knap echt met de dagen beter op....ach en als je dan je wondertje in je armen mag houden en mag overladen met kusjes en al de liefde die je in je hebt dan kan alles je écht gestolen worden. Ik weet niet of het met gaat lukken het zo goed bij te houden als voorheen op dit moment hoor, maar zal zo af en toe echt mijn gezicht laten zien en wat van me laten horen. Alle dames heel veel succes. Alle andere mama's ook lekker genieten en we gaan snel het volgende topic volbeppen! Groetjes, Eva.
Zwijmel de zwijmel al die lieve toetjes van de kleine walvisjes! Hier druk! we hebben gister de sleutel gekregen van ons huis, lange keuring gehad met de oplevering. Vanaaf nog even daar geweest maar hebben uiteindelijk meer in het bad gelegen dan dat we wat gedaan hebben. Ben kapot. Heb echt zere billen en pijnlijke gewrichten boven mijn kont. auwie.. nou ik ga nog even lezen en lekker liggen... Morgen naar de psych (eindelijk pff hihi) doei doei!
Lieve natas: fijn dat je nu je nestje in kan gaan richten. veel plezier! (en succes morgen, hoop dat het klikt) Prinses: je inbouwen met kussens (een dunne onder je buik) wil het slaapgenot behoorlijk vergroten. Ikheb uiteindelijk manlief richting zolder gebonjourd. Konden we beiden lekker slapen en waren we overdag ook wat aardiger tegen elkaar. Overdag slapen kostte mij mijn nachtrust waarna ik de volgende dag zo labiel was als maar kon. Aan het aantal geposte berichten vanaf de 4e november te zien kunnen we wel eerlijk zijn wie hier de grootste kletskousen vòòr die datum waren. Wat is het hier rustig zeg! (ben ik zelf ook schuldig aan, ben druk met de voorbereidingen voor marin haar spulletjes voor de oppas. dinsdag weer aan de bak....)
Hoi Hoi Volgens mij ligt het dus idd aan het weer, hier is het ook ff bagger, voel me beroerd. De buik lijkt wel echt op knappen te staan, zo gespannen. Gewoon pijnlijk. En ook mijn vingers voelen dik en zeker als ik ze buig. pfff ff lekker klagen hor! sorry liefs dieneke
Fijn om wat van je te horen hoor Eva...máár zoals ik al zei in mijn smsje...take your time! Wat een lekker mannetje zeg die Arthur....kriebels zijn weer volop aanwezig! Heb net Pretty Woman zitten kijken...voorde 10e keer ofzo, heb zitten huilen...Nou moe ?! Blijft een leuke/mooie film! Tsja.... Ga mijn bedje opzoeken... Liefs Nollie ps Natasja succes morgen!
Zoooo...Elmo meldt zich ook weer even! Wat fijn te lezen dat het met alle kersverse mama's eigenlijk heel goed gaat! Leuk om te zien dat iedereen zich zelf ook even heeft kunnen melden. Die foto's ook zeg! Arthur en Naomi zijn echt super kanjertjes zeg! Sorry Eva en Lydia, Ik ga heel gauw iemand op pad sturen voor mooie kaarten voor jullie kanjers! Ik dacht overal op voorbereid te zijn...maar een hele dikke stapel geboortekaartjes ben ik dus vergeten *schaam* Laurens is morgen vrij dus die zal ik deze missie meegeven! Ik laat hem de ALLER MOOISTE uitzoeken. Hier gaat het nog steeds goed. Tweede nachtje thuis gehad. BV gaat hier ook als een speer zeg! Gisteren de ergste dag wb stuwing gehad. Wist echt niet dat ze ZO groot kunnen worden zeg. Ruben was helemaal over de zeik. Super honger, melk ZAT maar veel te gespannen om het eruit te krijgen. Kraamzorg heeft me geleerd handmatig er iets uit te kolven zodat hij wat meer ontspannen wordt (de tiet dan). Dit ging echt super! Ze vindt dat we het ontzettend goed doen. Ik ben de rust zelve en Ruben is echt een ontzettend blije en tevreden baby. Hij huilt echt enkel als hij wat wil....meer als hem iets dwars zit (lucht). Vandaag heb ik de wissel van kraamzorg (kon nou eenmaal niet anders). Wel heb ik extra uren per dag en 2 extra dagen ivm de sectio. Gisteren is de vk geweest en ik krijg van hun nog wat extra begeleiding ivm de spoed sectio. Zij