FF kort. Morgen meer als batterijtje van mij door een nachtje lekekr slapen weer is opgeladen.... Werken ging vandaag goed. Ben bekaf, dat wel. Maar vond het lekker. Marin deed het goed bij de oppas. morgen meer details en reactie sop anderen. trusten. ps: Natas, wil jij heel rap ophouden met die bevallingsdans!!!!!! Ik neem het wel van je over. (of een andere mama)
hhahahaha gekke femke! zal niet meer dansen! blij te lezen dat werken meeviel! maar lijkt me toch wel weer raar!
Hoi Lieffies, Hier laat thuis ivm werk. Was weer leuk maar ook wel heftig. Na de tijd nog even mijn hart luchten, anders had ik al een uur eerder thuis geweest. Natas, ik had je mail niet gezien. Anders was ik maandag nog even online gekomen. De prik viel mee, maar werd daarna erg naar. Geen idee of dit van de prik kwam of niet. Het leek erg op buikgriep. Dus het is gissen naar de oorzaak. Vandaar dat ik je mail ook niet gezien had. Die prik krijg ik misschien na de bevalling weer, maar dit is afhankelijk van de bloedgroep van de baby. Nu ga ik even tv kijken. Ik reageer morgen vast uitgebreider op jullie!
Goedemorgen! Nog ff snel online voordat ik weer mijn bedje induik, kom net van de vk; Helemaal weer goedgekeurd! Bloeddruk 115/70 Gewicht....niks aangekomen?! (vr)eet alles wat los en vast zit.... Beebje doet het goed, ligt ook goed! Lieke...dikke knuff! Femke...gelukkig viel je eerste werkdag mee en fijn om te weten ook dat je meissie het ook naar haar zin heeft gehad bij de oppas. Zo ik ga er vandoor! Liefs Nollie
Morning Alvast een meld. Ik zal later wel uitgebreider reageren weer. Nu ff eerst rustig surfen en wakker worden.. Liek.
Goedemorgen, Niet veel gemist sinds gisteren zie ik. Femke; fijn dat het werken meeviel en dat Marin het goed heeft gedaan bij de oppas! Zal zeker ff wennen zijn, maar ook wel lekker denk ik om weer wat te gaan doen. Nollie; mooi dat je goedgekeurd bent en wat heerlijk dat je alles kunt eten. Ik was in totaal 15 kg bijgekomen, maar ben er alweer 12 kwijt! Gaat aardig naar wens dus. Prinses; hoop dat je je inmiddels alweer beter voelt! Liek; Lekker he dat uitslapen. Voel je je vandaag ook weer wat beter? Nog een paar daagjes tot D-day! Spannend meis! Natas; ben benieuwd naar de keukenfoto's hoor! Leuk vooruitzicht zo'n nieuw huisje! Tiago was gisteren vanaf 10 uur 's morgens erg jengelig. Heeft de hele dag gewoon amper geslapen! Raak je best nerveus van...ik iig nog wel hihi. Gelukkig heeft ie vanacht wel heerlijk geslapen;tot 7.30 uur! Ook na de voeding is ie weer lekker in slaap gevallen. Hij is nu net weer wakker, dus ik ga hem eens lekker verzorgen en weer voeden. Tot gauw!' Liefs Elvira
Hier alles goed hoor. Alleen een druk programma. Maar ik dacht eerst even internetten en de gouden kooi kijken! Fijne dag meiden!
Zo, Meiden. Gedouched en opgefrist even wat berichten naar jullie typen. Femke Tjee je eerste werkdag gehad gisteren. heb ik helemaal gemist sorry. Maar zo te horen op erg vermoeid na alles goed gegaan met jouw en marin. Supers. Dans je extra hard voor mij...? 8) 8) Nollie Lang zal ze leven , lang zal ze leven in de gloria.... Van harte meid. En fijn dat je Vk bezoek helemaal in orde was en ook je kiloos goed gebleven haha. Eet vandaag maar lekker van je Hema taart hoor. ElviraR Leuk om je hier weer te lezen. Drukke periode voor je geweest zo te lezen. Met ups en downs. Vervelende borstonstekingen hoor ( lijkt mij zeer pijnlijk ook) Zie dat Tiagro al 4 weken weer oud is, wat is de tijd snel gegaan zeg. Lekker doorgeslapen vanacht supers. Krijgen we nog snel een foto update..? Natas Fijn dat je programma op vrijdag aangepast wordt voor je. Tis nog wel even voor je verlof dus alle beetjes helpen om jouw het prettiger te maken. En Ja je banner gaat hard meid. Volgende week je 20 weken echo. Ben benieuwd wat je gaat krijgen. Prinses Denk je wel beetje aan jezelf meid met je drukke programma. Zijn je hormoontjes al weer een beetje tot rust gekomen..? Had je paar dagen geleden zo last van. Hannah en maar internetten bij je ouders.... Hoop toch echt dat je snel zelf online kan zijn hoor. Fijn dat je in ieder geval minder misselijk bent. Zo volgens mij was dit het al weer. De rest is allemaal aan het beebgenieten.... Of druk bij walvissen mama`s aan het posten haha. Jammer dat de nieuwe walvissen nog niet zo veel hier aanwezig zijn. Hebben er toch wel een aantal bij gekregen. Mijself. Gaat vandaag weer beter gelukkig. Het blijft uitzingen met de misselijkheid en kokhalzen helaas. Ik kan nu gelukkig zeggen ik ben er bijna. Dit is voor mij echt afzien geweest de hele zwangerschap. Gelukkig ook wel goede perioden gehad hoor. Maar het overschaduwt wel je hele 9 maanden. Ik wordt door bepaalde dingen getriggert ( hoe je het ook schrijft) En die komen op onverwachte momenten op. Maar kunnen ook snel verdwijnen. Zo vandaag proberen toch weer wat boodschapjes te halen. anders hebben we geen eten vanavond. Vriendlief wordt hier ongeduldig haha. Begint nu elke keer te vragen < En voel je al wat Liek. En een extra Bulletain... WELKOM TERUG SONJA, Fijn dat je weer naar huis mag vandaag...
