Ben door al het gestuiter vergeten op te biechten dat er weer dikke tranen waren. Kon het niet laten toen ik het hartje hoorde... Zijn er vast wel meer met mij...of dat komt nog Ze vond het heel begrijpelijk gelukkig en zei dat het haar ook elke keer weer wat deed. Fieuw...gelukkig maar
ja, gaat hard he? Onvoorstelbaar gewoon. Zag net dat buikfoto idd alweer van een maand geleden is. Zal mannetje eens fotograafje laten spelen. Euh, kamertje... Is nu soort erg rommelige ex-studeerkamer die ooit voor september babykamer moet worden.... We zijn begonnen met uitzoeken van alle spullen die we daar hebben liggen van diverse studies. Dan kunnen we gaan verven en inrichten. Ik heb alles al wel in m'n hoofd zitten, nu nog doen. We hebben gordijntjes gekocht en een ledikant en schilderijtjes. Zal alles eens op de foto zetten, kan je de kleurtjes enzo zien... XX
Ja leuk Lenneke, Ik wacht met smart op wat foto's enne...wel serieus gaan beginnen met die kamer hoor Time's fly!
effe inbreken weer: Lenneke je mag vast met baby beginnen... babyneusspray (fysiologische zoutoplossing) mag je namelijk wel in de zwangerschap gebruiken en dat kan erg opluchten! Karin
Dankjewel Karin, ga ik gelijk halen morgen. Kan ik misschien weer een beetje lucht krijgen zonder dat mijn mond open staat! Liefs Lenneke
Ha Lenneke, tsjee alweer in je 19e week...gaat snel joh! Binnenkort kan je jullie beebje echt voelen...mooi! Ja...ben het ermee overeens dat het weer eens tijd word voor een 'belly shoot'... Trouwens heb je geen last van hooikoorts? Ik wel( ) echt vreselijk! Wil zo min mogelijk medicatie gebruiken...ga tzt wel overleggen met HA welke ik precies mag gebruiken. Elmo eh Laura...ik liet al een traan bij de echo van 4 wkn en toen was er alleen nog een vruchtzakje te zien ...ik laat ze lekker stromen hoor die tranen... Meiden wens jullie alvast een heel fijn weekend en wederom genieten van het mooie weer! Liefs Nollie
goedemorgen meiden pfff wat een nacht slecht geslapen ik vind het moeilijk om de hele dag in bed te blijven maar goed het moet ik zal even uitleggen wat er gisteren gebeurd is in het zh we moesten bloed prikken want de gyn vertrouwde de uitslag van dinsdag niet hcg was heel hoog en aangezien ik heel erge buikpijn heb en bloedverlies met stolsels vond de gyn het eng en moesten we dus gisteren nog eens bloed prikken 1 uur moeten wachten ik uitgelegt dat ik nog steeds heel erge buikpijn heb maar geen bloedverlies meer heb gehad ze zei kom gaan we echo maken en wat denk je zien we een kindje met hartslag wat blijkt nu we waren zwanger van een tweeling eentje heeft het niet gered en is er vanaf gekomen maar omdat dinsdag heel mijn baarmoeder vol met bloed en stolsels zat kon ze dit kindje niet zien zitten maar nu komt het blij kunnen we nog niet zijn want er zit nog een grote bloeding in mijn baarmoeder boven het kindje wat er nog in zit en nu weet de gyn niet of de bloeding zelf oplost of er nog uit gaat komen met de kans dat het andere kindje meegenomen word nu dus absolute bedrust voorgeschreven en hopen dat het goed blijft gaan donderdag as weer een echo om te kijken of de bloeding geslonken is ja of nee en zodra ik bloedverlies eerder krijg moet ik gelijk komen voor een echo om te kijken hoe het met het kleintje is pfffff echt zo raar en verwarrend dinsdag denkend miskraam het is over en nu dit... ik had het gisteren echt niet meer maar nu benik bang voor dat het alsnog mis gaat de echo is heel duidelijk je kunt foetus en bloeding er heel goed op zien nou meiden sorrie voor het lange verhaal maar nu weten jullie een beetje hoe het hier is duimen jullie mee dat het donderdag nog goed is vanbinnen?