weten blijkbaar heel goed wat zoiets met je doet (het was echt niet best meiden). Maargoed, gisteren een onwijs verdrietige dag gehad (kraamtranen) *typt ze alweer met natte ogen* maar denk dat het vandaag wel weer beter gaat. Ik moet ontzettend veel rusten, merk echt dat het anders niet gaat. Pfff...heel verhaal alweer. Ben vast allerlei dingetjes vergeten te vertellen maar kom van de week wel weer aanwaaien Het blijft ook even ego...kan nu echt niet alles bijhouden. Alle zwangere walvisjes: zet hem op meiden! Mama's: Oh....ik ga eens op de mama-kant kijken! Helemaal vergeten! Dikke kus, Elmo
Goedemorgen meiden. Zo alledrie de walvisjes zijn bewondert op de foto. Supers geweldig. Hoe is het met marin en nicky al minder stormerig..? Aldonza Fijn om je te lezen hier. Gewoon lekker rustig aan doen hoor. Logisch dat je als kersverse mama drukker bent met alles dan dat je een forum bij moet gaan houden. Die tijd komt strakkies wel weer terug. Gelukkig heb je minder last van je ruptuur dan dat het klinkt. Elmo Ook weer ons up to date gemaakt. Fijn dat het allemaal goed gaat. Even minder dat je zoveel stuwing gehad hebt, Lijkt mij niet prettig. En helemaal niet als je beeb er dan niets uit kan krijgen. HIHI , Ben benieuwd hoe groot boobs kunnen worden inderdaad. Ik heb hier vriendlief al voorbereid. Fijn dat je extra uren kraamzorg gekregen heb om bij te komen van alles. Kan mij voorstellen dat het allemaal inpackt op je heeft. Sterkte hoor.. Lydia ook je even aangemeld. Wat ben je snel weer naar huis gekomen, midden in de nacht bevallen en dan mag je 2 uur later ook gewoon naar huis..Wist niet dat dit kon. jij ook stuwing lees ik , sterkte ermee. Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. Nollie Lekker snikken bij de film.....pretty women heerlijk. Lekker geslapen...? Natasja Helemaal into the new home. Rustig aan hoor met de spiertjes je hebt ze nog hard nodig deze zwangerschap.... Heb je nu in je nieuwe huis in het bad al gelegen haha? Of lees ik hem verkeerd... Hoe was de Psych vandaag..? mamainspe Naar gevoel he dat op knappen staan. Ik ervaar neit echt het op knappen gevoel maar het bovengedeelte van de buik staat vaak strak. Kan er dan eigenlijk niets tegenaan hebben = een rot gevoel. Auw zere vingers---Vocht? Heb ik gelukkig geen last van. Mijself.... Gisterenavond lekker gezwommen. ging er even om spannen of ik wel of niet kon. het was zo hard regenen dat ik niet wilde fietsen. Met eigen auto gaan is niet te doen ivm parkeren. Vriend stond heftig in de file. Belde om 19.00 dat hij vlak bij was of hij mij nog kon brengen... Daar zeg ik geen nee tegen... Het zwembad had een temperatuur probleem. Was 1,5 graad warmer dan normaal dus 35,5 graad wow dat was lekker man....wow. Mijn spieren voelden daarna echt heerlijk. helaas vanacht nie veel draaien en wakker. voel mij nu echt beetje wrak, hoop dat ik straks wat opknap. Zo ikke weer gemeld voor deze ochtend. Morgen 39 weken...Dan gaan we laatste weekje tellen. Het is en blijft allemaal rustig in de buik. op de beuken van beeb na. Beetje frustie ook wel , had namelijk hele andere verwachtingen zo einde zwangerschap gek he. Dacht dat je meer harde buiken ging krijgen , meer oefenweeen enz. maar ja misschien ben ik een lucky girl en start opeens spontaan alles op zonder voorwerken haha. LIEK...
Stuwing: tja, je ontkomt er niet aan. Kraamtranen: idem stuwing. Ik werd 's ochtends wakker en moest dan eerst even huilen. Kwam natuurlijk ook door die toestanden rond de bevalling en al die sterfgevallen. Alles kwam er uit. Maar heb wel gemerkt dat het me goed deed. Dusseh.... gewoon laten rollen die tranen! Verder zijn we net weer even bij de gastouder geweest voor een fles. Dinsdag is d-day. Denk dat het wel losloopt.