Hallo meiden, Ik lees dat het met iedereen wel goed gaat. Lieke, nog een paar dagen en dan ben jij ook zo ver. Spannend hoor! Nollie, Van harte meid en geniet ervan. Femke, Je eerste werkdag gehad. Pittig lijkt me. Elvira, Fijn om te lezen dat het goed gaat met Tiago. Hier gaat het nu wat moeizamer. Naomi wil soms mijn borst niet. Wordt dan echt een beetje boos en begint hem dan weg te duwen. Probeer haar wel steeds aan te leggen maar ja dan wordt ze nog bozer. Dus dan maar wat bij voeden. Maar dit gaat wel ten koste van onze nachtrust. Snap het niet echt, de hele week dat de kraamzorg er was ging het zo goed en nu. Wordt er soms wel wat moedeloos van. Maar ja stug volhouden en doorgaan. liefs Lydia
hoi allemaal, nou ik ben thuis, helaas zonder esmee, die ligt nog in het ziekenhuis , omdat ze geel ziet en dr wardes te hoog waren mocht ze niet mee naar huis, ze ligt nu onder lampen ,zo ie zo 24 uur ,morgen word er weer bloed geprikt bij haar en dan kijken wat de waardes dan zijn, hopelijk is het snel in orde en mag ze snel met me mee naar huis, we gaan zo weer naar haar toe om te voeden en dan weer snel naar huis want om half 5 komt er ff een kraamzorg langs want ja ik heb nog al wat hechtingen en we willen ook wel weten hoe of wat als esmee wel naar huis mag. ik heb verder hier niet gelezen want dat zijn denk nog al wat paginaatjes zo na donderdag, dat ga ik nog wel is op me gemak door lezen. groetjes sonja en ook van esmee
Hoi Sonja, Ik heb net op je site gekeken en moet zeggen dat je een prachtige dochter hebt! Ze mag vast snel naar huis.
Goeiemiddag ladies! Nollie Van Harte Gefeliciteerd! Sonja wat leuk om even van je te horen, hopelijk mag Esmee snel naar huis! Hoe is het met haar gewicht? Lydia, wat balen dat Naomi soms niet wil. Je kan altijd een lactatiekundige bellen he, of het kraamzorgbureau. ElviraR, hier ook nog wel wat twijfels nu en dan hoor, alles is tenslotte nieuw. Slaapt Tiago al de hele nacht door?! Femke, fijn dat je 1e werkdag goed is gegaan, hoeveel dagen werk je? Lieke, nog even meid, kan me voorstellen dat je nu wel heel nieuwsgierig word naar je kleintje! (anders ik wel, hihi ) Andere mamma's gaat het nog steeds goed met de beebjes? Prinses, hoe gaat het met de hormonen? Natas, fijn dat ze op je werk begrip hebben voor die vrijdag en dat je keuken zo goed geslaagd is. Nou, hier is een dametje met glans geslaagd voor haar 1e prikken op het CB. Ze heeft tijdens het prikken wel even flink gehuild maar daarna was ze als snel weer vrolijk en heeft ze 3 uur geslapen. Net lekker gegeten (=gedronken en nu weer vrolijk aan het rommelen in de box. PFFF, is wel een hele opluchting hoor. Hopelijk blijft het zo de rest van de dag. XX
aaaw prikkies! blij dat ze weer vrolijk is! @Sonja heee balen zeg! toch niet mee naar huis! hoop dat ze snel naar huis mag! @Nollie gefeliciteerd! @lydia, balen dat het even wat minder gaat, maar dat komt vast wel weer goed! @liek, ik word ook wat ongeduldig hoor! spannend! hoop dat je vandaag een goede dag had!
Toch wat te optimistisch... Net toch wel veel verdriet en wilde alleen bij me liggen. Heb haar paracetamol gegeven en nu is ze weer iets rustiger. Afwachten hoe het verder gaat...
Ja het was echt zo verdrietig babygehuil, je zou haast zelf een potje meejanken... Hoe is tie met jou?
Hmm, wel jammer, maar je kan er weinig aan doen denk ik. Beetje lief zijn voor jezelf, lekker kopje thee, bankje, knuffelen met manlief...