Tjee Carulli wat een verhaal zeg. Wat een verandering opeens, Ik ga echt voor je duimen draaien dat je beeb zo sterk is dat deze blijft zitten waar deze zit. Dat de bloeding vanzelf oplost, Bedrust is heel moeilijk maar weet waar je het voor doet, Ik ben blij dat er tussen je verhaal toch weer een lichtpuntje te voorschijn is getoverd. Houd je taai, LIEK
ELMO Van harte met je eerste mijlpaal, Je bent 12 weken aka 3 maanden zwanger.... Supers gefeliciteerd.. LIEFS LIEK
Oja, ik vergeet zelf te vertellen. Ik heb mij gisteren weer beter gemeld, ga maandag weer aan de slag. heb dan 2 keer dagdiensten en een avond als afsluiter. Heb gezegt tegen leidinggevende dat ik vermoed dat de avonden te lang zijn en zo rond de klok van 0.00 op je bed terecht komen te laat is. Moet er te veel van bijkomen in mijn vrije dagen. Ik ga het weer proberen woensdagavond mocht het weer zo zijn dat ik misselijk van moeheid weer de deur uit ga dat ik ga vragen om geen avonden meer te werken. heb mazzel dat ik aankomende weken er 1 per week heb dat is te overzien. Alleen pinksterweekende heb ik er 3 achter elkaar Maar misschien ben ik tegen die tijd weer opgeknapt en fitter te pas. pssssssss ikke ook weer mijlpaaltje vandaag 10 weken zwanger. gaan strakkies lekker even de hort op naar schoonouders. en vanmiddag even naar modelbouwvliegveld ( hobbie van vriendlief) LIEK
@Caruli, had in je eigen topic al gereageerd, meid duim keihard voor je! @Laura; Woehoeeee 12 wkn alweer! Congratz! @Lieke; Jippieeee 10 weken ok alweer, wat gaat het snel! Ikke ben morgen precies 7 weekjes...dus dan zit ik in mijn 8e week...meiden die telling, moet er echt aan wennen steeds! Sinds gisteren heb ik helemaal geen last meer van misselijkheid...wel als ik langsta dan word ik duizelig/draaierig... Meiden fijn weekend verder! Liefs Nollie
jeetje caruli wat een verhaal, hopelijk gaat het met dit kindje wel goed komen, goed aan je bedrusthouden. en duimen dat de bloedingen snel helemaal over zijn en dat je verder een goede zwangerschap mag hebben. hier gaat het verders wel goed, heb wel last van obstipatie en vanmiddag moest ik heel nodig , heb ook het idee dat ik tig kilo lichter ben (zal wel niet) maar heb nu wel pijn in me kont er van kan er moeilijk op zitten, zal maandag een fles roosvise laxo halen als ik dan moeilijk kan dan maar een glas daarvan , want de rest van poedertjes en laxeer middel vind ik wel eng om te gebruiken ,lijkt me niet zo goed voor de beeb.
Jeetje mina Caruli, Wat een verhaal zeg, ik heb het echt met mega kippenvel gelezen. Wat een onzekerheid, wat een angst maar wat een HOOP! Jeetje meid, wat moeten jullie een rare tijd meemaken zeg! Ik hoop zo vreselijk, vreselijk, vreselijk dat jullie ukkie volhoudt en echt gaat blijven zitten meid. Woorden schieten gewoon tekort...ik duim echt met alle vingers en tenen! Zet hem op meis! Kus Laura
Hey lieverds, ik doe ook weer even mee.... Carulli; what a story! Ik duim me te pletter dat dit toch nog heel goed gaat aflopen. Hou je taai meis! Elmo; gefeli met je 12 wkn en wat leuk dat het vk bezoek zo goed bevallen is! Liek; gefeli met je 10 wkn. Goed dat je je eigen mogelijkheden mbt werk duidelijk aangeeft! Nollie; bijna 7 wkn...leukies...steeds dichter bij de 12! Lydia; hoop dat je lekker aan't genieten bent nu. Morgen iig lekker weer. Lenneke; wat gaaf dat je denkt dat je beeb gevoelt hebt. Ik kan echt niet wachten op dat moment...Hoop dat de zoutoplossing je gesnotter verbetert! Leuk dat je al zo met het kamertje bezig bent en al wat spulletjes hebt gekocht. Hier gaat alles zijn gangetje. Woe mag ik EINDELIJK (na 4 wkn) weer naar de vk. Na de eerste keer mocht ik ook alweer na 2 wkn terugkomen (ook al voorkeursbehandeling ). Toen de vorige keer alles goed bleek vroeg ze of ik het nu zou redden om 4 wkn te wachten. Dus ik heel stoer; ja ja, nu geloof ik het wel. Maar meeeehn wat duren 4 wkn lang als je verder geen teken van leven hebt...Gelukkig doet mijn buik goed zijn werk hahaha Tenminste EEN teken van zwanger zijn. Zo meiden. Ga me lekker douchen en vanaaf met ventje naar de film van Bean. Ben benieuwd. Nog 3 daagjes werken va ma en dan ben ik klaar op mijn huidige plek. 1 Mei begin ik bij mijn nieuwe werkgever. Vind het best een beetje spannend... Later...XXX
Oh ja, ben ik de enige die mijn banner niet meer ziet, of zien jullie 'm ook niet meer? Strange...moet ik misschien op zoek naar iets anders...
Hey lieve meiden, Lieke Bedankt voor je super reactie op mijn 12 weekjes! Bedankt meid! Alle anderen natuurlijk ook Nollie Die rare telling ook he... whahahaha ik heb hem nou door hoor! Heeft ff geduurd Lenneke Voel je je al beter meid? Sonja Wanneer mag jij weer even gluren bij de buren? Oh, hier gaat het heerlijk! Ben echt super trots zwanger aan het zijn Kwam bij mijn schoonouders (200 km verderop) "oude" vrienden tegen en die feliciteerde ons meteen toen ze ons zagen 8) Whoehooeeee je ziet het echt al! Wat kan je daar blij van worden zeg Verder bij H&M een mooie positiespijkerbroek gekocht (zit lekker!) en 2 shirts. Ook nog een ander lang, meerekkend shirt! Van mijn schoonouders hebben we geld gekregen voor de kinderwagen (we gaan hem deze week dus ook bestellen). Het wordt de Mutsy 4-rider spoke next combiwagen (wijnrood denken we). Zo lief van ze! Die krengen zijn DUUR! Lieve meiden, ik kom zondag avond pas weer thuis.... dus zal hier niet meer zijn Zet hem op, zwanger ze, geniet ze! Dit is echt het mooiste wat me is overkomen.... heb ook last van mijn hormonen geloof ik. Lieve Caruli...ik kan er niet over uit meid...ik hoop het zo vreselijk! Denk aan je en ben ik gedachte zeker bij je meid. Toi toi toi Liefs
Ben ik ook weer! Elvirar...ik zie je banner ook niet hoor! Elmo...ooooh die van de H&M is echt mooi...als die het is, wil hem ook gaan halen..alleen je ziet echt nog niets bij mij...Eh my boobs ja...hihi! Ga lekker mijn bedje in, tvtje aan...heerlijk! Liefs Nollie
Hi Girls. Grappig is dat he met die weken telling. Ik zit dan nu in mijn 11 de week , klinkt weer veel beter als 10 weken. tijd vliegt echt heel hard. Hoop dat ik snel mij beter ga voelen om meer te gaan genieten. Ben wel opgeknapt maar om te zeggen ik voel mij fantastisch zwanger , sorry dat heb ik nog even niet....Hoop dat ik het snel beleven mag. desalnietemin vind ik het nog steeds geweldig dat dit mij overkomen is iets wat zo ver weg leek te zijn. nog kleine 2 weekjes dan ben ik rond die 3 maanden dan zal het best heel goed gaan komen. BY the way ik had gisteren een goede dag, niet te vermoeid , niet te misselijk gewoon lekker gegeten. Strakkies gaan we even een eindje rijden , met als doel bij de kust uit te komen. NIET kijkduin of scheveningen maar meer strand slufter ergens. Drinken mee in de auto , zonnebrilletje op, aircootje aan heerlijk tuffen. Fijne zondag allemaal, speciaal aan carulli, veel sterkte met je rustdagen. Laura , leuk dat je, je kinderwagen cado gaat krijgen, heb hem even gegoogled ziet er leuk uit. Wij hebben ondertussen ons ook laten gaan en hebben een X_adventure crossover besteld met vier wielen. Dit is een mooie degelijke stadswagen voor ons wel belangrijk aangezien wij gaan boswandelaars zijn. Wij hebben gekozen voor een zwarte, ik vond kleuren wel leuk maar vriendlief was er niet zo kapot van en aangezien hij er ook mee moet gaan lopen LOL. heb ik hem de keus laten maken. En zwart is hij ook prachtig. http://www.xadventure.nl/xadv/index.php? ff naar combi vier en dan cross-over. De Cross-Over is als luxe aluminium 4-wieler het nieuwste model binnen de X-Adventure lijn. De ruime reiswieg en het dikke matras geven het kind extra comfort. De wagen is verder uitgerust met een wandelwagen-inzet met 5-puntgordel, een regenscherm, dekbedovertrek en een boodschappenmand. De voorwielen kunnen in zwenk- of vaste stand worden gezet en de wagen is eenvoudig in- en uit te klappen. Optioneel kan er met behulp van een adaptor een autostoel op worden gemonteerd. uhhhhhhhh Verder, voor alle meiden hier fijne zondag. Ik hoop dat er binnenkort toch weer wat walvisjes bij gaan komen , gezellig... LIEFS LIEK. ElviraR, ik zie je banner wel.... doei....